1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    900k opengemaakt deze week en 2x lacazette en 1x oscar als beste :D

    Hoezo weggegooide coins?

    edit: Bijna nog de geweldige IF Gago vergeten die er ook nog bijzat :p
     
  2. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb 4-3-3(5) getest en dit is mijn review met dit team:

    Cech
    Maicon-Ivanovic(7chem)-Cahill-Willems(75)
    Vidal-Matic(82)-Wijnaldum
    Iturbe-Tevez-Depay

    Verdedigend is het vrij sterk, ik laat zoals uitgelegd de backs achterin en dat merk je direct. Daarnaast pakt Cech alles! Hij krijgt 9/10 wedstrijden een 9,9 en pakt op de belangrijke momenten zelfs de intikkers.
    Middenveld laat ik Matic achter na een aanval, en die pakt ook alles af bij de tegenaanval, hij vangt dus erg goed op. Maar ik vind Vidal en Wijnaldum te slecht spelen op deze positie, ik vind ze te zwak eigenlijk, terwijl ze dat niet zijn en ze zelfs hun natuurlijke drive naar voren niet gebruiken.
    Voorin vind ik Tevez werkelijk geweldig, op CA (en eerder al eens CAM) is hij zeker mijn favoriet, hij schiet ze van ver erin, krult ze langs de keepers of worstelt zich door alles en iedereen heen en maakt het koelbloedig af. Iturbe en Depay zijn niet erg goed, Depay mist erg veel, geen goed schot en ook intikkers vallen tegen.

    Het geheel zie ik dan ook als volgt; de verdediging werkt goed, in 10 duels namelijk maar 12 tegengoals en dat heb ik lang niet meer gehad. Maar na de verdediging vind ik het tegenvallen, het lijkt alsof ik na Matic nergens meer iemand heb staan. Tevez staat ver voorin in zijn eentje alles af te wachten, terwijl ik hem dichter op de middenlijn had verwacht. Depay en Iturbe staan vrij wijd, maar betrekken zichzelf nooit in het spel. Ik scoor dan zelf ook niet zoveel als normaal, ik heb nog altijd 10-15 schoten per wedstrijd, maar scoor er maximaal 3-4. Misschien ligt het ook aan de spelers, en moeten er andere buitenspelers staan, maar ik verwachtte toch echt meer.
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Iemand ook nog antwoord op mijn vraag op de vorige pagina?
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Weet niemand nu of er een goeie methode is om laagste bins te kopen,de hele dag worden ze voor me neus weggehaald,met 1seconde zijn ze al weg terwijl ik er 2seconden overdoe en sneller lukt gewoon niet dus er moet een methode voor zijn
     
  5. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Matig team zeg,
    Houthakker Boateng in het centrum, armoe troef.
    Je keeper is trouwens ook niks, aanval is het enige dat prima te noemen is.
     
  6. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Matige reactie zeg..

    Op Navas na idd alleen maar goede spelers.

    Laat jou team met 11 blazinboy's eens zien dan.. ;)
     
  7. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Kom dan met verbeteringen ipv het af te branden? Wie zie jij liever dan?
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    @Robinxb360

    Prima teampje hoor, enkel Silva op CM vind ik vrij riskant, zou daar liever Touré plaatsen. Voor de rest ziet het er erg goed uit, als je toch een andere spits wilt zou ik Muller SIF eruit halen en Ribery of misschien zelfs Robben proberen op die linkerspits positie.

    Ik zou die switch zeker doen, het team dat je misschien wil gaan maken lijkt mij met de juiste instructies echt onverslaanbaar.
     
    Robinxb360 vindt dit leuk.
  10. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Twee vraagjes..

    Heeft iemand tips voor de juiste instructies bij dit team: http://www.futhead.com/15/squads/24667568/

    En ik zit aan een vervanger voor SIF Silva te denken, omdat hij best wel zwak aan de bal is. Hij presteert nogal wisselvallig, daarnaast stoor ik me soms nogal aan hem op een of andere manier. Alhoewel zijn passes soms echt sick zijn.

    Nu zat ik zelf te denken aan IF Rooney. Ik vraag me af wat jullie hiervan vinden of dat er misschien een andere speler is die ik op de CAM positie kan neerzetten.
     
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Hmm Robben in de spits is zeker een goed idee. Wat voor team zou jij adviseren met Toure , Costa SIF en Robben?
     
  12. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    4-2-2-2 met SIF Muller op CAM, SIF Silva op CAM, SIF Costa en Robben als ST, CM Toure en Schweinsteiger.
     
  13. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb het gewijzigd, nog steeds 442:

    Neuer
    Pisczceck-Boateng UP-Kompany-Clichy SIF
    Robben-Schweini-Yaya-Hazard
    Muller SIF-Costa SIF

    Wel mooi om al die panic sells te zien, heb erg goedkoop ingekocht zojuist denk ik.
     
  14. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik heb lichtelijk het idee dat EA smerige spelletjes speelt om de prijzen normaal te krijgen.

    Ikzelf heb 1,2m opengemaakt en niet een speler van 85+ of een waarde van +25k wat natuurlijk gewoon kan maar ik heb ook nog zo'n 3 miljoen aan pack openings gezien op twitch en niemand maar dan ook niemand heeft een 100k+ of hogere speler gepacked.

    Dat samen met alle special packs iedere dag doet mij toch mijn wenkbrauwen fronsen of zou het toch gewoon variatie zijn?
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Net 3x 50k packs geopend en had bale! 2de x dak m pack laagste wat erop staat 640k heerlijk! Dikke winst.
     
  16. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Zucht kan echt niks op internet vinden voor tips om de laagste bins te kopen,ik ben echt snel maar kan toch niet binnen de seconde weg zijn?Zoals net Boateng up voor 4k,hoe snel ik ook ben dan ben ik toch te laat
     
  17. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Als EA de prijzen willen verlagen dan zou je juist meer hogere spelers verwachten, meer 85+ rated spelers = meer aanbod wat lagere prijzen zou betekenen
     
  18. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Hoef je niet gelijk zo geirriteerd te reageren, ventje. Kerel is ook gelijk op z'n kleine pikkie getrapt..

    Ik brand het niet af, ik geef slechts mijn ongezouten mening. Ik zie net bij je laatste post dat je al het een en ander hebt gewijzigd, dat ziet er al een stuk beter uit.
    Toch heb je nog flink wat zwakke plekken in je elftal;
    Clichy, really ?:'-( Dan had je beter Alaba kunnen houden.
    Nog steeds Boateng erin.. aan die speler ga ik geen woorden meer vuil maken.

    Ik raad je aan eerst wat wedstrijden te spelen om zo wat coins te verdienen, of coins gewoon te kopen.
    Met dit team zal je namelijk nooit erg hoge ogen gooien helaas..
     
  19. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Matige ''grap'' zeg. :F:

    Niet zo popi jopi lopen doen, ik geef slechts mijn mening. Als je op een forum ook al geen meningen meer mag geven dan bloedt dit forum binnen de kortste keren dood.
    Je dacht dat je met deze reactie de lachers op de hand zou krijgen, maar niks is minder waar. Je slaat de plank echt volledig mis. Achja, je weet wat ze zeggen; waar gehakt wordt, vallen spaanders.
    En die line ''op Navas na alleen maar goede spelers''.. lol. Dan heb jij er echt to-taal geen kaas van gegeten hoor. Navas is inderdaad een kutspeler, maar Boateng idem dito. Dat jij Boateng niet benoemd zegt genoeg over jouw voetbalinzicht.
     
  20. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    "Ik geef slecht mijn mening." Zeker, onbeargumenteerd, hebben we lekker veel aan op een forum. Kansloze post weer.
     

Deel Deze Pagina