1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Speelt echt heerlijk. 2x divisie 1 gewonnen met 7-1-0, 7-0-0 en heb nu 6-0-0 dus de 3e zal volgen. Zit eraan te denken om misschien nog IF Robben te kopen

    Hazard is trouwens echt gewoon belabberd. Kan zo in het rijtje slechtste TOTS spelers waar ik mee heb gespeeld
     
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Heeft hier iemand Santi Cazorla wel eens uitgetest als spits in een 3-5-2? heb nu het duo Aguero + Balotelli, ik overweeg om Balotelli te vervangen voor de TOTS versie van Cazorla.
     
  3. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Cazorla echt enorm slecht als CAM in 3-5-2, betwijfel of het beter is als ST. Sowieso zou ik nooit Balotelli vervangen, beste spits in het spel. Als je wat wilt veranderen zou ik Aguero vervangen voor SIF Suarez
     
  4. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Dat is TOTS Benteke al. :)
     
  5. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zowat de slechtste TOTS die ik ooit gebruikt hem. Wat een stuk ellende is dat zeg. 1st touch :emo:
     
  6. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik heb heel veel TOTS gebruikt, maar voor mij is hij veruit de beste. :) Gewoon geen rare fratsen uithalen en hij doet alles goed. Beresterk, wint alle kopduels, vernietigend schot.

    De gedrochten van TOTS die ik heb gebruikt, zijn: TOTS Fellaini, TOTS Arteta, TOTS Michu, TOTS Martinez. Die vind ik alle vier echt niks.

    TOTS Hamsik, TOTS Vidal, TOTS Mangala, TOTS Jagielka en TOTS Aubameyang zijn wel heel nice. :)
     
  7. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt ook wel, maar ik ben iemand die veel dribbelt/stopt/korte combinaties met LM/RM/CAM/ST en heb ik niets aan Benteke. Als Benteke eenmaal op gang was dan was hij inderdaad erg sterk en snel, maar voor de rest niet de spits waar ik wat aan heb.

    TOTS Balotelli is echt ziekelijk goed. Mijn vorige spitsen zaten qua doelpunten gemiddelde altijd zo rond de 0.9/1.0, maar Balotelli heeft 64 gescoord in 34 wedstrijden (allemaal divisie 1). Zeker een aanrader
     
  8. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Vertonghen (elke versie) of Ivanovic MOTM had ook gekund. Dus. Maar Robben en TOTS Boateng lijken me wel mooi.
     
  9. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    misschien een beetje (Off Topic)
    XBOX ONE VS PS4
    als xbox fan denk ik dat ik overstap op een PS4, maar nu las ik ergens dat FUT niet op ps4 komt, mocht dat het geval zijn dan ga ik voor xbox one.
    Waar zouden jullie voor kiezen?
    welke voordelen zien jullie voor xbox one
     
  10. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Iemand die het leuk vindt binnenkort een wager met mij te spelen? Heb het hier wel eens vaker zien gebeuren en het lijkt mij wel leuk.
     
  11. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    hoeveel had je in gedachten?
     
  12. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Eergisteren mijn team gebouwd met alle coins die ik had. Had daarna nog 10 coins over. Inmiddels 30k bij elkaar gespeeld. Dus 5-10k voor een eerste pot is niet verkeerd in mijn ogen. :p Des te meer coins ik heb, des te meer ik per pot ook op het spel kan zetten. Maar begrijp best dat jij dat niet de moeite waard vindt met jouw team.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    FUT komt ook gewoon naar de PS4, alleen er staat iets extra's gepland voor de Xbox One. Wat dit is, is nog niet bekend.
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    FUT komt echt wel naar de PS4, Sony laat al dat geld dat mensen aan PSN kaarten e.d. kopen echt niet liggen :+
     
  15. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    wat is je team dan?
     
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
  17. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar ik had sowieso daar het geld niet meer voor. Het was echt niet zo dat ik dat team maakte en dacht: wat er ook gebeurt, Luiz staat erin. Was gewoon de eerste speler die in me opkwam gezien Silva als CB en dan Hazard als RM. Maar nu is het toch opgelost

    @Jwoeloe

    Ik wil wel
     
  18. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Zie PM
     
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel 3-5-2 BPL en heb momenteel M'Bia, SIF Koscielny & Kompany als verdedigers. Ik zie nu dat TOTS Jagielka ook niet zo duur is, als ik hem koop ipv M'Bia, ga ik er dan veel op vooruit?
     
  20. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Niet de snelste, desalniettemin lastig te passeren. Kopsterk verder en verdedigend ijzersterk. Heb alleen M'Bia nooit gebruikt.

    Edit: niet de snelste voor 3-5-2.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013

Deel Deze Pagina