1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat begrijp ik. Ik had zelf dan tussen Ramos en Silva in Miranda staan. Die link met allebei.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, maar je middenvelders (Sandro, Touré en Fellaini komen allemaal uit de PL en alleen Sandro heeft een zwakke link qua nationaliteit) linken er allemaal totaal niet mee en de links tussen de centrale verdedigers zijn niet sterk genoeg (ook weak; nationaliteit tussen Silva en Miranda en competitie tussen Miranda en Ramos) om de links met de CV's rood te laten.
     
  3. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Toure en Fellaini hoeven er niet perse in. Alleen Ramos en Silva. Voor de rest maakt het mij niet uit. Als ik maar een goed gebalanceerd middenveld heb. En een lekkere aanval.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    [​IMG]

    Nu vind ik het goed geweest, mijn brein is op.
     
  5. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Precies wat Siemenn zegt, met Ramos en T. Silva in een 3-5-2 beperk je de mogelijkheden een beetje. Ik heb ook nog een poging gedaan (toch weer een excuus om even niet te leren voor tentamentje morgen :p ). IMO een cool team geworden.

    [​IMG]

    http://www.futhead.com/14/squads/1463503/

    Ow ja, hier zou je Silva voor Mata kunnen vervangen als je wilt ;-) .
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mensen met Serie A-teams, wie vinden jullie de fijnste spits?

    IF Milito
    Balotelli
    Gomez
    Di Natale
    Andere spits.

    Ik zoek een sterke, kopsterke spits die ook aanvallende runs maakt. Gomez is toch wat stroef en in mijn formatie geef ik te weinig voorzetten. Een iets completer is wel handig dan.
     
  7. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt bedankt bro :). Sorry voor late reactie trouwens xD. Toen je had gepost ging ik gelijk kopen en spelen. Lukaku IF heeft er al 20 in liggen in 10 wedstrijden. Heb alleen wel wat veranderingen. De IF heb ik niet gedaan heb daarvoor de gewonen kaarten gekozen van hun. Cazorla inplaats van Silva en Paulinho inplaats van Sandro. Echt bedankt bro :). Heb nog 350k haha.
     
  8. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Graag gedaan. Ja Sandro is een goede keuze, verdedigend een prima stofzuiger. IF's kunnen zeker wel toegevoegde waarde hebben (en zijn ook gewoon wel cool :p), maar doe je wat je wilt natuurlijk ;-) . Nog 350K. Verkoop normale Aguero en haal zijn IF. Coins zo goed als op dan haha. Wel angstaanjagende spitsen dan. Brrr.
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Van alle spitsen uit serie a die ik geprobeerd heb, vind ik balotelli het lekkerste spelen. Kopsterk maar ook redelijk snel. En is ook sterk, wordt niet snel van de bal gezet. Vond hem fijner dan Gomez in ieder geval.
     
  10. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ze zijn wel cool. Ik vind het verschil tussen IF en de normalen kaart minimaal. Sommigen IF merk wel degelijk verschil. Ik ga eerst gewoon met dit team spelen en dan kijk ik wel welke spelers het niveau niet aan kunnen en dan gaat er wat verandert worden.

    Succes met je tentamen :)
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Mensen. Ik heb me hoofd er al even over lopen breken dus wat hulp aub.

    Ik zoek een goede opstellinvlg met als voorhoede lavezi, augero en di maria. Desnoods di maria niet en een goede Barclay aanvaller. Probleem is dat ik goede middenvelders wil. Minimaal elke speler een link met elkaar. Goede centrale verdegers van type ramos, kompany etc en vooral eeb goede linksback. Wabt ligue 1 heeft geen goede maar moet wel lnk zjn met lavezzi

    Iemand idee?
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Matuidi is echt goed, en speelt voor PSG. Dus dat is je link met Lavezzi. Ga je 433 spelen?

    Ff snel gemaakt: http://www.futwiz.com/en/squad/85781

    Maar ligt heel erg aan welke opstelling je wilt spelen. Als je dat verteld kan ik proberen daar eentje voor te maken. Dit is misschien te aanvallend.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2013
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nasri is de enige City-speler die Frans is en daarmee een overeenkomst heeft met de PSG-middenvelders (Frans, Italiaans en Malinees).

    Zo ver kom ik met Maxwell als LB (zet er Shadow op en hij is serieus goed):
    [​IMG]
    http://www.futhead.com/14/squads/1480167/
     
  14. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand een idee voor een team met Akinfenwa en het liefst ook Drenthe en Antonio erbij, andere spelers het liefst niet te hoge rating dus geen lampard ofzo maar wel snellere backs die ook redelijk sterk zijn en middenvelders die niet slap zijn (geen 50 of < kracht) en een redelijk schot of passing hebben. Niet als fanboy van KSI zijnde dit team maken maar een team met hoge rating valt me erg tegen.
    Formatie maakt trouwens ook niets uit.
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nietram siemen. Goed idee. Was Silva vergeten. Maar merk je de dode lijnen niet? Vorig jaar konden ze hoogste chem hebben maar ramos en silva kutte als geen ander leek het met elkaar in de weg lopen.

    En zit zelf te denken aan een 433 met twee cdm of liefst een 4231 (2) met de lm rm of 4-1-4-1. Daar ideeën voor? Di Maria mag ook vervangen worden door een BPL aanvaller ?
    Dacht aan 4231 met


    --------- Augero-------

    Lavezi ----- Cam ----- Di Maria (of BPL)


    ------CDM ---- CDM---

    Back --- Thiago--Luiz --Back (alves is wel stoer!)


    ---------GK------------

    Thnks voor meedenken
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Antonio?
     
  17. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Antonio, aanbevolen door KSI is op futhead btw niet te vinden door zijn naam, alleen bij squadbuilder via naam
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [yt]XyoyjmXTqrU[/yt]
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hahaha wat een mongolen! Maar iemand ideeen voor mij?
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2013
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    http://www.futhead.com/14/squads/1485584/
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina