1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoop dat ze de verdediging nu eens goed gaan aanpakken. Vreselijk irritant dat verdedigers opeens stoppen met rennen als er een LB+Y pass word gegeven.
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Aanvallers mogen ook wel eens naar de bal toe stappen. Dat je inspeelt en dat er niet een verdediger gelijk in stapt, omdat je aanvaller geen kant op gaat...
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat ook. Bij FIFA 13 ligt de nadruk echt té veel op het aanvallen, counteren en nog meer op snelheid. Maak het zo vaak mee dat ik na een corner of aanval een counter krijg en het dan 7 aanvallers tegen 3 verdedigers is. Aanvallers rennen wel mee, maar verdedigers blijven dan voorin hangen.

    Hoop sowieso dat snelheid niet meer zo effectief is in de volgende FIFA. Mensen zoeken tegenwoordig alleen nog maar teams met snelle spelers voorin, wat ze dan verder nog voor een stats hebben boeit niet.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Aston Villa, om ziek van te worden.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wanneer komen die Next-Gen filmpjes nou? Kon nou niet echt zeggen wat er verbeterd was na die Next-gen reveal.
     
  6. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Zolang we geen gameplay hebben zullen we het hier maar even mee moeten doen...

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik wil ook graag ingame filmpjes zien, is er wel een stand dan waar de game speelbaar is ?,
     
  8. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Gameplay zal er wel snel aankomen :cool:

    [​IMG]
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [yt]nKxEWuMCcEk[/yt]

    Helaas nog geen next gen
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Meh.

    Als ik de tweets van de spelers mag geloven is FIFA 14 op de current gen bijna hetzelfde als FIFA 13 op een paar nieuwe features en animaties na. Het speelt zich meer op het middenveld af, het gaat wat minder snel (realistischer) en technische spelers zijn beter aan de bal dan mindere spelers.

    FIFA 14 op de next gen is echt een enorm verschil. Alles verloopt veel soepeler, graphics zijn veel mooier, de sfeer in het stadion is beter (+ publiek ziet er eindelijk goed uit) en .. tja, alles is beter eigenlijk.
     
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Godzijdank eindelijk weer Camp Nou in Fifa!
    Waar je in Fifa 13 dacht lekker een carriere te starten met Barcelona kwam je bedrogen uit met thuiswedstrijden in zo'n nep stadion.
    Fifa 14 ga ik niet aanschaffen voor de 360, mits het direct verkrijgbaar is op de X1.
    Ben eigenlijk al lang blij met verbeterde graphics, de gameplay hebben ze naar mijn mening al behoorlijk optimaal gemaakt.
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Duurt wel lang, gaat het wel door vraag ik me af :mad:, zal je zien dat er weer wat tussendoor is gekomen
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Publiek ziet er goed uit
     
  15. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  17. handige_har

    handige_har Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maken supporters uit? Als je een voetbalspel speelt om de bijzaken dan moet je lekker osm gaan spelen oid.
     
  18. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    ja want daar kun je de supporters zien :+
     
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het er juist veelbelovend uit zien, veel betere animaties waardoor het er veel realistischer uitziet. Ook het 'nieuwe schieten' ziet er veel uit, dat gaat heerlijke goals met Bale opleveren _O_
     
  20. Xboxhater

    Xboxhater I'm Just Joking

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat de shirts en korte broeken fatsoenlijk mee wapperen en buigen. In de vorige gen versies leek het wel dat de kleren van aluminium waren gemaakt. Als ze dit niet eens kunnen in de next gen, dan stellen ze me grafisch zeer teleur. Want de kleren van de spelers in NBAlive09 wapperen prachtig mee
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2013

Deel Deze Pagina