1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

  1. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nu tijd FUT en zit momenteel in divisie 6. Heb zojuist een leuk team bij elkaar gespaard van een gemiddelde van 79/80. Kom ik in divisie 6 al teams tegen met Neymar en Robben etc. Voetballen kunnen ze niet, maar wel dikke spelers in het team. Waarom kun je geld online kopen? Gaat de lol er toch een beetje af? Is toch meer fun om de spelers zelf bij elkaar te sparen?
     
  2. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    De vraag waarom het kan is niet de goede vraag... Daar verdienen mensen echt goud geld mee namelijk :+. De juiste vraag zou zijn waarom er mensen zijn die het daadwerkelijk kopen...
     
  3. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje:

    Hoe kan ik items/spelers weer gebruiken als ik ze naar de club heb gestuurd. Als ik naar "mijn Club" ga en zoek op spelers, kan ik ze alleen verkopen? Kan ik ze niet terug zetten in mijn selectie?
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hahah, in Fifa 2001 op de PC had je dat altijd met 'E'. Willekeurige spelers schoppen. Daar kon je ook nog de keeper kapot schoppen. :+
     
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Dan moet je het proberen via Squads en dan spelers zoeken als wissel of reserve, dan is hij niet gebonden aan een positie (soms kut met lm/lw en st/cf bijvoorbeeld) ik geloof dat je dan x moet drukken en dan search player oid
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2014
  6. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik proberen, maar denk niet dat dit lukt. Heb oa ook contract en teamgeesten naar de club gestuurd, in de veronderstelling dat ik ze later kan gebruiken.
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Nieuwe careermode begonnen met Gillingham (3rde league team), kneiterspannede Capital One pot tegen Swansea (2-2), 2de verlening, verdediger van Swansea speelt de bal terug naar de keeper en de keeper laat m zo door :lol:.

    E: Kutzooi 2de OP Header goal van Swansea :emo:

    Verloren op penalties :emo: :emo: :emo:
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2014
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ... Daar is je club juist voor :b:, je kan ze gewoon nog gebruiken
     
  9. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk. Idd via je selectie en dan met "vierkant (ps4)" kun je acties kiezen en ites en spelers uit je club halen. Thx :thumbs:
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zijn er eigenlijk nog mensen die gewoon op de 360/PS3 spelen? Zo ja, hoe kijken jullie tegen de ontwikkelingen in FIFA14 t.o.v. FIFA15 voor de current-gen? Gaan jullie de FIFA alsnog kopen? Bij mij groeit het geld me niet op de rug en de beschikbare tijd voor gamen was afgelopen jaar al schaars, maar wordt steeds minder. Maar toch is de FIFA altijd een must-buy geweest en heb ik er wel plezier aan gehad. Wordt FIFA15 écht iets anders dan FIFA14 op de current-gen? Of zal er niet zoveel verschillen?
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Het zal weer net iets beter en anders aanvoelen, vraag me echter wel af of ze het publiek etc ook op de last gen kunnen upgraden. Denk dat je de veranderingen vooral merkt op gameplay gebied.
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb mijn PS4 juist gekocht om te anticiperen op Fifa 15. Fifa zal altijd een must buy voor mij blijven.

    Iedereen is op een punt verplicht om een next gen console te kopen. Sony en Microsoft zullen dat waarschijnlijk heel slim gaan spelen met de ontwikkelaars. Ik vind het heerlijk om in mijn vrije tijd eventjes te gamen, vooral nu ik ben afgestudeerd en vrije tijd schaars zal worden.
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wanneer komt de " Demo uit " ? Ik wil 'm namelijk heel graag uitproberen. :)
     
  14. JohnDb

    JohnDb Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    14
    Binnen nu en 2 weken gok ik
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Er is vanaf nu een topic voor FIFA 15 geopend. Oftewel: daar verder. ;)

    Waar? Hier: http://forum.xboxworld.nl/index.php?threads/fifa-15.174510/
     
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben op zoek naar iemand die FIFA 14 heeft aangeschaft in de Amerikaanse store. (PS4 of Xbox One)

    Is die hier aanwezig? :) Ben benieuwd uit welke talen je de keuze hebt met betrekking tot commentatoren.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2014
  17. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Je hebt naar mijn weten de beschikking uit dezelfde talen als de europese versie, ik heb nooit echt gekeken of er NL commentaar is want als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel NL commentaar. Ik zal straks even op mijn xbox one kijken welke talen er beschikbaar zijn.
     
    Doelie vindt dit leuk.
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    En? Ben zeer benieuwd haha
     
  19. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik heb hem via EA Access van de Amerikaanse Store. De talen zijn Engels, Frans en Spaans.
     

Deel Deze Pagina