1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Het leuke van Ultimate Team is er wel een beetje vanaf. Heb er echt wel ziek veel geld mee verdient, maar het blijft gewoon het kutste onderdeel van Fifa. Kan veel leuker, maar ze doen het niet. Zelfs die miljoenen/miljaren kan ze niet motiveren het een keer onder de schop te nemen.
     
  2. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben sommigen miljarden coins :emo:?
     
  3. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou even beter lezen ;-) . En denk aan EA. EA. EA. EA. EA. En daar zal het ook niet om miljarden gaan, maar wel om flink wat omzet, er staat echter wel een / . O ja en EA. EA. EA. En goed lezen. L-E-Z-E-N. En EA.

    @ iedereen die h2h gameplay wil, zou inderdaad mooi zijn. Komt inderdaad meer tactiek bij kijken. En als ze het toch iets meer arcade willen houden, doe het dan vooral op het dribbel gedeelte, in ieder geval minder snel dan hoe het nu gaat.
     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
  5. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    single matches terug is wel zwaar chill, alleen ben ik benieuwd of ze dan net als fut12 gewoon telkens willekeurig gaan matchen of dat je net als deze fut weer een "onzichtbare" rank hebt en je toch enigzins naar je niveau telkens gematched wordt.

    ook een goede verbetering vind ik dat fut divisies van 5 naar 10 gaan, alleen hoop ik dat er nu ook bronze en silver divisies komen!

    Wat denken jullie wat er met je FIFA xp level gebeurd als we next gen gaan?
     
  6. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
  7. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Minimale veranderingen net als ieder jaar. Ze halen iets weg in UT 13 en brengen het terug in UT 14 en dan is iedereen weer blij. Erg slim van EA
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Iemand hier die speelt onder de teamnaam FC Kip? :+
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2013
  9. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand die een team weet te maken met Dzyuba IF en Rosicky IF, budget zo'n 60k
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    In totaal 60k? Of exclusief die twee spelers?

    In totaal:
    [​IMG]

    Leuk team IMO.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2013
  11. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Leuk team ja! Nu ik de stats van Rosicky heb vergeleken met Sneijder lijkt sneijder me een betere optie, of zie ik dit verkeerd. Maar dan weer is het moeilijk een team te maken!
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Nu opzich wel een leuk teampje. Ben iets meer dan 40 wedstrijden op weg en speel het eigenlijk pas de laatste 2 weken actief. Begonnen aan seizoenen en zojuist 5x op rij gepromoveerd en de titel gepakt. Het zijn geen topspelers maar wel lekker op elkaar ingespeeld. Sessegnon is ook een hele chille speler! Ik kan ook nooit die punten sparen. Net ook weer voor 15.000 Nasri en Suarez gekocht:9.

    [​IMG]
    Mocht iemand zin in een potje hebben!
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2013
  13. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    weet er iemand een leuk team voor zo'n 600k met robben.
    dus mag totaal met robben iets meer dan 600k zijn.
    opstelling maakt niet zoveel uit.
    het liefst geen bundesliga.
    of is dit beter dan een team met robben? en wat kan dan nog beter?
    [http://www.futhead.com/fifa/squads/14149600/
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Sinds deze week met Ultimate Team aan de gang gegaan en ik heb een vraagje :)

    [​IMG]

    Kan iemand mij uitleggen waarom er een oranje lijn tussen Maher/Wijnaldum en Huntelaar zit? Alle 3 zijn Nederlandse spelers, staan op hun favoriete positie en hebben alle 3 de 4-5-1 opstelling als favoriet. Vast bedankt :)
     
  15. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Winterbase, dat heeft te maken met de sterkte van de link. Alleen een land als overeenkomst is geen sterke link. Je hebt rood, oranje en groen. Rood is geen connectie, oranje zwak en groen sterk. Echter zit er nog verschil tussen. Zo is een oranje link van een land beter dan van dezelfde competitie (zo compenseren 2 oranje links van een land voor 1 rode link, maar doen deze links dat van de competitie dat niet). Bij groene links zijn hetzelfde land+hetzelfde team sterker dan het dezelfde competitie+land/team links.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bedankt man :)
     
  17. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    wie van jullie gaat fifa 14 ook voor deze generatie nog halen? En nemen jullie ook eens season ticket?

    wat ik me af vroeg, als je een season ticket neemt nu, is hij dan ook voor fifa 14 geldig :D
     
  18. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Wie o wie: wager match? 10/20k?
     
  19. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand hoe de ronaldinho celebration moet bij een andere speler, het lukt me alleen bij ronaldinho?
     
  20. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt er een FIFA 14 / FUT 14 topic?
     

Deel Deze Pagina