1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dan zet je hem zelf toch ook op assisted?Heb ik volgens mij ook nu 1x finale gehaald,helaas verloren
     
  2. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Bij mij staat het er wel tussen als optie, toevallig net een nieuwe 10x1000 geunlocked.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is toch saai man, op assisted spelen. Ik kan me er aan ergeren dat mensen zo gay spelen en de FIFA-zwaktes uitbuiten. Ik probeer altijd mooi voetbal te spelen i.p.v. de (LB) + (Y) balletjes te spammen iedere keer weer. Maar inderdaad, in de finale wellicht toch gaan proberen als ik daar kom.

    Klopt, maar als je hem dan gift geeft ie een error aan. ;)
     
  4. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan met beide FUTS geen match vinden. Meer mensen dit?
     
  5. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Ja hier het zelfde
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dan maar saai en gay,ik gebruik die hoge steekballen bijna nooit en speel al zeg ik het zelf wel mooi voetbal,elke pot wel meer balbezit en meer schoten enz
     
  7. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    zelfs singeplayer seasons doet het niet :mad:
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bij mij doet alles het gewoon?

    Zojuist voor de eerste keer de online World Cup gewonnen. Krijg je dan 30k en 3 gratis pakjes, zijn de beste spelers in ál die pakjes Nigel de Jong en Gary Cahill van 80 8). Tja, dat is niet echt tof.
     
  9. timecop

    timecop Sonny Crockett

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    miamivicenl1987 als mensen mijn team willen vernederen ;)
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hij deed het vanavond even wel maar laatste uur weer niet. EA fix die shit toch eens.
     
  11. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Zo irritant dit.

    Speel netjes 4-0 tegen iemand met een iets beter team dan mij, de wedstrijd is helemaal klaar en PAM connection lost bla bla terwijl alles het prima doet.

    Start ik hem daarna op is het een 3-0 loss |:-
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja dat had ik 1x in de halve finale toen ik met 7-1 voorstond toen heb ik wel even gescholden haha
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoppa, weer WC gewonnen. Record van 28-0-0 nu :cool:.

    Hopelijk wat meer geluk met pakjes nu. :+
     
  14. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb hem zelf inmiddels 8x gewonnen online.

    Heb nu dus spelers als Van Persie, Hazard, Iniesta, Xavi, De Rossi, Sergio Ramos, Neuer, Chiellini, Yaya Touré, Vidal, Cavani, Marcelo, Jordi Alba enz enz enz.

    Edit: las paar posts hierboen een klacht over disconnect. Heb dat inmiddels al 15x gehad ofzo. Zonde, gaat gelijk je record naar de klote. Staat nu ongeveer op 180 - 16 -33.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Met wat voor team speel je dan? Prima spelers namelijk ;).

    De 30k geinvesteerd in 6 packs, naast de 3 gratis FUTWC packs en 2x player-packs. Daarnaast dan nog 6 gratis regular FUT gouden pakketjes. Daaruit heb ik:

    - Thiago Silva & Lavezzi als beste spelers, samen in één pakketje
    - Sturridge
    - Valencia
    - Xabi Alonso
    - Martinez
    - Lichtsteiner
    - Song

    Netjes! ;)

    Nu zijn m'n teams:

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik zag het op het EA Forum staan, ja. ;) haha

    Heb inmiddels met Europa, Zuid-Amerika, Afrika al beker gepakt. Hierbij mijn best mogelijke teams voor deze continenten:

    Europa:
    [​IMG]

    Zuid-Amerika:
    [​IMG]

    Afrika:
    [​IMG]
    Bij gebrek aan een fatsoenlijke goalie.
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Nice ik heb hem 0x gewonnen haha mijn team is

    Neuer
    Walker-Ramos-Boateng-Verthongen
    Alonso
    Nani-Reus
    Sneijder
    Remy-Gomez

    wissel:Hummels,Pepe,Barzagli,Cahill beste cvs Alba en Johnson en Lichtsteiner als backs Schweinsteiger cvm Walcott,Pedro,Hazard-El Sharawy op de flanken,cam Isco,Modric
    Torres,Dzeko,Negredo als pinchitters
     
  18. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik ben er 1 keer uitgegaan in de halve finale door een disconnect, vervolgens 1 keer in de finale... Ben er eigenlijk al wel klaar mee nu. Stond in beide wedstrijden ruim voor

    Heb daarnaast flink wat munten geinvesteerd omdat iedereen schijnbaar makkelijk leuke speler krijgt... Bij mij kwam het na 100.000 coins niet verder dan benzema en kompany. Beste keeper is 79..

    Ga weer lekker op de normale FUT verder, wat een hopeloos gedoe dit
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    O haha ik heb er 900.000 tegen aangegooid nu weer10k verdient met handel 2 packs yeah
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb nu ook in totaal zo'n 100k geïnvesteerd (2x WC online + 2x WC offline + 20k) en heb dus het team wat ik heb. Het nadeel aan deze modus is dat je bepaalde zwakke plekken kan hebben, echter houdt dat het ook wel een beetje leuk. Mijn beste Europese keeper is 78 en de beste Zuid-Amerikaanse keeper is 73.

    Ik heb overigens wel gemerkt dat Walcott een stuk gevaarlijker is dan David Silva, puur door zijn snelheid. Silva is een fenomenale dribbelaar en heerlijk aan de bal en qua passing, maar ontbreekt puur de snelheid voor op de flank. Als CAM was hij ideaal geweest.

    900k?! Shiiit. Wat jij zegt vind ik overigens ook wel tof, dat de modus pack-only is. Steeds weer tof om pakjes te openen en bij iedere 5k ga ik direct naar de Store. Zonde dat grootste deel 50 - 73 spelers zijn, maar die ene prima speler per 5 pakjes is heerlijk. Zeker als het er één is die je kan gebruiken. ;)

    Prima teams! Ik zit zelf een beetje te twijfelen. Ik heb flink wat goede centrale middenvelders, waardoor een variant van 433 het best lijkt. Echter vind ik 41212 het fijnst spelen, deed ik ook altijd al op de normale FUT. Zonde dat je dan slechts 2 spelers van Schweinsteiger, Kroos, Cazorla, Pirlo, Marchisio en Fellaini kan opstellen.
     

Deel Deze Pagina