[XOne] FIFA 14 - FUT in game disconnect

Discussie in 'Games' gestart door shameless, 17 feb 2014.

1. shameless

shameless Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ik FIFA Ultimate Team speel op de xbox one, komt het vrij vaak voor dat de verbinding tussen mijn xbox en de ea servers wegvalt, midden in een zogenaamde (offline) FUT wedstrijd. Soms in de eerste helft, soms in de 2e helft, soms na een paar potjes, soms in het eerste potje. De melding "You have lost your connection to the EA servers. You Will be unable to acces any online features intik you sign in." wordt getoond en het scherm keert terug naar het FUT hoofdscherm. Door op RT te klikken wordt ik dan weer direct opnieuw aangemeld. Dit zorgt er voor dat je alle progressie van die wedstrijd kwijt bent en weer vrolijk opnieuw kan beginnen. Enorm frustrerend!

Mijn internetverbinding werkt perfect. Mijn xbox live sessie is ook al die tijd actief. Ik heb "open" nat volgens de xbox. Zelfs nog expliciet de bekende poorten opengezet en doorgerouteerd naar m'n xbox met vast ip (terwijl dit eigenlijk niet hoefde omdat geen enkele andere game hier last van heeft, zelfs de titanfall beta van dezelfde toko niet).

Ik heb al in een chatsessie gezeten met een EA medewerker. Die liet me de cache leeggooien van de xbox etc. Dat leek initieel te helpen, maar uiteindelijk toch niet. Nu kom ik daar overigens niet meer doorheen, de wachttijd voor de chat lijkt voor eeuwig op 10-15 min te blijven staan.

Dus mijn vraag is:
    Heeft iemand van jullie ditzelfde gedrag en heeft iemand er een mogelijke oplossing voor? Want van EA moet je t niet hebben, dat zie je wel weer :)

Alvast bedankt!_O_

2. shameless

shameless Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    p.s. als aanvulling, met m'n xbox 360 en eerdere fifa versies heb ik deze problemen nooit gehad

Deel Deze Pagina