1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja dat zeggen ze, ondertussen zijn de autobuyers alweer bezig en worden de eerste FUT 15 coins aangeboden op de bekende websites...

    Je kan in ieder geval een keer coins kopen, je krijgt dan een waarschuwing via de email van EA (als ze erachter komen).

    2e keer, reset van je club

    3e keer, BAN.

    EA moet zich richten op de personen die auto buyers gebruiken, die verzieken het. Vind het zeer jammer, want door bovenstaande redenen zullen spelers als Ibrahimovic en Ronaldo niet te halen zijn voor de eerlijke spelers.

    Hoe bedoel je precies? Zoals de naam zegt: je krijgt elke dag dat je inlogt op de web-app een gift. Dit kunnen coins of pakjes zijn.
     
  2. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is idd een slimme manier ik denk ook dat ik maar zo verder ga. Nu snap ik ook hoe het komt van die gekke prijzen savonds altijd goedkoper dankje.

    Weet iemand ook waarom mascherano van barca zo goedkoop is ?? Zijn stats zijn goed en heeft rating van 83. Ik heb alvast wat gekocht.
     
  3. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand betrouwbare sites om coins te kopen?
    Bvd
     
  4. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Dat mag hier dus niet..
     
  5. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    oe! ben bezig met mijn eerste team. Krijgt een redelijke vorm nu. Ik hoop dat ik morgen mijn selectie compleet heb. Maar zoals elk jaar als eerst een zilveren NL team :)
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga een week op vakantie en ben dus niet in de gelegenheid om ze te openen, als ik iemand ze laat 'accepteren', kan ik ze dan gebruiken als ik weer terug ben of vervallen ze na 1 dag?
     
  7. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Die gifts stellen bijna niets voor, maar je kunt diegene de eventuele pakjes toch gewoon laten openen?

    Anyways downloading da early access!! (voor de 360), excited as fuck!
     
  8. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Omdat ie een dwerg is die elk kopduel verliest een fysiek zwaar te kort komt, als CDM was ie echt een beest, maar als CB? Nah.
     
    Alpine vindt dit leuk.
  9. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Huh op de 360 kan ik geen fifa points kopen, wat is dat nou voor een ongein, nu moet ik ze dus eerst op fifa 14 kopen en dan transferen naar fifa 15...

    Hmm in game kan ik zo ook niet eens gebruiken, op de fut app gelukkig wel!

    Edit: Nou dat was weer eens wasted money :p 4 premium pakjes geopend, sneijder en chiriches waren mij beste spelers ..
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2014
  10. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach ja ik heb er maar 6 gekocht maar de prijs wordt echt niet lager dan 1200 mag ik hopen.
     
  11. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Oh in dat geval ben je wel goed bezig, 1200 is wel erg laag voor Mascherano, ik verwacht wel dat ie rond de 2-4k gaat kosten.

    EDIT: Ik heb nu wel me twijfels nu ik effe naar de concurrentie heb gekeken: Pepe, Miranda, Godin, Mathieu en Varane zijn elk jaar ook goedkope verdedigers die ik wel hoger in schat dan mascherano (Op Fifa), kijk maar effe wat je doet ;)
     
  12. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb ondertussen zo'n 50000 coins verdiend met goede deals en wat geluk in pakjes, kan alleen niet echt een chille speler vinden om in te gaan handelen omdat alles overbevolkt is. Serieus op elke speler is wel iemand bezig die ze allemaal op koopt voor net ff wat meer als dat ik wil gaan.
     
  13. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
  14. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waarom ik nog steeds niet op de web app kan?
     
  15. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Heb je in FUT 14 die beveiliging vraag wel gebruikt? Ik niet namelijk en daardoor kan ik er niet op.
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb een nieuwe account aangemaakt op Fifa 14 en die komt ook niet online op de Fifa 15 webapp. De account van een vriend heeft ook iets met zijn beveiligsvraag waardoor het niet werkt. Die moet eerst met EA gaan bellen voor hij weer kan spelen? Beetje vreemd allemaal.
     
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Weet iemand hoe ik kan instellen dat er automatisch clips worden opgenomen tijdens (online) wedstrijden? Bij Fifa 14 gebeurde dat, maar nu bij de Early Access Fifa 15 niet.
     
  18. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    I am registered in Origin but I can’t get into the FUT 15 Web App.

    The FUT 15 Web App early access is only for who have created a security question/answer before August 1st 2014.

    http://www.fifauteam.com/fut-15-web-app-problems/
     
  19. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Waar ik zó erg voor vreesde is nog gebeurd ook, uitgerekend Lampard die even het laatste kwartier komt invallen heeft ons de 3 punten tegen City heeft ontnomen. Gemengde gevoelens, ik weet echt niet wat ik hiervan moet vinden..
     
  20. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat heeft dit met UT te maken?

    Diegene moet ze dagelijks accepteren.
     

Deel Deze Pagina