1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben ook van plan om mijn coins te verkopen, wat is een redelijke prijs per 100.000 coins?
     
  2. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben beetje uitgekeken op FUT, maandenlang elke dag gespeeld maar fifa alltogether doet t voor mij nu niet meer. Ben met mn online virtual pro begonnen en das wel lachen, je kan m offline ook niet meer boosten volgens mij.
    En voor coins ga je niet veel krijgen, iedereen bied ze nu aan.
     
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 1.000.000 coins (ps3 versie), is € 80 een redelijke prijs voor dit aantal?
     
  4. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Als iemand dat er nu nog voor gaat betalen is diegene wel mooi gestoord haha.
     
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb een bod in die richting gekregen, iets minder. Maar leek mij ook wel een goede prijs inderdaad!
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat is €8 per 100.000? Meteen doen dan. Je bent gek als je zoiets bied op dit moment van het jaar.
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, ben nu akkoord voor € 70, ofwel € 7 per 100.000. Mooie prijs, is gratis FIFA 14 \o/
     
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb nog niet eerder coins verkocht, maar neem aan dat het het makkelijkst is dat de andere partij een speler aanbied voor 1.000.000 en dat ik deze vervolgens koop, of is er een andere/betere manier?
     
  9. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Zojuist 1.000.000 verkocht voor € 70 :)

    Heb nu nog 2 degelijke teams over om mee te spelen, 1 BPL & 1 Bundesliga.
     
  10. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Na een tijdje gestopt te zijn heb ik van mijn 3 ton weer een teampje gemaakt. Echter al snel vond ik het weer niet leuk. Ik wou wat andere leukere teams maken. Zo had ik een eredivisie teampje gemaakt. Alleen het probleem is dat dit gewoon niet werkt online. Elke keer weer kom je de standaard 352 pace teampjes tegen. Ga maar tegen een welliton verdedigen met een alderweireld NIF...

    Eigenlijk is het gewoon een triest spel geworden door de mensen die het spelen. Ze spelen alleen maar voor de coins en het type spelers boeit ze niet. Liever Welliton dan een kwaliteitsspeler als Benzema. Liever Ramires dan een Gerrard, Luiz ipv Kompany, Esswein ipv Gomez en het lijstje gaat nog veel verder..

    Hopelijk wordt FIFA 14 een succes, de gameplay snelheid mag wel wat lager en meer a la H2H zijn. Er is bewezen dat de chemistry boosts zorgen dat spelers hun kwaliteiten omhoog gaan en het spel dus sneller lijkt in ultimate team.

    Ben blij dat ik een maand geleden vrijwel al mijn coins heb verkocht..
     
  11. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik ga de moeite niet eens meer doen om het te verkopen, al dat gezeur en jaren geleden al eens opgelicht. Ik ga straks lekker van al mijn coins pakjes kopen en dan niet meer terugdenken aan alle euro's die dit kutspel mij heeft gekost... :+
     
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Op zich is het een kleine moeite...

    @Robinxb360: ik ben het met je eens, vind momenteel het verschil tussen IF/TOTS en gewone speler ook te klein. De meeste TOTS hebben prachtige statistieken maar vallen erg tegen in het spel.
     
  13. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit.

    Maak de gameplay gewoon slomer en doe wat aan die pace (wat ze ook beloven door die dribbling engine). Maarja dat zeggen ze elk jaar, dit jaar heb ik dan een beetje hoop omdat we next gen gaan \o/

    wat ik nu met me maten doe zijn teams maken met spelers van max 75 pace waarvan de 2 cbs maximaal 60 pace mogen hebben. Je komt dan echt bazenspelers tegen die je online nooit zou gebruiken!
     
  14. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    zoals SAMBA, de BESTE cb die er is in Fifa!
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Voor een normale gameplay is helemaal geen next gen nodig. De H2H gameplay is echt geweldig qua snelheid etc, dus dat hoort ook op de FUT-modus te kunnen werken. Echter is FUT gewoon een 'arcade-spelletje' van FIFA. Snellere gehele gameplay, snellere spelers, hardere schoten, betere schoten, etc, is allemaal om het 'leuker' en 'speelser' te maken. Niet realistischer. En dat is zonde IMO.
     
  16. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde het meer in de zin van dat het current gen jaar in jaar uit hetzelfde liedje is, al beloven ze anders. Maar altijd is het in FUT weer pace pace pace. Daarom dat ik zei van next gen, maby ze dan ipv doorborduren op de huidige FUT engine, ze ook gebruik gaan maken van de ignite engine voor FUT. Zou geweldig zijn, zoveel meer variatie in teams ook\o/
     
  17. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt ook steeds erger te worden aangezien ik steeds meer mensen met 5 atb spelen.



    Nieuwe video. Ditmaal geen review
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zeer nette compilatie. Mooie goals ook. Misschien om het voor jezelf wat leuker te maken: speel op manual. Dan kan je veel mooiere steekpasses geven en heb je iig meer het gevoel dat je zelf speelt ipv de computer die de passes bestuurd :).
     
  19. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al een keer op Fifa 12 gedaan, dat filmpje staat nog op me channel. Maar dat is niet zo interessant in UT aangezien het scoren dan 100x moeilijk wordt
     
  20. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou zeggen prima compilatie, want als ik dit zie, begint het weer te kriebelen om te spelen. Echt veel coins niet meer over, maar juist nog even wat opbouwen kan wel leuk zijn.
     

Deel Deze Pagina