1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Whahaha, Lucky me

    Tott toure gepacked :D
     
    Amersfoorter vindt dit leuk.
  2. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Servers ea weer naar de klote ?
     
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben me ook een beetje aan het verdiepen in de custom tactics, maar moet je deze iedere speelsessie opnieuw instellen of kan je zo ook saven & loaden?
     
  4. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Volgens mij ligt de webapp er inderdaad uit, console werkt gewoon. Prijzen echt heel laag vandaag trouwens, heb ff flink ingekocht ik ben benieuwd :)
     
  5. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Dit is echt bizar, partij IF benzema ingekocht voor 395k-550k terwijl ik die de hele week al verkoop voor iets onder 1m.

    Of er moet een hele zieke crash komen maar dit moet toch wel kassa zijn :p

    EDIT: Niemand anders aan het handelen op dit moment? Dikke crash aan de gang omdat de webapp eruit ligt nu :D
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2015
  6. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ben juist aan het verkopen. Mijn fitness kaartjes gaan op dit moment voor 1500. Ingekocht voor 600 tijdens vorige crash. Dus lekker cashen.
     
  7. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Karma is a bitch. Had 9 mln geïnvesteerd in De Bruyne SIF. Hopelijk gaat hij boven de 450k uitkomen als hij een UP krijgt! Anders heb ik dik en dik verlies.

    Heb verder nog 3x SIF Benzema gekocht voor 1,6mln en 2x voor 1,7mln. Ook die is nu zo'n 5 ton gedaald in waarde. Time will tell!
     
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Zat net Sportschau te kijken, 4 goals van Dost en 2 goals van Robben die fantastisch speelde. Verwacht ze beide in het TOTW!
     
  9. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Het is een crash omdat coin selling niet meer kan. Web App is er weer uit en laatste keer duurde dat 7 maanden. Dus iedereen is nu dik verlies aan het lijden. Alle investeringen naar de klote. En dan komen de UPs nog komende week.
     
  10. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    En de prijzen van coins is minimaal verdubbeld.
     
  11. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ja vanwege die web app. Dus dat is een gevolg, niet oorzaak.
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Romaric wordt geprice-fixxed. Ik profiteer ervan door degene die ze allemaal opkoopt die van mij te laten kopen. Ik heb er tot nu toe een aantal gekocht voor rond de 2500 en doorverkocht voor 7500 of meer. :D

    Daarnaast zijn er van die mega packs. Daardoor vet veel spelers goedkoper dan normaal op de market. Zoals Benzema (met Jager kaartjes) voor 13000. Die gelijk allemaal opgekocht en doorverkocht voor 16500 of meer. Twee heb ik er zelf gehouden. Eentje voor mijn BBVA team en eentje houd ik achter voor als de markt na TOTT en TOTW weer even aantrekt en ze zo weer meer dan 20000 waard zijn.

    Lekker handelen zo. :)
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind ook lastig wat nu te doen,sif Aurier nog maar 48k en zo zijn er nog meer voorbeelden maja niemand weet of de markt weer aantrekt
     
  14. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Het kan me eigenlijk niets meer boeien wat de waardes zijn. Ziet er uit als enorm verlies, maar je weet dat het in verhouding staat met andere spelers, waardoor je koopkracht niet aangetast wordt. En al zou dat wel boeien, ben ik heel tevreden met mijn teams. Vind het echt leuk ze te gebruiken en anders in te vullen dan de meeste andere spelers. Dus zie geen noodzaak te verkopen.
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik maak denk ik ook veel verlies met mijn ifs Diego Alves,Ozil,Williams ga van de week maar al mn ifs verkopen en dan hopen dat ik over de 4miljoen kom,had 5,5miljoen maarja gister van mn lieve vriendin netwerkkaart gehad van 20euroO-) misschien haal ik daar nog wat uit
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Yea, IF Schurrle, IF Belasie, 2x Rodriguez en Bale gepacked met 400K :D.
     
  17. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan heb je meer geluk dan mij, ik had met 200k:
    2x Doumbia (AS Roma) achter elkaar aan! Dat is wel nice.
    IF Jardel, is dit de goedkoopste IF allertijden? Wtf
    Verder alleen maar kleine meuk
     
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben momenteel thuis bij mijn ouders, en lees dat er van alles is gebeurd vandaag.

    Lacazette +3 en Griezmann +1.. Ik had van hun beide de SIF.

    Zou iemand even hun prijzen kunnen doorgeven? Heb ze 3 weken terug beide voor 1,7 mln verkocht.
     
  19. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik denk dat er op dit moment weinig valt te zeggen over prijzen. Stabiel zijn de prijzen in ieder geval niet.
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Shitttt. Ik wil nu bij mijn PS4 zijn hahaha. Op Futhead forums is iedereen aan het stressen.
     

Deel Deze Pagina