1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb nu dit team:
    http://www.futhead.com/15/squads/4409313/
    enkel het heeft een paar minpunten.
    matic vind ik een beetje tegenvallen. remy mist lichaamssterkte.
    fabregas komt amper in het spel voor. en cahill speelt erg wisselvallig.

    welke oplossingen hebben jullie hiervoor?
    het mag ook een ander team zijn met wel goede spelers (ik heb 150k op de ps4)
    het liefst wel een team met cavani. opstelling maakt niet zoveel uit.

    ik zat zelf nog aan dit te denken:
    http://www.futhead.com/15/squads/4410600/
    of nog even sparen tot dit:
    http://www.futhead.com/15/squads/4411221/
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2014
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ramsey?

    Hoe vind je Aguero btw?
     
  3. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ramsey heb ik slechte verhalen over gehoord, zijn workrates zijn ook niet heel best. (H/H).

    Aguero is geweldig, 5 bekerpotjes gespeeld. 10 goals en iets van 4 assists!
     
  4. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry
    Het moest natuurlijk zijn:
    4-3-2-1 met lavezzi, cavani, muller en rcm thiago
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oke nice! Ik wil 'm ook, maar heb nog niet eens de helft :+

    Ramsey workrates zijn ideaal in 41212-2 IMO. Net als Ramires.
     
  6. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Misschien maar uitproberen. Als we toch naar H/H kijken... Wat vinden jullie van Fer? Lijkt mij een beest!
     
  7. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Grr krijg dit team niet af met een goede verdediger.. Lijkt me een leuk aanvalsduo.

    Had deze gister gemaakt als back up plan maar heb eigenlijk niet zoveel zin om met de sweat king te spelen..
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  8. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Dubio heb ong 800k en wil dit team gaan maken. http://www.futhead.com/15/squads/4414956/ weet alleen niet wie ik in de spits wil en rechtsbuiten... eigenlijk wil ik bale, benzema en reus maar dan hou ik geen geld meer over :p zou bale zijn prijs alleen nog maar stijgen of goedkoper worden? merk nu ook al dat spelers beginnen te dalen o.a sturridge
     
  9. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Tja is ook bijna niet te doen:

    http://www.futhead.com/15/squads/4416477/

    Perez moet een sterk linkje krijgen in ieder geval..
     
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ze dalen altijd doordeweeks, in het weekend zal het weer een beetje stijgen.. De echte deflatie gaat heel langzaam, zker voor toppers
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    @Tim das zo goed als het team dat ik aan het bouwen ben! Wel wat anders maar ben benieuwd. Ik heb Gündogan en andere LB. al heb ik verdedigend nog niks want heb juist me aanval al gekocht en rest nog mee bezig.

    @Niema speelt hij echt zo chill piqué. Heb momenteel nog lang niet genoeg coins voor Ramos ivm andere aankopen en dacht zelf aan Pepe maar jij zegt piqué al the way ?
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Heb net maar eens Lewandowski gekocht. Eerste wedstrijd gelijk 3 goals. Wat een heerlijke speler is het ook :D
     
  13. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een apart fenomeen, en het is erg hatelijk.
    Ik had een wedstrijd gewonnen, kom ik terug op het hoofdmenu, zie ik nergens dat er drie punten bij zijn gekomen. Ik heb dus nog steeds 0 punten, terwijl ik gewoon een wedstrijd heb gewonnen. Er staat ook geen DNF ofzo.
    Hoe kan dit?! Ik wil gewoon mijn punten hebben.

    En oja, als ik helemaal bij het hoofdmenu ben van ultimate team, staat er dat ik wel de 3 punten heb, vervolgens klik ik dan op 'online season', staat er dat ik toch 0 punten heb?!
     
  14. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    af en toe zou ik de x box door het raam willen gooien dan heb je van die avonden dan verlies je alles en de tegenpartij schiet van eigen helft de bal bij jou in het goal.
    Ik speel 1-4-1-2-1-2
    maar als ik zie dat ik ongeveer 2.5 goals maak per wedstrijd maar krijg er ook zoveel tegen bijna elke keer.
    En balbezit is maar 46 % wat een avond op dit moment weet ik het ff niet meer hoe ik het moet gaan veranderen
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Kon het weer niet laten om packs te openen van 150k naar 40k gegaan dat word een mooi kutteam maken zo
     
  16. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
  17. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Doordat ik een scriptie had af te maken heb ik pas sinds gisteren Fifa 15. Ben begonnen met een BPL team in FUT. Momenteel speel ik 4-1-2-1-2 met Rosicky als CAM, welke totaal niet functioneert. Wie kunnen jullie me adviseren om als CAM te nemen onder de 10k?
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Boeid me niet:D Er zijn maar een paar mogelijkheden flinke coins te verdienen:

    1: Lucky met packs, top rated eruit halen en verkopen.
    2: Ongelofelijk veel games spelen, ongeveer 100 games voor 50000 coins. Dit is exclusief wat je nog betaald voor contracten als je geen packs koopt en exclusief seizoens winsten.
    3: hele dagen besteden in de transfer. Proberen goedkoop spelers te kopen en voor 1k meer verkopen tot je bijvoorbeeld geluk hebt met een Messi voor 500K en die verkoopt voor 2mil etc.
    4. Heel veel fifa points kopen, packs openen en alles niet goud quick sellen etc tot je fatsoenlijk wat coins hebt.

    Ofwel geen van deze is een optie voor mij. Ik heb FIfa niet om hele dag in de transfer te zoeken, is saai. Als je bijvoorbeeld ibrahimovic wilt zonder packs en puur van games moet je ongeveer 1500 games spelen. Ervanuitgaan dat je 500 per game krijgt zonder boosts, de seizoens winsten even niet telt en dat Ibrahimovic 750K kost.

    Ofwel, ik heb nu een goed team in mijn ogen, 82 rated. Hier speel ik mee en blijf packs halen van elke 7500 die ik heb tot ik een keer geluk heb. Ik vind packs halen leuk maar naast dat is het ook de enige mogelijkheid iets epics te krijgen als je gewoon de game wilt spelen.
     
  20. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja idd. Maar die CB is me toch iets te langzaam.. Online is dat niks..
    Denk dat ik deze ga maken: http://www.futhead.com/15/squads/4472883/
    Wel 1 spits maar lijkt me toch heerlijk teampje. Dacht dat Alexis over de 100k was maar die heb je met wat geluk voor rond de 55k. (op one)
    Heb misschien net niet genoeg coins om hem te maken maar dan zet ik Szczesny er wel tijdelijk in.
    (of Sirigu en Debuchy)

    Zie veel mensen ook met deze (433-4) opstelling spelen. Hoe bevalt dat?
     

Deel Deze Pagina