1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is verrekte simpel. Je gaat naar de xbox store, klikt up "Use a Code". Je vult daar de 25-cijferige code in en het geld staat op je online balans. Dan ga je naar FIFA in de UT Store en kan je FIFA-points kopen van dit bedrag.
     
  2. Funkyommel050

    Funkyommel050 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel nu
    5-2-2-1
    Dani alves Sergio ramos Miranda thiago silva Felipe luis
    rodriquez ramires
    william Diego Costa schurlle

    Iemand nog tips voor goeie speler heb nog 60k.
    Enige idee dat ik weet is sparen voor iemand als hazard
     
  3. fcbfan97

    fcbfan97 New Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg dit onderwerp nu al een tijdje en ben al heel veel leuke en goede teams tegen gekomen. Ik ben zelf heel slecht om een goed georganiseerd team te maken dus wou vragen of iemand dat van jullie wilt doen?

    Te besteden: Maximaal 410k (mag goedkoper xD)
    Opstelling: Een opstelling met 2 spitsen (niet met 1 of 3 hoeveel verdedigers of middenvelders maakt mij niet uit.
    Soort team: Het liefst een hybrid waarmee ik kan uitbreiden naar betere spelers.
    Console: Xbox one

    Alvast bedankt
     
  4. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Hier

    http://www.futhead.com/15/squads/2794872/
     
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik snap eerlijk gezegd niet wat er leuk aan is om iemand anders een team voor je te laten maken. Het is toch juist leuk om zelf te ontdekken wat wel en niet lekker speelt en gaandeweg aanpassingen te doen? :)
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  7. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Het werkt hoor! Gewoon redeemen en de optie om met die twintig euro te betalen staat erbij. Excuse voor de late reactie.
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb een kaart gekocht voor 15 doller. Net geredeemed er er staat 15 dollar op mijn account. Maar als ik nu in Fifa iets wil kopen moet ik alsnog billing information invoegen???
     
  10. Huisjurist

    Huisjurist New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    2
    De Serie A is belachelijk goedkoop in fut. Dit team is ongeveer 100k waard. Wat in de bpl zeker 600K zou zijn.
    [​IMG]
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Serie A altijd zelfdd verhaal. Goede teams!

    Zie hoe dan ook al mooie teams langs komen zeg!
     
  12. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Dikke retweet
     
  13. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Soms is het leuk om het van een ander perspectief te zien, daardoor krijg je zelf ook nieuwe ideeën! Vind het dus niet zo vreemd dat mensen hulp vragen bij het bouwen van hun teams.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444

    De Serie A heeft inderdaad een toffe competitie. Ikzelf twijfelde er ook flink aan. Alleen wilde ik een 4-1-2-1-2(2) of 4-3-2-1 opstelling en daarvoor heb je veel goede CM's nodig. In de Serie A heb je die niet heel veel en de goede die er zijn kosten veel: vooral Pogba en Vidal, maar ook De Rossi, Guarin, Marchisio, Hernanes etc.
     
  15. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Wat ik zou veranderen aan jouw team:

    Kroos weg voor Modric is echt een beest!
    En Coentrao weg voor Marcelo
    Mathieu weg voor Ramos die is echt een stuk beter ;)

    Verder is het echt een bazen elftal ;)
     
  16. Makkieg

    Makkieg New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees al een tijdje mee op dit forum sinds FUT 14 en dacht laat ik een accountje aanmaken. Zie hier zieke teams voorbij komen en ook mensen met enorm veel coins..jealous much! :p.
    Handelen zelf ben ik geen ster in, prijzen dalen dan weer ineens als ik denk een koopje te hebben en zeker zonder de web app vind ik het een ramp om ook maar iets te vinden om mee te handelen.
    Mijn teampjes op dit moment zijn:

    http://www.futhead.com/15/squads/2879526/

    http://www.futhead.com/15/squads/2879763/

    http://www.futhead.com/15/squads/2880015/

    Eerste team vind ik zelf het leukst alleen zou ik misschien willen switchen naar 4-3-2-1 omdat ik soms vind dat de vleugel spelers niet diep genoeg staan maar dan heeft Pogba geen 9 chem.
    laatste teampje heb ik Young maar wat is er met de LM/LW/LF gebeurt in Engeland...:confused:

    Als iemand nog leuke aanraders of tips heeft..let me know!
     
  17. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Toen ik 2 weken geleden zag dat de enige echte Ibrahimovic voor zo weinig gaat op de PC ben ik na m'n 40 euro aan packs flink gaan 'traden' en zit nu op de 600k met trade pile een die richting de 200k waard is, kom nu dus wel akelig dichtbij Ibracadabra.

    Het woord traden heb ik trouwens tussen aanhalingstekens omdat ik niet echt bezig was met traden maar gewoon een paar effectieve pricefixes heb gedaan. Vorig jaar ging dit moeilijker omdat ik op de console speelde, maar dit jaar ging het vrij makkelijk en kon ik het in me eentje doen aangezien de PC markt een heel stuk kleiner is dan die op de Consoles. Voor de gene dit maniertje nog niet kennen, het is een eerlijk maar ook vuil maniertje om mogelijk veel coins te verdienen, als er een paar hier geïnteresseerd is wil ik het best uitleggen.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2014
  18. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    YESSSSS! hahaha na lang bloed zweet en tranen is eindelijk het succes daar, ik zat op de 59min te scrollen en opeens stond daar messi, BIN 250... ik heb heel veel medelijden met de persoon die deze fout heeft gemaakt, maar dank u wel; 1.800.000 coins... Wat voor team zal ik gaan maken? of messi houden.. zit echt helemaal per plex

    edit;/ hahaha het wordt nog mooier, open omdat het goed gaat 3 packs, denk waarom niet, achter elkaar: nasri, ozil, fabregas.. Mijn weekend kan niet meer stuk

    ... benzema in pack 4
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2014
    Siemenn vindt dit leuk.
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Gefeliciteerd! Jij bent nu de rijkste hier op het forum denk ik ;) Welke console zit je op?

    Ik zou persoonlijk een Ibrahhimovic team maken! Hybrid zou ik dan wel doen ivm slechte spelers ligue 1. Een team met Bale kan natuurlijk ook. Of wat dacht je van Ribery-Lewandowski-Robben ?

    Done! Thanks. Update:

    https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=gOhBjfkcnLqsm:ps3

    194k over, kan er ooit een IF voor kopen. Tenzij iemand hier een goede versterking weet!
     
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Pics or it didn't happen. :+
     

Deel Deze Pagina