1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Denk dat ik maar ga proberen om een paar ifs Hulk te kopen,verwacht dat zijn pricerange nog wel de lucht ingaat hoop dat die nu te vinden is
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zag het somber in was een uur aan het zoeken naar if Hulk en had hem 8x gevonden maar elke keer voor mijn neus weggekaapt,maar nu heb ik er gelukkig 1!!Was echt blij zie zijn prijs wel over de 600k gaan binnenkort.En als ik toch moet wachten op vernieuwde pricerange van Hulk dan ga ik hem maar gebruiken ook
     
  3. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Over 2 weken gaat IF Hulk voor minimum. Mark my words.
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    En waar baseer jij dat op?Motm Boateng Motm de Bruyne zijn ook allebei duurder geworden,if Hulk staat nu niet tekoop omdat mensen zijn prijs te laag vinden dus zal EA zijn prijs verhogen lijkt me
     
  5. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Jep paniek verkopen vanwege tots.
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja en volgende week word zijn prijs verhoogd
     
  7. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk inderdaad ook dat de prijs alleen maar zal zakken, met bijna alle spelers zakken de ranges en zeker nu de TOTS er aan komt. Iedereen gaat als een gek verkopen als ze hun favoriete speler zien, of een speler met gekke stats.. Dit gebeurt al jaren, met of zonder price ranges zal het zo zijn!
     
  8. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Hij staat niet te koop vanwege het feit dat aanbod totaal nog klein was. In het begin met een TOTW zag je dat de prijzen alitjd bizar hoog lagen de eerste dag en dat zijn prijs daarna beetje ging stabiliseren. Die range is niet ingesteld voor de eerste dagen, waardoor je eerste dagen niet/nauwelijks een speler gaat vinden normaal gesproken. Denk dat je na het weekend hem best wel makkelijk op kan pikken. En op de lange termijn is het helemaal om te huilen. Misschien dat zn prijs nu ietsjes stijgt, maar over 2 weken is hij toch lager.

    Neem maar eens voorbeeld aan MOTM Silva, MOTM De Bruyne enz enz enz.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2015
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja Motm de Bruyne is nu 600k en toen die net uit was 500k,iedereen heeft zo zijn eigen mening zoals ik denk dat die gaat stijgen de Tots komen trouwens pas 24mei
     
  10. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Die eerste TOTS komt 29 april man. Dat weet iedereen op het EA Forum, aangezien hij daar opgesteld wordt door de leden daar. ;)
     
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja dat zijn toch die most consistent "man" wie zit daar nu op te wachten?Dat zijn meestal nooit geen echte toppers
     
  12. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Geen toppers nee, maar daar gaan de prijzen wel van omlaag.
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja dat zou me ook niets verbazen hoor,wou 1st 4if Hulks kopen en winst maken maar hou het dan maar bij 1

    Heb nu inmiddels 2if Hulk,gokje is het wel waard

    Twijfel nu wel heel erg,if Hulk met 50k omhoog gegaan en heb er 3gekocht dus als ik ze nu wegdoe 150k winst maar kan ook hopen dat ze nog meer stijgen wantzijn nog steeds niet te vinden

    /Mod Gebruik a.u.b. vanaf nu even de edit-knop i.p.v. continu te dubbelposten - Cookie
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 apr 2015
  14. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Meestal geen toppers?
    Heb jij verstand van de vorige edities van Ultimate Team en dan met name de TOTS MC?
    Er zitten zilveren spelers bij zoals Depay 74 vorig jaar, die kosten meer dan genoeg. Er zitten wel degelijk toppers tussen hoor, en iedereen wilt zo'n geweldig blauw kaartje en verkoopt dan in één keer alle spelers om packs te kopen of deze spelers te kopen. Dit gaat al jaren zo, en beïnvloedt de prijzen dramatisch. En de TOTS starten inderdaad net voor het begin van mei, in dit geval 29 april dus. Eerst TOTS MC en dan BPL, dus gegarandeerd stort de markt in, ook met de ranges!
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Huidige concept:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Geen toppers inderdaad. Hazard, Matic, Marchisio, Clyne, Willems, Clasie.

    Trouwens.

    Het is je al twintig keer verteld, maar..
    Dubbel posten wordt niet gewaardeerd, dus bewerk je posts. Het is je ook al meerdere keren uitgelegd waar de knoppen staan, maar ik zal het nog eens doen. Linksonder:

    [​IMG]
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    @Siemenn Hoe komt het eigenlijk dat er dit jaar gewoon lekker 1 topic is voor FUT? Herinner me nog dat er vorig jaar elke keer na een X aantal posts een nieuw topic geopend moest worden.
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Komt door het nieuwe forum/systeem van Xboxworld dat een tijdje geleden geïntroduceerd is. Het maken van nieuwe topics was bij het vorige systeem nodig, terwijl dit systeem grote topics met duizenden posts makkelijk aankan. :)
     
    Niema94 vindt dit leuk.
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    [Je hebt gelijk het is gewoon luiigheid van me,heb mn team net verkocht op mijn 3ifs Hulk na als ik die nu ook verkoop kom ik op 3,6miljoen,zou het dan.toch een x gebeuren dat ik met Messi ga spelen?Zou vet zijn is op de ps3 3,8
     
  19. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Heb je al eens een team met legends gehad? Met drie miljoen kun je aardig wat legends van kopen. De prijzen van legends zijn echt flink gedaald. Als ik een tip mag geven: maak een team met Kluivert. Dat is echt een beest!
     

Deel Deze Pagina