1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Denk ook dat ik gewoon maar met Rafinha ga spelen. Al schrikt zijn 52 strength mij wel een beetje af. Zet denk ik gewoon Danilo op de bank zodat ik hem altijd kan wisselen als ik zin heb.
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat speelt dat Nederlands team van me toch ongelofelijk fijn,kan geen 1zwakke schakel noemen zelfs Van Persie ben ik verbaasd over die gozer maakt alles af,links,rechts,kopbal maakt Rvp niets uit
     
  3. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor nederlands team??

    Ik heb dit:

    [​IMG]
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik speel ps dus helaas geen legends
    Cillesen
    Vd Wiel Tots van Dijk Tots de Vrij Tots Willems
    Tots Clasie Hero Wijnaldum
    Sif Sneijder
    Robben Rvp Hero Depay

    Heb nog Tots Matic,Tots Clyne,Tots Nolito en Tots Clasie tekoop staan en heb nog 5x Tots Marcelo weten te kopen maar verwacht dat zijn prijs nog omhoog gaat want op ps markt is die niet te vinden,en heb nog 1,5miljoen coins
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Verwachten jullie trouwens dat Tots Marcelo verder gaat stijgen?Heb er 5gekocht voor 450k en hij is nu 500k waard en nog steeds niet te vinden.Denken jullie dat heel veel mensen hem tekoop zetten met Bpl Tots of zal die zo zeldzaam blijven?Maak wel 400k verlies op Tots Clyne en Tots Matic Clyne van 300k naar 145k gegaan en nog verkoopt die niet,gaat nergens over zo
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Laatst bewerkt: 26 mei 2015
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heel tof als EA het lukt om dit bij FIFA16 direct vanaf het begin in te brengen. ;)
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Toch mijn 5Tots Marcelo verkocht,25k per Tots winst,niet veel maar wou niet het risico nemen dat die morgenavond ofzo voor minimum gaat.Nu bewaar ik mn 3,9miljoen even want prijzen blijven maar zakken.Ronaldo 3,6 Messi 2,8 en Toty Robben 4,6 en dat blijft maar dalen want mensen verkopen ze niet dus als ik op deze 4miljoen zuinig ben kan ik vette spelers halen.Oja If Messi MAAR 4,4 dat zou vet zijn
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zat even te kijken naar de prijzen van de Bpl Tots maar What the Fuck??Aguero 1,2mil,Sanchez 800k en Hazard 1,1.Weet iemand ook of.ze daadwerkelijk te vinden zijn op de markt??
     
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    dubbelpost. en bijna niemand speelt ps arno... op de xbox is alles alleen maar meer beschikbaar hoe verder de prijzen dalen
     
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Net 2,8mil aan packs geopend spelers met waarde erin zijn Tots Terry,Tots Kane en Tots Aguero
     
  12. VasiliBRT

    VasiliBRT New Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe hoog gaan die Arno ?
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Op ps Terry voor 280k Kane voor 400k maar die verkopen allebei niet en Aguero 1,4mil maar die is niet te vinden dus hoop dat die flink gaat stijgen
    Heb nu dit team gemaakt
    Courtois
    Tots Clyne.Tots Fonte Kompany Clichy
    Tots Fabregas Tots Matic
    Tots Cazorla
    Sanchez Tots Aguero Tots Bolasie

    Wel teveel betaald voor Fab en Cazorla maargoed,ik heb half uur gezocht naar Tots Sanchez maar niet te.vinden
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2015
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Lololololollll

     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Misschien een domme vraag maar Tots Sanchez is een rw,waar moet ik dan op zoeken in transfermarkt? Rb of Rv?
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    .. zoek één Sanchez op (dmv club / nationaliteit / naam) en kijk wat er boven z'n kaartje staat: RB of RV. Dan weet je het. Kost je nog minder tijd dan hier deze niet al te snuggere vraag te stellen.
     
  17. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Gister 2x dat online toernooi gewonnen. Eerste pakketje was het beste Ramires... 2e pakketje (wat dus een 25K pakketje was) kreeg ik 2 silver rares.... Serieus... :mad:
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Plaats hem in een concept squad en klik vervolgens op -> Search on Transfer Market. Als je vervolgens gaat zoeken op transfer market zelf dan heeft hij hem al voor je geselecteerd en vind je alleen die versie.
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zeg toch misschien een domme vraag maar nu heb ik zekerheid,vanochtend voor 1,5mil Tots Sanchez gekocht heb nu een aanval met Tots Bolasie Tots Aguero Tots Sanchez
     
  20. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Poeh poeh nou nou, het zit ook niet mee.
     
    TobiasBB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina