1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Niet mee eens, als je 2x een hattrick maakt of je speelt fantastisch heb je al een SIF. Betekent niet dat je ook een UP verdient. Naldo en Perisic verwacht ik geen UP voor bijvoorbeeld.
     
  2. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar dat is wel hoe EA er naar kijkt.
     
  3. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    We zullen het zien, ben erg benieuwd!
     
  4. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Verwachten jullie dat SIF Benzema nog gaat stijgen?
    Heb er 3 ingekocht en heb geen zin in verlies.. Denk/hoop zelf dat hij nog wel zal stijgen met die stats en omdat hij sws al 1 van de beste spitsen in FUT is.
     
  5. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    IFs worden dit jaar niet geupgrade! Iedereen die geinvesteerd heeft, heeft dat voor niks gedaan met enorm veel risico nu iedereen gaat undercutten. Ik voel een crashje aankomen.

    Ze gaan dus terug naar de upgrades van jaren terug. UP ter hoogte van IF, waardoor de IF niks meer waard is. Ai ai ai.
     
  6. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
  7. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Medewerker EA. Heeft de Tweet inmiddels verwijderd. Twijfel of het nou serieus is of dat hij een grap uit probeerde te halen.
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Zie dat if Diego Alves van 125 naar 108 gegaan id gegaan maar kan moeilijk geloven dat dat te maken heeft met dit
     
  9. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Is niet zeker dat dat zo is. Maar een medewerker van EA brengt de geruchtenstroom wel op gang met z'n tweet. Denk nu dat de tweet weg is, de invloed van die tweet wel mee zal vallen. Maar het wordt toch de dood of de gladiolen vanaf vrijdag lijkt het. Er moeten keuzes gemaakt worden wat betreft het houden of verkopen van IFs. Ik houd ze denk ik maar gewoon en hopen dat het een grapje was. Deze bizarre markt herstelt zich toch wel weer.
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja ik was ook van plan om mijn ifs Diego Alves te houden maar als die onder de 100k zakt dan maar misschien verkopen want zag hem vanaf zaterdag al 40k stijgen en nu dus dalen
     
  11. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Eentje uit de oude doos. Voor de grap de baas van FIFA 12 weer opgezocht. En wat een prijzen.. :eek:

    [​IMG]
     
  12. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou ik pak mn 500K op godin ik vind het een mooi bedrag alleen sif cazola hou ik nog ff had wel verwacht dat hij meer dan 450 waard zou zijn als je kijkt naar revieuws op YouTube.
     
  13. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik denk net, ik open even een pakje. Komt er IF Williams uit. Die zie ik nog best veel waard worden. :thumbs:
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja ik twijfel nog of mn volgende investering if Williams word of if Ozil,dan moet if Williams onder de 20k zakken en if Ozil onder de 250k
     
  15. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    IF Williams komt niet meer onder 20k. Dat is hij afgelopen weekend toch echt geweest. Inmiddels 34k. Özil was 200k vanochtend, nu 250k. Ben bang dat door FUT United er van beiden echter wel wat te veel waren en daardoor de prijzen beetje fucked zijn.
     
  16. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja op ps3 was if Williams op zn laagst 18k en if Ozil 250k,morgen en woensdag maar goed in de gaten houden
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Deze was lekker [​IMG]
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444

    Jup, prijzen waren sowieso heerlijk destijds. Toen had je geen miljoenen nodig voor een Messi of Ronaldo..
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Aan de ekte ekte FUT spelers hier:

    Is het slim vandaag of morgen heel het boeltje te verkopen? En vrijdag terug in de kopen? Ik heb mannetjes van 400K tot 4.8mil. Dus er zit bij mij ook wat Tax aan. Dit team bevalt goed en wil ik houden. ALleen Ronaldo moet er eigenlijk nog in. Zal het vrijdag een goeie crash zijn of een crash van 200k per mannetje?
     
    Dn Dave vindt dit leuk.
  20. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55

Deel Deze Pagina