1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    @Siemenn kan je meerdere kaartjes(geen idee hoe die heten) op 1 speler doen? of werkt dan alleen de laatst geplaatste kaart.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je chemistry cards bedoelt, dan werkt alleen de actuele. ;)
     
  3. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    thanks! die bedoelde ik:)
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan eindelijk gaan bouwen aan sterk team heb namelijk al weekje geen packs meer geopend en nu eindelijk 2teams

    Team 1 mijn basisteam
    . . Begovic
    Coleman Kaboul Sakho Gibbs
    . Dembele Matic Cabella
    . Jovetic
    . Benteke Lukaku

    Team 2
    . Szecsny
    Rafael Onuhoua Caulker Jose Enr
    . Diaby Tiote Paulinho
    . . Eto'o
    . Kone Bony

    Speel met beide teams online en houd redelijk stand in div2,waarschijnlijk morgen genoeg coins voor Sturridge die is op de ps3 nog maar tussen de 40 en 45k.En heb vanaf vrijdag ook al 30k winst uit handel dus dat begint ook lekker te lopen.
     
  5. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Vandaag weer 2.5K gekregen van EA
     
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Hoe speelt Tioté? Z'n 66 passing was voor mij altijd het struikelblok, maar heb vaak tegen hem gespeeld en moet zeggen dat ie het altijd beestachtig doet tegen mij.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2014
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Nadat mijn account gehacked was weer een nieuw team gespaard. Iemand nog tips? Alleen Vlaar moet nog vervangen worden voor Mangala.

    Dit is nu mijn team 4-3-3(2)

    Schürrle - Remy - Sterling
    Ramires - Matic - Ramsey
    Luis - Vlaar (Mangala) - Koscielny - Walker
    Krul

    Ramires is trouwens echt een mega chille speler. Was ook gelijk de duurste maar dan heb je ook wat (:
     
  8. frglenn

    frglenn Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen je gehacked was kreeg je iets terug van ea??
    want me schoonbroer is ook gehacked en had best 3 dikke teams
     
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Nee, heb wel om gevraagd en kreeg toen na 2 week een mail dat ze mijn vraag zouden doorsturen naar weetikveelwaarheen waar ze me verder zouden helpen. Maar nooit meer wat gehoord :/ Wel balen want was toen zo gelukkig met mijn Sturridge die ik in mijn season ticket pack kreeg :'-(
     
  10. frglenn

    frglenn Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zuigt inderdaad...hij kreeg ook te horen van ea ja je klacht word na cananda gestuurd en van hun hoor je wat er gaat gebeuren. ..is nu ook al dik 3 weken geleden. ..en nog geen nieuws
     
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Tiote speelt heel goed zn passing merk ik weinig van want doe bijna nooit long passes verder valt het me wel op dat die al paar kanonskogels heeft afgevuurd.Voor dat geld zou ik hem zeker proberen
     
    Niema94 vindt dit leuk.
  12. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ... Tsja als je na gaat hoe lastig het is om jezelf te laten hacken snap ik best dat EA geen zin heeft om iedereen te helpen... Aangezien er waarschijnlijk 1000en mensen per dag mailen die alleen maar mailen voor betere spelers in hun packs. Je wordt imo genoeg gewaarschuwd, als jij je ww of geheime vraag niet zomaar ergens laat slingeren kan er echt niks gebeuren, dan moet je gewoon bij jezelf nagaan wat er mis ging..
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Heerlijk, zo'n ventje dat denkt dat hij alles is op FUT. Trucjes doen met Cuadradro en consorten, met geluk de 1-0 scoren en de replay lang laten lopen plus het 'oortje' celebration. En dan maak ik 1-1 en in de laatste 3 minuten scoor ik de 1-2 en rage quit hij.

     
    Niema94 vindt dit leuk.
  14. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    EA.... Had laatst al dat vorige online toernooi gewonnen waarvoor je premium gold pack en x-aantal coins kreeg nooit ontvangen. Oké, jammer maar kan ik accepteren. Dat ik nu echter in de finale van de Gold Cup alleen maar een foutmelding krijg ("error creating game session") en totaal niet meer kan spelen is echter natuurlijk onacceptabel.

    Leuk ook dat ze een topic hebben op hun forum waar je posten als je dit probleem hebt. Account aangemaakt en geverifieerd, staat er boven in beeld: New/low post accounts are prevented from posting on these forums until the new platform arrives. ......... Kortom, EA...........

    Misschien hier iemand een oplossing hiervoor?
     
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Oh ja, was inderdaad naar EA Canada ja. Is bij mij nu ook al 2-3 weken geleden. Zal wel niks meer van ze horen..
     
  16. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ja, ik zit met dezelfde problemen.. Al een paar keer finale bereikt, dan een foutmelding bij het zoeken naar een tegenstander, en daarna helemaal opnieuw moet beginnen in het toernooi.. Seasons in FUT die geen punten optellen na een wedstrijd.. zelfs in offline seasons niet.. Maar ik heb de oplossing gevonden:

    IK DOE HEM WEG! Ik ga PES een kans geven, ik hoop dat ik deze voormalige parel weer met beide armen kan omarmen
     
  17. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
  18. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik ben dus niet de enige. Ik stond in de halve finale van die SilverCup en won met penalty's, is de wedstrijd afgelopen krijg ik gelijk een melding dat er een fut-fout is opgetreden en ik meteen uit FUT wordt gehaald. En ja hoor, wedstrijd verloren en uit het toernooi geflikkerd.
     
  19. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Nee je bent zeker niet de enige, een aantal vrienden van me is het ook al overkomen.. Echt serieus, dit kan toch gewoon echt niet meer?
     
  20. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja het zit vol met zaken die het speelplezier bederven. Meer emotie deze Fifa, meer dan te voren? Klopt. Meer frustratie en woede. Eerste next-gen Fifa die ik speel, nou poe poe, ben niet zo onder de indruk hoor. Op de xbox one is het overigens - naar mijn inziens - nog erger dan op de PS4. Die error's kan je soms verhelpen door FUT af te sluiten en weer op te starten of je console even aan-/uitzetten. Hoewel, soms blijft zo een toernooi gewoon corrupt en kan je die finale nooit spelen.

    @Saaslijer, die punten krijg ik ook niet, net als vele anderen hier, maar de punten worden toch wel opgeteld, ook al zie je ze niet. Zo ben ik wel kampioen geworden met 4 punten. Bij de meesten is dat volgens mij het geval. Zeg niet dat het bij jou niet anders is, maar die had ik nog niet gehoord. Dat is helemaal verrot.

    Overigens, Op de tijdstippen dat je verwacht dat er meer mensen spelen lijken de problemen doorgaans stukken prominenter aanwezig, waardoor je al gauw geneigd bent te denken dat die gieren van EA FUT, misschien wel heel Fifa, op één of ander klein goedkoop servertje hosten, of althans proberen.

    Zo heb ik ook wel gehad dat ik mijn team A rust gaf voor mijn team B (waarin een paar nieuwe spelers), maar dan speel je de wedstrijd en dan staat team A gewoon weer in de basis, ga je terug zijn die nieuwe spelers verwijderd uit het team of je speelt wel met team B maar dan zijn de nieuwe spelers alsnog weg en worden ze opgevuld door je eerste wisselspelers (staat opeens sirigu in je spits), maar dit valt op doordat je chemistry opeens veel lager is (ontbreken immers spelers, dus kan je nog snel terug gaan). Andere mensen hier ook last van? O ja, als je dit overkomt kan je gewoon met geschorste of geblesseerde spelers spelen. Zo stond ik zelf tegenover een geschorste Zabaleta.

    Fifa 15 in het kort; één bak ellende.
     

Deel Deze Pagina