1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ziet er wel tof uit, alleen probleem met de IF's is dat de upgrade meestal minimaal is, het wordt wachten tot de SIF's denk ik. In deze totw is alleen Sanchez interressant omdat zijn positie is gewijzigd!

    Ja het is inderdaad niet echt best, spitsenduo functioneert wel erg goed moet ik zeggen. Soms lijkt het dat ik meer punten pak met mijn brazil team dan met mijn liga bbva team! Diego heb ik gebruikt alleen die valt mij zwaar tegen, misschien dat ik maar voor Roberto Firmino ga als CAM en als tweede CAM maar Bernard of Coutinho..

    Ik houd in deze fifa niet van de opstellingen met vleugelspelers, ze doen veel te weinig mee. Zelfs als ik op LB klik dan rennen ze niet eens naar voren..


    Voor degenen die veel geld hebben, zou dit team nu echt aanraden! Eventueel Aguero ipv Sturridge

    http://www.futhead.com/15/squads/6505945/
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2014
  2. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Neeeeee..

    CAM Sanchez:'-(

    Elke idioot gaat die natuurlijk Converten naar ST en dan is er nog een OP Striker bij, maar goed, ik zeg verder maar niks, aangezien ik BPL gek ben zal ik die 'idioten' vroeg of laat ook gaan joinen:oops:
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2014
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Haha worden mooie duo's voorin met bijvoorbeeld Sturridge etc.
     
  4. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Vervang het woord mooi maar voor 'sweaty' ;)

    Heb zoo geen zin om tegen zulke teams te moeten spelen, maar goed vroeg of laat zou dat toch wel gaan gebeuren.
     
  5. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ach zo vaak zal dat ook niet voorkomen. Die Sanchez is voor de meesten onbetaalbaar.
     
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Nu nog wel ja, maar TOTY komt er al aan hoor, alle prijzen zullen keihard gaan dalen en iedereen wordt in de tussentijd natuurlijk rijker. Verwacht trouwens niet dat ie héél veel gaat kosten, over een weekje 3/400k gok ik.

    Het is nu trouwens alleen nog wachten op een goeie BPL IF centraal achterin. Heb zo'n beetje iedereen al 'gepartnered' met Kompany en de beste was dan wel Koscielny, maar die legt het jammer genoeg af tegen sterke spitsen door z'n 71 strength, voor de rest geen eentje die me echt kon overtuigen.

    Owja, wel eentje, Nedum Onuoha, 89 Sprint speed zonder Chem card8) Maar ik vind het gewoon niet Realistisch dat hij op Fifa zo goed is, ik heb hem op Tv zo'n 10x zien spelen denk ik en het is gewoon een middelmatige-normale verdediger die iets sterker en sneller is dan de gemiddelde verdediger, maar hij leest het spelletje totaal niet, maakt veelste veel overtredingen en heeft echt een dramatische sliding in huis, dat hij op Fifa zoooo goed is vind ik eerlijk gezegd wel een beetje jammer. Zijn defending stats zijn allemaal in de 70, maar dat maakt echt geen moer uit, hij rent zo snel dat ie de bal gewoon voor je weg pikt, dat kan elke speler die een beetje snel is en 50+ defending heeft.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2014
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Higuain is eigenlijk echt de enige voor mij deze week. Benieuwd naar de prijzen. Hoop een stuk lager als IF Tevez.
     
  8. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Laatst bewerkt: 29 okt 2014
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Mooi! gisteren 50 eto's gekocht voor 1300 in de hoop dat hij IF zou worden. En zoals het nu lijkt kan ik ze voor 1800 wel kwijtraken vandaag :)
    Daarna mijn team er maar achteraan, ben wel weer klaar met m'n serie A team. Op naar Duitsland denk ik :p
     
  10. frglenn

    frglenn Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu if benzema er aan komt...word dan de normale versie duurder of goedkoper?
     
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ietsjes duirder omdat hij t/m volgende week niet in pakjes te krijgen is. Maar de stijging zal minimaal zijn, denk niet dat je er winst op kan maken.
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Als het bekent wordt dat hij in de TOTW zit zit er even een spurt in de prijs en zal vanavond alweer zakken waarschijnlijk.
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Price fix nummer 3 kan ook voorzichtig een succesje worden genoemd:)


    Inkoop prijzen van een weekje terug

    [​IMG]

    [​IMG]



    Verkoop prijzen van de laatste dagen

    [​IMG]

    [​IMG]


    De rest zit ook rond deze prijs maar ik ben nogal lui, overigens niet m'n beste price fix maar ik kan niet ontevreden zijn.
     
    Amersfoorter vindt dit leuk.
  14. frglenn

    frglenn Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelers met killer style kaarten of havik enz.
    zijn die meer waard op de transferlijst?
    Ivm ik best veel van die kaarten heb
     
  15. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    @Niema94: Nice winst! Zeker niet op de one? Hier kan je hem nog voor 15k oppikken.
    Kende hem niet maar wel een baas zilver zeg!

    Het valt me op dat de prijzen al best hard dalen. Heb laatse tijd bijna elke dag wel dingen veranderd aan m'n teams en de betere spelers dalen elke dag wel 2-3k.
    Heb daarom alles maar verkocht, nu 400k coins en ga 2 cheap ass teampjes maken met goede non rare gouden spelers.
    Ga proberen minimal een maand geen dure speler(s) te kopen. (tenzij ik iets pricefix ofzo)
    Dan over een maand ofzo maar weer een dik team maken.
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Nope op de PC ;) En inderdaad een echte baas, 86 Sprintspeed, 90 Jumping (+Power Header trait) en 91 Strength als Silver CB, dat is gewoon ziek!
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Higuain nu nog 1600 hoop dat hij rond de 80 komt te zitten of lager.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    In één avond van 4 potjes heb ik ineens twee keer verloren en één keer gelijk gespeeld in online divisies. WTF. Nu een record van 54 - 4 - 3 :mad:.

    Sowieso speelde ik zwaar onrustig, alle ballen stuiterden weg en ik werd volledig verkracht door Doumbia in één potje. Ander potje door Emenike in laatste minuut. Maar godverdomme wat speelde het allemaal kut. Raar ineens, want normaal gaat het helemaal niet zo slecht. Twijfel nu aan m'n team, formatie, etc. :+
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Soms saboteert fifa de boel ook gewoon. Dan mág je niet winnen.
     
  20. frglenn

    frglenn Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de normale benzema op de kop weten tikken voor 40k. ..of heb ik daar te veel voor betaald om winst op te kunnen maken?
     

Deel Deze Pagina