1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt, heb het eens uitgeprobeerd.

    Speel nu maar 4-5-1, vond 4-3-3 en 4-4-2 niks.

    Ramsey is tot nu toe mijn favo speler samen met Wilshere.
     
  2. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja snap ik heb ze zelf ok:)
    Je moet eens fer proberen of barkley die spelen ook erg lekker en zijn allebij aardig beest
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Kunnen jullie gewoon in FUT? ik namelijk niet..
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind Wilshere wel fijn, maar ik zie niet echt in waarom men Ramsey zo goed vindt. Ik vind hem redelijk all-round, maar hij heeft weinig specialiteiten. Dribbelend niet geweldig, geen geweldig schot, etc.


    ------------------------------

    Lol, de eerste glitch is bekend. Mensen kunnen met hun Concept Squads spelen, om de één of andere manier. :lol:

    [​IMG]

    Leuk leuk leuk
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2014
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Haha, baas.

    Ik kan overigens al de hele dag niet inloggen in de webapp :mad:. Gister van 20k naar bijna 200k gegaan met handelen en nu wil ik graag verder natuurlijk.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Van 20k naar 200k? Shiiiit, nice man! Mij is het uiteindelijk niet echt meer gelukt. Ik heb de durf niet om te investeren in spelers. Ik had wel twee keer Lallana voor 4.600 BIN (goedkoopste) gekocht en daarna voor 5.200 BIN verkocht, terwijl de gemiddelde BIN gewoon 4.900 was.
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Echt álles verkoopt. Spelers voor 4k BIN opkopen (moet je snel zijn) en voor 5k bieden/6k BIN weer te koop zetten. Als ze in de laatste 5 minuten zitten verkopen ze echt allemaal.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  8. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Pelle zou natuurlijk leuk zijn maar heb je wel 2 rode lijntjes, als je dat accepteert zou ik persoonlijk voor El Shaarawy-Balotelli-Candreva gaan. Lijkt me een heerlijke voorhoede.

    PS: Gezien je plaatje zal jij volgende week vast en zeker ook op Qult XL te vinden zijn:thumbs:
     
  9. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Hahahah EA waarom :'-(

    Server overbelast
    Onze excuses, de FUT-webapp is momenteel overbelast. Wacht een moment en probeer over enkele minuten je browser te verversen.
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Server Full
    Sorry, we are currently experiencing high volumes of traffic on the FUT Web App. Please wait and try refreshing your browser in a few minutes.

    De hele dag al :mad:.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tja, EA kan het nooit aan de eerste week. Ben je toch zo'n groot bedrijf, weet je het ieder jaar weer niet goed te doen in de eerste weken..

    [​IMG]
     
    Niema94 en Marcelinho_NL vinden dit leuk.
  12. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Vind 4222 toch niet fijn spelen wat vinden jullie de beste formatie>??

    Bijna iedereen speelt 41212

    En volgens mij doet FUT het weer O-)
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2014
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    4-1-2-1-2(2) of 4-3-3(2). Dat zijn ook zo'n beetje de enige formaties waarmee ik speel.

    Bij 4-1-2-1-2(2) heb je een ongelofelijk blok op het middenveld. Fijn om goed positiespel mee te spelen en het is heel compact bij balverlies. Zet daar wat box-to-box spelers en slopers neer en het werkt erg fijn.
    Bij 4-3-3 worden je buitenspelers wél gebruikt, i.t.t. de meeste 4-4-2 formaties. Type 2 is het veiligst qua veldbezetting, zeker als de tegenstander graag countert.
     
  14. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    4-1-2-1-2(2) word het maar wil graag een mix van de BPL en BBVA

    En krijg niet al mijn spelers op 10 Chemistry
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat voor spelers wil je erin?
     
  16. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    James wil ik graag op de CAM positie en verder op de SP positie Benzema en Sturridge

    en CV Ramos en Kompany en de keeper Courtois
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zoiets als dit dus?

    [​IMG]

    :)
     
    Kevacez vindt dit leuk.
  18. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Hahah goed bezig alleen Khedira is een beetje sloom :thumbs:
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Pace is niet alles. Op je middenveld heb je echt geen renners nodig, liever een lange speler die de uittrappen van de keeper opvangt of een goede pass/tackle kan maken.
     
  20. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet het ook niet wat het precies is met Ramsey maar hij speelt echt als een baas.
    Staat vaak op de goede plek en heeft aardig goede stats qua doelpunten/assists. Speel sinds 6 wedstrijden 4-5-1, daarvoor speelde hij altijd CM in 433 of 442.
    Mijn team nu:
    https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=hb7munlgnLmrV:ps3

    Edit: Iemand nog tips voor versterkingen? Aanval/middenveld vind ik erg lekker spelen, en krijg niet veel tegengoals tegen momenteel.

    Heb 30k over, denk dat ik even wacht tot ik in de hogere divisies kom en dan merk ik vanzelf wel waar het team tekort komt.
     

Deel Deze Pagina