1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is helaas waar, dat maakt het voor mij al minder leuk. En die penalties die je soms tegenkrijgt ook :mad:
     
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Is inderdaad irritant!

    Maar grootste irritatie bij mij blijft: Teams met ibarbo - el sharaawy - cuadrado
    Teams met Musa - Doumbia - Emenike

    Het slaat soms echt nergens meer op. Ik speel tegen teams met Ronaldo, Messi en Bale en stop ze continu af en ibarbo en doumbia en hun vriendjes lopen er continu doorheen.

    Zo frustrerend =(
     
  3. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Alternatief voor Filipe Luis? Een van de beste backs in het spel joh en sowieso de beste Linksback in de BPL
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Shit, mijn tweede (frustratie-opleverende) team scoort geen pluspunten bij jou. :+

    [​IMG]
     
    Niema94 vindt dit leuk.
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Moussa Sow met Hunterkaartje?:eek:
    Caner Erkin met Shadow kaartje?o_O

    U mad bro?:D
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het valt nog mee dat Doumbia, Tosic en Musa geen Hunter kaartjes hebben. Net als Walker zonder Shadow. :+
     
  7. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Hahahaha laat me raden dit je word je fitness squad voor de rest van het jaar?

    Zo ja? Heeeel begrijpelijk, heb zelf ook een gelijksoortige fitness squad ( die jij toen hier had gepost) en me record daarmee tot nu toe is 9-0-0:D

    Fenomenaal team, krijg meestal wel medelijden met me tegenstanders, maar ergens is dat ook wel leuk:whistle:
     
  8. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Leuk in de zin dat het zo goed is en dat je veel wint. De manier waarop is uiteraard minder.
     
  9. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb je een linkje naar een futhead pagina met dit team? of weet je ongeveer wat het kost?
    Ik wil ook een fitness squad bouwen en tjaah.. 'If you cant beat them; join them' lijkt me hier wel gepast :p
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha ja, dat andere team heb ik ook als back up van m'n fitness team. Dus i.p.v. Koscielny, Kaboul, Diaby, Walker en Begovic heb ik dan Javi Garcia, Martinez, Piqué, De Marcos en Diego Lopez. Voor het geval dat één van de eerste vier BPL spelers geblesseerd raakt voor lange tijd. En tja, het kost toch allemaal niks ;).

    Ik heb gisteravond voor het eerst in lange tijd weer eens wat potjes gespeeld. Zes potjes gewonnen inderdaad. ;)

    Mwah, ik speel eigenlijk altijd wel dominant voetbal. Of ik nou met het trio Doumbia, Musa en Emenike speel of met Jovetic, Zarate en Cabella. Over het algemeen meer dan 60% balbezit en veruit de meeste kansen, maar ik zit dan ook 'pas' in divisie 3 doordat ik gewoon amper heb kunnen spelen dit jaar.

    Rond de 25k. ;) Momenteel (nu de prijzen wat zijn gezakt) moet dat zeker lukken!
     
    fllix313 vindt dit leuk.
  11. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    En toch doe je het in dat geval liever met spelers die minder 'sweaty' zijn dan deze spelers lijkt me. Ook in dominant spel zijn ze gewoon overpowered. ;)
     
  12. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    21,1k volgens Futbin

    Echt een grap voor hoe effectief dat team is!
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad ;). Al zal het wel 25k worden als je meeberekent dat spelers mét chemistry styles vaak ietsje duurder zijn. ;)
     
  14. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Pff, meer mensen hier last van:

    Zit al 3 dagen in de finale van de champions shield maar elke keer als ik het potje wil starten zegt ie: error creating game session.

    Kan dus ook geen nieuwe starten :mad:

    Helemaal kut weer..
     
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Volgens mij ben je niet de enige met dit probleem waar EA toch nooit wat aan gaat doen..
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    [​IMG]

    Das een mooi pakje
     
    being-xboxed vindt dit leuk.
  17. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Zo reageerde ik ook. Ff kijken of ik iets kan maken met Cuadrado en Benzema
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad mooi pakje lol. Doe mij er ook maar zo 1 haha. Toch rond de 70K.
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198

Deel Deze Pagina