1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. frglenn

    frglenn Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    T handelen lukt me niet echt. .ik zou helemaal niet weten waarin...iemand tips heb 80k te investeren
     
  2. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Is Pepe een fijne speler? Cerci is inderdaad ook wel een leuke optie, misschien vanavond even kopen en testen!
     
  3. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik speel momenteel met:

    Filipe-Kompany-IF Jagielka-Walker

    Very solid! ;)

    Pepe is echt op elke Fifa goed, en ja ook op deze editie ;)

    Walker is momenteel de beste rechtsback in het spel, niet alleen om z'n snelheid, maar hij is ook erg sterk en verdedigend en in de lucht niet te kloppen.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2014
    Barbabravo vindt dit leuk.
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Blegh zo irritant dat je je players niet van de transfermarket af kan halen... Heb perongeluk 1 speler op 1 dag gezet i.p.v 1 uur -_-
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Chill, goed om te weten!
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat vinden jullie een goede PL spits voor +- 5000? Welbeck op de transferlijstgezet want vind 'm echt verschrikkelijk.
     
  7. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Zarate is een goede spits. Kost ook maar 700 coins ofzo!
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb ik al, is zeker goed maar wil nog iets beter.
     
  9. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Lukaku is top voor 5K ;)
     
  10. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Benteke is anders ook een goede optie.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat ik me afvraag, wordt er door ea gesjoemeld met de transfermarkt?

    Net een Lukaku voor 500 bieden met nog 2 minuten te gaan. Ik bied 500 (verwacht uiteraard nog wel een bidwar), en vervolgens biedt iemand anders meteen 5500.. Jaa hoor. Merk dit wel vaker bij zulke prijzen, lijkt me niet dat andere spelers meteen zulke debiele bedragen gaan bieden als je laag kan beginnen.
     
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Damn heb vanochtend 6 potjes gespeeld in S3 met me BPL team, 4x overtuigend gewonnen en 2x echt keihard verloren van Silver teams, slaat echt nergens op wat er allemaal gebeurd in zo'n wedstrijd. Bij mij springt echt constant de bal van de voet en gebeuren er telkens van die kleine frustrerende dingetjes en dat Silver team speelt gewoon als het Barca van 2011, komop zeg, die handicap slaat echt nergens op, maak anders gewoon aparte Seasons voor Bronze/Silver/Gold.

    PS: Deze guy hieronder heeft me echt geraped de laatste wedstrijd, 4 prachtige doelpunten gemaakt, won werkelijk alle duels, en bij 2 van die goals ook nog is 2x een kopduel keihard gewonnen van notabene Vincent Kompany om vervolgens Courtois keer op keer kansloos achter te laten en bal in de kruizing te koppen, om moedeloos van te worden zeg.

    Ik bedoel, KIJK DIE STATSS, blehhhh kan gewoon niet.

    En ja ik ben boos:+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2014
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Net exact het zelfde, flink pak slaag gekregen (4-2) van een silver team. Merkte het meteen al, mijn passen kwamen allemaal niet aan en elk fysiek/sprint duel werd verloren. Heel triest.
     
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik heb dat inderdaad ook af en toe. Dan kom ik tegen een compleet zilver team en dan lijkt het wel alsof al mijn speler opeens achterlijk zijn geworden. Mijn spelers zijn dan ook opeens niet snel meer en verliezen elk duel. Heel irritant.

    Overigens zit ik te denken om Kompany en Sanchez te verkopen en Chelsea na te maken. Gaat er dan zo uitzien:
    http://www.futhead.com/15/squads/6757759/

    Alleen een beetje kut dat Chelsea niet echt een snelle rechtsback heeft maargoed.
     
  15. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Kolere zeg, FUT is echt compleet ontspoord op de Xbox One. Hebben andere mensen hier ook last van? Ik wisselde van team, maar ik speelde gewoon met al mijn spelers uit me andere team. De tegenstander had volgens mij hetzelfde want ik het loadscherm kreeg in een BPL team te zien waarin Zabaleta een rode kaart had. Toch niet te geloven. Gameplay voelde ook heel chaotisch en als klap op de vuurpijl kreeg ik ook lekker 0 coins in die potjes en geen punten.

    Ik heb ook het idee dat het met iedere update slecht wordt ipv beter.
     
  16. frglenn

    frglenn Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand tips voor me waarmee ik kan handelen. .Want het lukt me egt niet...heb 80k om te investeren tips aub
     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb nu al twee keer achter elkaar (eerst tegen Man Utd en toen Arsenal) dat ik een offline Season wedstrijd speel en dat de 3 punten er dan gewoon niet bij komen na de wedstrijd maar ik krijg de coins wel gewoon :/ Moet nu gewoon de wedstrijd overnieuw spelen.
     
  18. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Had een mooi BPL team met oa Costa, Van Persie, Eto'o IF, Balotelli etc. Liep voor geen meter!! Dus ben meteen weer teruggeschakeld naar mijn liga bbva team met oa Varane ipv Ramo, Giovanni als ST en Jese als CAM.

    Wel apart dat een winger maar max 2+1 chem krijgt als CAM, vorig jaar was dat iets van 6 of 7?!

    Pepe is fantastisch! Ik gebruik hem zelf met als chemistry style anker.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2014
  19. Makkieg

    Makkieg New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij loopt fut vandaag gigantisch te klooien.......steeds lost connection, unable to find opponent en weet ik veel wat voor gezeik allemaal! Geen coins, geen punten erbij, het seizoen duurt eeuwig :p
     
  20. frglenn

    frglenn Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met emike?
    speelt die fijn of helemaal niet
     

Deel Deze Pagina