1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    Kunnen jullie mij mischien helpen ben heb nu een team met lloris kompany walker ramos toure ramires hazard di maria sanchez van persie en aguero.
    Nu zou ik bv rechterkant van mijn team
    Van spaanse competitie maken bv met bale enzo.
    Hebben jullie tips
     
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    \

    Heb dit even vrij snel in elkaar geflanst:

    http://www.futhead.com/15/squads/8925787/

    Met loyalty en juiste coach etc heb je iedereen op minstens 8 chem. En een vrij beestachtig team moet ik zeggen..
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Oh ok niet gezien haha.
     
  4. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Zoiets?

    http://www.futhead.com/15/squads/8926348/

    Sowieso:
    Courtois > Lloris
    Diego Costa > Aguero/v. Persie

    En Kroos is echt een baas. Heeft misschien niet heel veel snelheid maar is toch echt wel een beest!
     
  5. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
  6. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Persoonlijk vind ik Lloris beter dan Courtois, en dat lees je ook terug op bijv Futhead.. Maar kan per persoon verschillen natuurlijk
     
  7. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat team wordt heel easy overlopen.

    James kan niet verdedigen.
    Modric staat in de As wat dus betekent dat ie kopduels moet gaan winnen, nou succes! En z'n workrates werken ook niet echt mee. Neuer hoor ik btw ook heel veel slechte verhalen over, stond laatst voor het eerst tegenover hem en de eerste 30 minuten stond ik al 4-0 voor na 4 schoten van Danny Welbeck (monster!)

    Vond jou team een heel stuk beter ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2014
  8. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Maar Welbeck is gewoon een overpowered monster. ;)
     
  9. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik zit ook echt zwaar in dubio over Neuer, kan hem makkelijk halen maar hoor zo veel slechte dingen. Aan de andere kant klinkt doorsparen voor Robben ook aantrekkelijk..
     
  10. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt jongens.
    Vind het een moeilijke keuze speel nu met dit team. Want toure is een beest en hazard is ook super vind ik. Van persie vind ik persoonlijk een baas wat een schot heeft die costa vond ik persoonlijk niet zo.
    http://www.futhead.com/15/squads/8937499/
    Vind alleen dat ik met deze opstelling de zijkanten te weinig mee doet.
    En di Maria staat ook best ver weg elke keer.
     
  11. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zeg je wel wat, nooit over nagedacht. Ik speel nu met het nederlands elftal al een tijd (alleen zonder Robben, te duur helaas), maar Snijder staat centraal CAM. Die gaat inderdaad veel het kopduel aan. En verliest vaak natuurlijk...
     
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Als ik hem ooit zou halen is dat puur en alleen voor die 92 kicking, en die zou ik dan ook nog is boosten met een chemistry style en dan hem dan gewoon heel vaak betrekken in het spel zoals in het echt ook het geval is. Als pure lijnkeeper is weidenfeller volgens mij net zo goed, maar als je de bal terug speelt naar hem en je moet snel handelen dan ben je hem 9/10x kwijt, 61 kicking en 1 star weakfoot is erg onhandig, waar Neuer 92 kicking en 4 star weakfoot heeft_O_
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Lette effe niet op, sorry voor de dubbelpost|:-

    Het is bij een CAM wel minder belangrijk, maar als je die formatie gebruikt met 2 CM's en een CAM is het alsnog belangrijk aangezien in jou geval Sneijder je enige centrale man is op het middenveld, en die moet inderdaad zo nu en dan een kopduel aangaan, die hij natuurlijk nooit zal winnen :+

    Daarom probeer ik altijd een centrale man die hebben die of heel lang is of 80+jumping heeft + nog een beetje kracht zodat ie niet telkens in de lucht wordt weggebeukt.

    Je zult dan wel vaak bij verdedigend ingestelde spelers terecht komen, maar als je dat niet wil heb je er altijd nog een paar alleskunners tussen zitten zoals bijvoorbeeld Dembele, Paulinho of Touré in Engeland. Kunnen prima op een centrale positie uit de voeten en dan heb je daar geen lompe gozer staan zoals Fernando, Sandro, Fellaini etc. En voor een Nederlands team heb je natuurlijk ons monster Leroy Fer.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2014
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Oh die pack is er nog steeds 5 uur. Is het het waart? zo'n 50k pack?
     
  15. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Mwah ik speel de bal met enige regelmaat terug op weidenfeller, maar als ik dat doe peer ik hem gewoon altijd weg en dat gaat over het algemeen altijd goed. Ik gebruik het terugspelen ook als laatste optie als de spits in de rug van mijn CB loopt en ik niet denk dat ik hem uit kan kappen. Verder probeer ik het altijd voetballend met mijn backs en buitenspelers op te lossen.

    Over Robben lees ik trouwens wel echt goede verhalen online, iemand hier die ervaring met hem heeft?
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat weg peren kan inderdaad wel werken als je lange spelers hebt voorin, maar ik heb toch liever een mooi lobje van Neuer op een van me backs of middenvelders, dan weet je iniedergeval zeker dat je het balbezit behoudt.

    Voetballend oplossen is natuurlijk het beste ;)

    Met wat pech haal je er 10k uit, met wat geluk haal je er Ribery uit :oops:

    Als je niet veel geld hebt zou ik het risico persoonlijk niet nemen, ik gun jou natuurlijk ook die ribery maar met wat pech ben je wellicht een groot deel van je coins kwijt. Ik had zelf 900k+ dus kon wel wat missen.
     
  17. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Exact. Ik doe altijd LT om de spelers dichterbij te roepen en dan 9 van de 10 keer inspelen op de speler helemaal naast je. Die wordt altijd vrij gelaten. Mocht hij niet vrijgelaten worden, staat degene aan de rand 16 waarschijnlijk vrij.
     
  18. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja maar om nou +150k aan een speler uit te geven om mn backs in te spelen gaat ook een beetje ver :whistle:

    Ik denk dat ik nog even wacht met Manuel aanschaffen
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja heb je gelijk in. Haal er geen. Heb momenteel niet eens 10K dus had anders spelers moeten verkopen. Had laatst mijn BPL team verkocht met zeker zo'n 30K verlies. prijzen waren per speler minimaal 1.5k gezakt, sloeg nergens op.
     
  20. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    op dit moment zou ik al helemaal geen spelers verkopen, door al die rare packs is de markt aardig gecrasht..
     

Deel Deze Pagina