1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk toch maar dat ik ze gewoon in de normale store ga halenO-)
     
  2. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Kan het linkje niet meer vinden. Maar dat locatie veranderen gebeurt al jaren en ik heb nog nooit gehoord dat ze iemand gebaned hebben.
    + Ik kan gewoon in de US op vakantie zijn. US gift card krijgen van iemand uit de US. Zoveel dingen die je kan noemen waar ze niks tegen kunnen beginnen lijkt me :p
     
  3. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Damn, ik heb een fysiek exemplaar besteld, dus ik moet sowieso nog wel even wachten tot donderdag.

    Trouwens, heeft iemand hier ervaringen met www.yourgamezone.nl ?
    Hier heb ik FIFA besteld, zijn ze snel met leveren? Misschien wel een dag eerder?
     
  4. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem daar ook besteld. Kreeg vannacht al een bericht dat hij klaar was om verzonden te worden. Zal denk ik helaas pas woensdag verzonden worden en donderdag in de bus liggen.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  5. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu een ps4 met mijn account (gebruiker1) waar ik fifa 14 mee online gespeeld heb en dus een psplus abbo op heb
    ik maak een usa account aan (gebruiker2) en download/pre order hiermee fifa zodat ik deze morgen al kan spelen.

    Kan ik dan morgen ook al fifa gewoon online etc. spelen op mijn europese (gebruiker1) account?
     
  6. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Morgen is de launch in Noord-Amerika en de markt zal daardoor wat inzakken. Veel nieuwe spelers gaan pakjes kopen met fifa points dus er komt een overvloed aan spelers. Logisch vervolg is dat de prijzen van spelers wat gaan inzakken. Donderdag al helemaal als de rest van de wereld de game binnen heeft. Aankomende dagen moet je veel koopjes scoren en ze één of twee weken behouden want de markt zal na de release weer langzaam stijgen.
     
  7. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
  8. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm, ben nooit fan geweest van formaties met drie achterin.

    Trading gaat fantastisch, nog nooit zo goed gegaan. 350k nu al ;)
     
  9. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    speelde in fifa 14 altijd met 5-2-1-2, maar merkte dat ik dan moeilijk scoorde. Daarom dat ik het iets aanvallender wilde hebben en uiteindelijk voor 3-4-3 heb gekozen
     
  10. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat kan. Je moet dan alleen je US account als hoofdaccount instellen. Alle andere accounts die je dan hebt of aanmaakt vallen hieronder en zo kan je alle spellen spelen die met het hoofdaccount zijn gekocht.
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Reus en Robben mooie combo. Kan je in BPL Aguero echt aanraden. Heeft zoo vaak gescoord vanuit niets bij mij. En Costa speelde echt chill in demo zeg. Een tip laat je niet verleiden tot drie aanvallendr middenvelders in BPL. Zijn zoveel mooie!. Toure in combo meteen echte cam en een stopper (matic etc) maakt het verschil!
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik hou niet zo van aanvallende middenvelders zoals Nasri en Silva. Ik heb liever 3 fysieke allrounders zoals Yaya Toure, Kroos en Schweinsteiger. Pace op het middenveld is overbodig imo, daar pass ik liever of een goed schot uit de 2e lijn. Ook moeten ze wat lengte hebben zodat je de uittrappen van je keeper niet direct inlevert. Met 3 Silva's op het middenveld verlies ik sowieso.
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik zou altijd maar voorzichtig zijn met zulke uitspraken, met de UT markt weet je het maar nooit, zo onvoorspelbaar als wat.

    Zo heeft ook iedereen weer zijn eigen mening en argumenten over wanneer de prijzen gaan stijgen, ben wel benieuwd naar jouwe :)

    Wat is er zo speciaal aan deze site dan? Prijzen zijn aan de hoge kant en zie nergens iets speciaals, kan je hem net zo goed bij een top retailer als Mediamarkt halen voor 50 euries.

    3 Fysieke allrounders is inderdaad het beste voor een BPL team, zeker als je 433 speelt, vorig jaar werkte Fernandinho-Yaya-Ramires altijd erg goed, dit jaar lijkt Oscar-Fernandinho-Ramires me erg nice, wellicht een tikje te aanvallend, maar met zo'n middenveld kan je wel constant druk houden op je tegenstander. Trouwens wel jammer dat Oscar zo lage defensive rating heeft, die jongen werkt altijd keihard en verdedigd altijd goed mee (ook de voornaamste reden dat ie de voorkeur kreeg boven Mata). Op het WK was ie ook een van de beste balafpakkers, als ik dan 50 standing tackle zie is dat toch wel jammer, geef hem op ze minst 65.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2014
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb qua levering goede ervaringen met ze, tot nu toe altijd netjes op tijd
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb hetzelfde. Vorige jaar in BPL Fernandinho (super diverse speler) , Toure en Ramsey opgesteld. Liepen daadwerkelijk alles dicht! Maar ja dit jaar met Di Maria..... Maar Neig toch het meest naar Bale. Zeker nu na Benzema (favo spits met Aguero) ook hernandez er speelt
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Benzema is ook een favorietje voor mij. Geweldig complete spits en dit jaar ook nog eens H/M i.p.v. M/M.

    Dé populaire BPL-combinatie zal wel (en terecht!) Di Maria - Aguero worden. Pfff, wat een duo.
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Bedankt voor de tips op het middenveld, Ramsey, Fernandinho en Oscar lijken mij het proberen wel waard. Ramires vond ik altijd een beetje smal en 'te snel' (ja, dat kan ook). Op één of andere manier vind ik het dan lastig om de tackle te timen en loop ik de speler met bal voorbij waardoor ik weer in de achtervolging moet richting eigen goal.

    Heeft iemand in de vorige Fifa nog met Falcao gespeeld? Ben stiekem ook wel een beetje benieuwd hoe hij aanvoelt. Rooney en van Persie ben ik in ieder geval niet zo weg van, tenzij Rooney op CF staat. Dzeko vind ik op één of andere manier ook altijd heerlijk spelen (is persoonlijk), dus ik denk dat ik met hem begin.
     
  18. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij op het middenveld staan Matic en Schneiderlin (vind ik een geweldige speler IRL), deden het fantastisch in de Early Access.
    Helaas werkte de HK-settings niet.. Morgen hopen op meer geluk met US :)
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Falcao vond ik altijd tegenvallen. Geweldige kopstatistieken, maar daar kwam hij niet aan toe door zijn gebrekkige lengte van 1.77m en strength van 74. Hij mist geen kansen, maar zelf de kansen creeëren kon ik niet met hem. Beetje stugge speler IMO.

    Het ideale 3-mans BPL middenveld van dit jaar lijkt me Di Maria, Touré en Matic.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dzeko is voor wat hij kost echt een van de beste prijs/kwaliteitsverhouding speler. Snap wat je bedoelt met Ramsey. Had vorig jaar de Blauwe editie en die gast was zo ontzettend compleet echter. Enige jammer was dan brak je door en drukte je op je controller wat bij elke andere speler een ontiechelijke harde poeier zou zijn en dan deed hij een simpele schuiver. Echter zo jammer was het niet want hij schoof er wel altijd in...

    Oscar is leuk voor in 4-4-oscar-1 maar op als een van de drie CM komt hij tekort naar mijn mening. Fabregas geprobeerd? dirigent!!! En btw Ross Barkely van Everton speelt ook echt geweldig.

    BEn zelf benieuwd hoe Herrera word.

    @ Siemenn: Heerlijke Benzema! en enige jammere is Di maria als CAM.... Had hem liever RM
     

Deel Deze Pagina