1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Om heel eerlijk te zijn snap ik je punt niet echt. De 4-1-2-1-2(2) opstelling is exact hetzelfde als 4-3-1-2. Het enige verschil is dat je bij de eerstgenoemde formatie een CDM hebt, daar waar je bij de tweede opstelling gewoon drie CM's hebt.
     
  2. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Had je reactie verkeerd gelezen heb het al aangepast, dacht dat je het over de normale 41212 had:+
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb vooral last van dat gat tussen de CAM en CDM. Daar vallen vaak de uittrappen van de keeper en mis ik een speler om rond de middencirkel een 1-2 op te zetten. Ga het morgen nog eens proberen want ik heb nu wel veel betere spelers dan de vorige keer (toen met starter team).

    Edit: Oh, zal ook eens de (2) proberen.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het gaat inderdaad over de (2) versie van de 4-1-2-1-2 formatie. Deze formatie heeft twee CM's i.p.v. LM/RM's. Daardoor heb je een zeer compact middenveld. Hetzelfde als de 4-3-1-2, maar dan met een extra slot op de deur voor bij counters. Ik zou iedere 4-3-1-2 gebruiker aanraden om zeker 4-1-2-1-2(2) te nemen of in ieder geval te proberen. :)
     
  5. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De originele 41212 krijgt wel veel kritiek op EA fora, omdat de LM/RM's nogal nutteloos blijken te zijn. Komen niet echt voor in het spel en daardoor/daarnaast komen er grote gaten op het middenveld.

    + zelf zou ik niet snel een Bale of Neymar op LM/RM zetten. Die moeten lekker dicht bij de goal spelen man, lekker LW/LF en RW/RF. ;)

    Bazig team verder. Niet normaal gewoon. :D
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik wissel ook tussen 4-1-2-1-2 (2) en de 4-3-1-2, je kan je spitsen met een goede pass 1 op 1 tegen de keeper zetten. Als je daarbij met verhoogde druk speelt zet je zoveel druk naar voren dat zelfs de goede verdedigers steken laten vallen.

    Ik ben klaar met het bouwen van mijn team:

    https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=bk92iv64bDhh:360
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Vandaag 12.000 FUT Points besteed aan pakjes o_O

    Had oa özil, vidal, schürrle, Müller, Emenike, Maher IF, Tevez. Best redelijk dus maar niet heel goed als je bekijkt hoeveel het kost. Heb nu wel meer dan 500k, nu nog een leuk team bedenken!

    Wow, ziek team zeg! Ook nice dat je Aguero in een pakje had.

    Wow, dat team kost ongeveer 1 miljoen? Welke console speel je? Nice hoor.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2014
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Neymar en Bale die samen 1 mil kosten zet je op het middenveld??

    Hartstikke zonde joh, LM en RM komen nauwelijks in het spel voor bij 41212, met zulke wingers zou ik sowieso 433 spelen met Neymar-Benzema-Bale voorin, maargoed dat ben ik.
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Helemaal met Siemen eens. Bale en Neymar MOETEN gewoon als LW/RW spelen. Als LM/RM zijn ze vrijwel waardeloos en staan ze veel te ver van de goal om belangrijk te zijn. Geweldig team overigens, dat wel :).
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wow. Tevez, Di Maria en Aguëro als voorste drie. Het kan haast niet beter in deze FIFA, als ik de verhalen over Tevez mag geloven. Pogba is ook een machine.

    Prachtige hybrid, fenomenaal elftal. Veel unieker en baziger als deze ga ik ze hier niet zien denk ik. ;)
     
  12. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Xbox One :thumbs:

    Zal morgen eens kijken of 433(4) wat is
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  14. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Goddamn chill team zeg! Alleen jammer dat Gundogan zo blessure gevoelig is.
     
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Is er iets bekend over hoelang die web-app transfermarkt down is? Ik ben een paar dagen van huis maar zou graag een beetje aan mijn team willen werken.
     
  16. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    dit is mijn team nou.
    http://www.futhead.com/15/squads/2276663/
    als ik 4-1-2-1-2 speel totaal geen druk vanuit de zijkanten .Lijkt wel dat ik met 9 man speel.
    Wat raden jullie me anders aan voor opstelling te gebruiken want creeer veel te weinig kansen jammer genoeg
    moet zeggen costa en van persie doen het wel goed samen in de spits
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik heb zojuist op een speler
    buyout van 10k coins gedaan, vervolgens krijg ik het bericht "auction is expired". Nou jammer dan, ga ik terug in het menu zie ik dat ik 10k coins lichter ben en geen speler voor terug heb gekregen?!? U SERIOUS EA!!? Nu al zin om hem als onderzetter te gebruiken.
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Op aanraden van Siemenn maar 41212(2) gemaakt vinden jullie hiervan??

    . Howard
    Walker_Kaboul_Mangala-Gibbs
    . Fernando
    . Fabregas. Paulinho
    . Cabella
    . . Remy. Lukaku
     
  19. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Pfff lekker is dat, win ik eindelijk weer even na paar wedstrijden knalt FUT er WEER eens een keer uit. Ook al een pot gewonnen waarbij ik de 3 punten niet kreeg. bah.
     
  20. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ga voor 4-1-2-1-2 (2) of 4-3-1-2 en wissel Sanchez en Silva voor Fernandinho en Fabregas, daarnaast zou ik Vertongen verkopen nu je er nog 10K voor kan krijgen en van dat geld Koscielny kopen (weet niet hoe duur ie nu is) en met hem spelen ipv Mangala. Ozil vind ik een luie speler, ik zou Oscar verkiezen boven hem. Die werkt tenminste mee met verdedigen. Begovic zou ik tzt vervangen voor De Gea of een andere keeper.
     

Deel Deze Pagina