1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Maar ingame een wereld van verschil. Rossi heb ik in mijn B-team, maar die mag de veters van Palacio nog niet eens strikken.
     
  2. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    XLNC vindt dit leuk.
  3. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Zoals verwacht heb ik m'n 442 BPL teampje van 1.4m, aka het team dat ik zo lang wou houden uitgerekend 1 dag bewaard :+

    Had het gevoel dat m'n CM's Touré en Vidal na werkelijk elke aanval te laat terug waren waardoor ik helemaal kapot werd gespeeld in de counter, het team was opzich goed, maar 2 wedstrijden 7-1 en 9-0 winnen om vervolgens 3-0 en 4-0 te verliezen word je ook niet vrolijk van, gek genoeg was dit nog steeds het geval toen ik me formatie omgooide naar de verdedigendere variant 442(2) met 2 CDM's, maargoed..

    Me nieuwe Brazil teampje is bijna af, alleen nog chem/position cards voor m'n voorhoede spelers maar daarvoor moet eerste effe het een en ander gekocht worden in m'n trade pile, als het goed is heb ik over een paar uurtjes rond de 800k voor versterkingen, maar heb werkelijk geen idee wie ik kan halen, IF Neymar kost 2m op de PC en IF miranda kost ook een abnormale 600k, dat heb ik dus echt niet voor hem over, en voor de rest, i dont know.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2014
  4. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Welk teampje was dat dan, dat 1.4m team? :p
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Niema94 vindt dit leuk.
  6. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan ik zorgen dat ik vaak in de sneeuw speel bij fut.
    Want heb nu 300 potjes gedaan en pas 1 x sneeuw gehad
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Je wilt helemaal niet in de sneeuw spelen. Dat wilt niemand. Net als regen is het zo intens kut.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Kut EA, beter geef je me iets in een pack. bahbah. Gister wel wazig. Speel veel tegen @Kevinacez en ik heb een Serie A team 82 rated en een BPL team van 79 rating en 82 chemestry.

    Hij heeft 84 rated Serie A. Met mijn Serie A win ik net of verlies ik net. En met mijn BPL team kom ik er zwaar makkelijk doorheen en won ik met 5-2. Hoe de fack? Mijn 2de team is echt niet goed maar daarmee ging het makkelijker als met mijn hoofdteam vol met pace en skillers?
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    [​IMG]
     
    fllix313 vindt dit leuk.
  10. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Precies dit! :D
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad haha
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Season Ticket Pack!

    [​IMG]

    BAM! Even kijken of ik hem meteen verkoop of ik nog even wacht. Hij zit op m'n tweede account dus verkopen gaat ie sowieso :+
     
    Niema94 en TobiasBB vinden dit leuk.
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    -_-

    Lekker man! Uit season ticket pack? Dat is?
     
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Zo'n gratis pakje die je elke week krijgt als je een season pass hebt.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    90k, ik had verwacht dat de hype toch groter zou zijn om Dat Guy :+.

    Effe kijken wat het handigste is qua verkopen. Ik zie zijn prijs niet enorm stijgen.

    En idd, wekelijks gratis pakje.
     
  16. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Jezus! lekker hoor! Ik heb alleen nog maar discard spelers gekregen uit mijn gratis pakjes.

    In het begin ging ie voor rond de 150k, maar ik zie zn prijs ook niet heel erg stijgen meer nee..
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ok ik heb wel pre order maar geen season pass inderdaad. Vond het al raar dat je 3 rares had haha. Net nog pack geopend. 3 goude contracte. Yes.
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Of je moet wachten tot na de crash. Prijzen schieten daarna meestal opeens weer omhoog. Denk alleen niet dat ie dan nog voor meer gaat dan 120K
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Nice :D.
    Ik heb ook een IF :+.
    [​IMG]
    Gisteren 10 bronze packs geopend omdat ik een leuk bronze team wou bouwen, uiteindelijk is er een Iers team uit gerold waar ik nog wel 4 spelers voor moest bij kopen, 2x gewonnen van oa een Liga Adelante maar dat speelde nogal kut, alleen de spits speelt er fijn maar de rest van het team is gewoon ruk.
    Gelijk maar even een leuk bronze Eredivisie team gebouwd, vanavond daar de Bronze cup mee proberen te winnen.

    Maar goed, ik heb nu nog 150k en ik ga maar al m'n coins in een team steken.
    Was eerst van plan om een stuk of 3 teams te bouwen van allemaal onder de 50k (voor fitness en voor de afwisseling), maar ik denk dat ik beter gewoon 1 team voor fitness kan hebben en een andere waar ik al m'n coins in ga steken.

    Dus ik ben nu van plan om een van deze team te gaan bouwen, waarschijnlijk de eerste omdat ik liever niet met maar een spits speel (heb nu ook een 4-5-1 met oa Emenike, De Jong, Sneijder en Strootman), wat kan ik het beste doen en moet ik nog iets veranderen?
    Spelers op de bank wil ik ook gaan kopen en dan kijken welke combinaties het lekkerste spelen.
    [​IMG]



    Optie 2:

    [​IMG]

    Hier zou een andere spits nog mogelijk zijn.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Je hebt 'maar' 150k en wilt een goed BPL team inclusief Yaya Touré? Impossibru.

    Nja, ik wacht nog een weekje en dan gaat ie in de verkoop.
     

Deel Deze Pagina