1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Opnieuw beginnen in het toernooi? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bij mij doet die helemaal niets meer.
     
  2. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Nee, wat jij zegt heb ik ook wel gehad, maar ik heb het dus ook gehad dat de punten er helemaal niet bij komen, ook niet 'onzichtbaar', zeg maar..
    Teveel frustratie, echt teveel.. Dit is gewoon het geld bij lange na niet waard.. En aangezien PES dit jaar over het algemeen echt goeie reviews scoort, wil ik dat bedrijf nu liever supporten..
     
  3. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Oh, dat us weer nieuw voor mij.. Jezus, hoe slecht hebben ze het voor elkaar?
     
  4. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Heeft iemand hier ervaring met Manuel Neuer? Is hij zn geld waard? Heb nu Weidenfeller voor mijn Bundesliga team, opzich een prima goalie maar soms irriteer ik me wel aan hem.
     
  5. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Ja dat heb ik gewoon lekker Weidenfeller in doel laten staan ;)

    Heb zelf Neuer gehad maar vind hem niet echt beter als een Weidenfeller of Sirigu noem maar op !

    Je kunt beter op een andere positie een beter speler kopen welk team heb je ??
     
  6. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb nu dit staan:

    http://www.futhead.com/15/squads/8267119/

    Speelt echt prima, win veel potten, maak veel goals. Weet niet echt waar ik moet verbeteren.

    heb nu nog iets van 140k, misschien wacht ik wel op de crash en probeer ik Robben op te pikken
     
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Wat is een goede BPL keeper? Ik heb geen zin om veel geld uit te geven en heb op dit moment zowat geen coins meer. Dus een Courtouis oid gaat hem absoluut niet worden.
     
  8. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    De Gea voor een kleine 8k of Howard voor iets van 2k, allebei prima goalies. Of ongeveer in het midden Joe Hart voor 4k. In de BPL is het vrij simpel een goede goalie te vinden. in de Bundesliga een stuk lastiger =(
     
  9. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Dan moet je echt voor Begovic gaan is goed en kost maar 1,2K
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik heb nu Krul (weet ook niet waarom). Zijn die keepers die jullie noemen beter?
     
  11. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja heel slecht dus.. Was juist tournaments aan het spelen om al dat seasons gezeik met die punten de vermijden. Toch maar weer terug naar seasons dan.
    Misschien dat een aantal van jullie mijn team nog kan herinneren, even een update over Bale :thumbs: :

    [​IMG]
     
  12. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja ;)
     
  13. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Jij nog tips nu je mn team hebt gezien? Ik dacht ook misschien aan Lahm maar die heeft zon matig schot! en fysiek ook niet geweldig.
     
  14. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Mooi team gewoon wachten tot er een crash komt of een mooie IF Card

    Edit:

    Je kunt ook een IF Piszczek kopen kost nu 130K

    Of De Bruyne IF vind ik een stuk beter als Gundogan (Kost ong. 45K)
     
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Cool, thanks :)
     
  16. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Kevin is misschien wel wat inderdaad, daar ga ik even naar kijken! Thanks!
     
  17. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Hoe slecht deze Fifa ook is volgens jullie (ik heb nergens last van op de PC:whistle:)

    Overstappen naar PES? Neee toch? Realisme is ver te zoeken in dat spel. Fifa voelt tegenwoordig gewoon bijna als een wedstrijdje op TV, maar PES? Dat is een blijft een arcade spelletje. Al zou je me ervoor betalen ik ga dat spel echt nooit meer aanraken, maargoed, dat ben ik.

    PS: Als FUT even tegen zit kan je toch je ook lekker H2H, Clubs of desnoods nog zelfs Career mode spelen? Soms krijg ik echt het gevoel dat mensen alleen de gamemode Ultimate Team zien. Ik geef wel eerlijk toe, UT vind ik ook het leukste, maar dat is natuurlijk niet het enige.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2014
  18. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Het is inderdaad soms slecht en frustrerend maar overstappen zit er voor mij ook niet in hoor! Vermaak me weer prima met dit spel ondanks de foutjes!
     
  19. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Career probeer ik nog een kans te geven, maar op Professional zijn het 12 doelpogingen van mij tegen hooguit 1 van de tegenstander, en op World Class is het 80 minuten lang achter de computer aanhollen, hopen op een keer de bal veroveren en dan maar dribbelen om zo tot een schot te komen.. Die CPU is de hele wedstrijd aan het kappen en draaien, er is echt geen RUK aan.. En FIFA voelt alleen maar aan als een wedstrijdje op TV door de graphics, sound etc.. Maar absoluut niet door de gameplay.. Ik ben echt een liefhebber geweest van FIFA hoor de afgelopen jaren, maar dit is echt een zeer middelmatig spel..

    H2H vind ik nog redelijk, maar de stomme blunders van keepers, en ook dat makkelijke dribbelen met die snelle spelers, simpele pingels tegen.. het is gewoon geen echt voetbal..

    Je hoort mij nog niet zeggen dat PES 2015 dat deze keer wel heeft, maar ik ga het wel een kans geven.. PES 5 en 6 zijn de footies geweest die ik het meest bewonder, en daar komt FIFA 15 echt totaal niet bij in de buurt.. Als ik dan veel reviews lees, en de meningen zie van Cyrax en Jows in het PES-topic, dan geloof ik nu wel gewoon echt dat PES terug is, dat wil ik dan graag een kans geven..
     
  20. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Hahaha succes jongen met je PES :thumbs:

    PES ziet er uit als een FIFA uit 2001 :lol:
     
    mutantemile vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina