1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Lukaku IF als je van een beest houdt en veel voorzetten geeft. Als je naast voorzetten ook vaak kaatst, dribbelt en steekpassjes geeft zou ik voor een snellere gaan zoals Eto'o of Aguero.
     
  2. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, vind dit wel grappig. Ik had net aguero en zat zelf te denken aan lukaku IF. Ik geef voorzetten. Vond zelf Aguero en Eto'o tegen vallen. Zat zelf te denken aan een duo van Lukaku IF en Falcao in een 352 formatie. Met als CVs Miranda, Ramos, Silva. Lukt me alleen niet om iedereen 9 chemistry te krijgen :mad:.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Falcao valt erg tegen in FIFA14 lees ik overal. Dan zou ik Benteke en Lukaku houden.
     
  4. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Falcao al eerder gehad en toen had hij in 87 wedstrijden 109 goals. Vind hem de beste spits in het spel tot nu toe. Ik wil zeg maar bijna elke speler uit proberen daarom verander ik om de dag me toen xD. Maar wil nu een keer een goed spelend team.
     
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Nu al 87 wedstrijden met 1 speler? Damn dat gaat al dik richting mij totaal aantal gespeelde wedstrijden. Bovendien is 109 goals in 87 wedstrijden wel erg veel zeg, meeste mensen op het EA forum hebben al moeite met 1op1 lopen na 50 wedstrijden, en dat is het ook IMO.
     
  6. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar daar en tegen scoorde de andere spits bijna niks en dat was Neymar. Ik had Falcao al vanaf de eerste week ergens. Ik heb intotaal 140 wedstrijden gespeeld.
     
  7. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha kijk dat verklaart een hoop;)
     
  8. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
  9. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
  10. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent me redder in noot Xd.
    Zat al de hele tijd te denken zou ik dot team wel maken want dat middenveld lijk met niet fijn. Maar nu jij dit team heb gemaakt ga ik die nu gelijk kopen. Echt bedankt man.

    Alleen gaan de informs marquinhos, matuidi, rodriquez. Vond de informs niet ve beter dan de standaard kaarten. Is het ook mogelijk om Mata inplaats van Silva te doen?
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee Mata heeft 6 chemistry. Hij heeft wel dezelfde kleuren chemistry-links, maar tussen David Silva en Javi Garcia is een perfecte chemistry (land, competitie & club) en tussen Mata en Javi Garcia slechts een goede chemistry. Zit ook nog verschil tussen.

    Ook tof:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2013
  12. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
  13. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, zit nog heel erg te twijfelen of ik dat team ga maken. De verdediging en aanval is goed. Alleen het middenveld lijkt me niet fijn. En vooral Hazard. Ik ga geen 200k betalen voor een LM. Dat doe ik alleen voor een SP,CM's. Misschien dat jij een leuk team weet van 600k? Ik wil in ieder geval wel Ramos en Silva hebben. Het liefst als opstelling 352.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Voor een flankspeler als Hazard zou ik het ook niet doen, maar voor échte kwaliteitsspelers als Robben, Ronaldo en Ribéry zou ik het wel neerleggen. Wil je alleen Ramos en Silva? Geen Lukaku en Falaco?
     
  15. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als je hun er ook bij neemt dan heb je gelijk hetzelfde team. Wil wel spitsen die van alles kunnen. koppen,snelheid, goed kunnen afmaken en vooral sterk.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat teampjes:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  17. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, Ik vind het middenveld niet lekker. Sorry ben niet gauw tevreden xD. Zou ik anders wat spelers.

    Ramos,Silva,Falcao,Sandro,Hulk,Cazorla,Alonso.
    Neymar speelde redelijk. Vond de prijs van hem eigelijk niet waar.
    Aguero vond ik dus echt helemaal niet lekker spelen.

    Ik wil de volgende spelers wel is uit proberen.
    Fellaini,Toure (CDM),Gasillas,Lukaku IF
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die namen (Ramos t/m Alonso) die je noemde, vond je die wel tof of niet?
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2013
  19. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de rest staar erbij wat ik er van vond.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Punt is dat je met Ramos (BBVA/SPA) en Thiago Silva (LIG1/BRA) twee compleet verschillende spelers hebt. Het is dan erg moeilijk om een goed team met allemaal 9/10 chemistry te maken, zeker in 3-5-2, omdat de twee CDM's naar twee CV's een link hebben.

    Bijvoorbeeld Sandro heeft een zwakke link met Silva, maar niets met Ramos. Dan krijg je een moeilijke basis (CVM's) om mee te bouwen.
     

Deel Deze Pagina