1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Same here. Nu weet ik dat je met LT aannemen en de juiste stickbeweging de bal wel weer goed aan kon nemen, maar in mijn ogen is dat gewoon te moeilijk. Ik heb Fifa 12, 13 en 14 helemaal kapot gespeeld (70+ seizoenen per FUT) en kon het in Fifa 14 maar niet onder de knie krijgen door de trage animatie. Ik wil gewoon lekker op de bank met vrienden, een biertje en wat te roken Fifa kunnen spelen zonder dat je alles perfect moet doen. Niet 'vechten' tegen de engine en vrienden die er niets van kunnen omdat ze er niet zoveel tijd in kunnen steken.
     
  2. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    LT was in Fifa 14 de bal afschermen, toch? Gebruikte LT bij de balaanname nooit.
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Doellijntechnologie... het zit in de demo. Heb het nog niet genoemd zien worden dus excuses als dat al gebeurt is. Zojuist een bal net niet uit de goal kunnen houden, twijfelde zelf eigenlijk ook wel. Komt automatisch die doellijntechnologie in beeld waarna je zoals op Tv de goal bevestigd ziet worden. Scheids kijkt ook op zijn horloge bij een doelpunt (melding). Gaaf detail. Ook tof als je thuis speelt en je hebt een penalty tegen... Dan zie je het thuispubliek haast de nagels afbijten. Speel nu op legendarisch tegen de computer. Dat maakt de demo wel interessanter.
     
  4. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb paar potjes gespeeld op PS3 en vond het erg lekker spelen. Ik ergerde me alleen wel aan extreem domme fouten van keepers en aan het feit dat veel van mijn schoten mis gingen. Zelfs spelers als Gerrard wisten zonder moeite elk schot te verkrachten. Hoop dat dat verandert voor FIFA echt uitkomt.
     
  5. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Hebben nog meer mensen er last van dat de motion blur, de ene keer wel aanwezig is bij hoogtepunten, en replays, en soms ook weer niet.
    Ik speel op de xbox one!
     
  6. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ook een bal van de lijn gehaald en toen kwam er dus ook doellijntechnologie. De goal werd goed gekeurd alleen met de doellijn technologie kon je heel duidelijk zien dat de bal niet GEHEEL over de lijn was. Erg raar dat hij dus toch werd goed gekeurd...
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Je kunt zelf wel de intentie hebben om rustig te spelen, de bal rondspelen en naar openingen zoeken, maar als je online vrijwel altijd mensen tegenkomt die de bal naar voren knallen en erachter hollen ga je je vanzelf enorm irriteren.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat is waar, maar daarom zijn veel games online ook niet te spelen. Bij autoraces is het hetzelfde. Drie man wil serieus racen, de rest gaat lopen kloten. Dan is de lol er snel vanaf. Ik ben dan ook benieuwd hoe het spel offline speelt 1vs1 of 2vs2. Heb daar weinig mensen over gehoord nog...

    Desondanks hoop ik nog wel dat EA de snelheid iets terugschroeft in de retail versie.
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Als je met Fifa online gaat en je zit in de hogere divisies, wordt er steeds serieuzer gespeeld.
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Juist niet, hoe hoger je komt hoe meer mensen exploits gebruiken om te winnen, denk in 14 aan de Lob Through Pass....

    Gisteravond de demo nog een paar keer geprobeerd maar ik vind het echt steeds slechter worden, de AI is lachwekkend slecht, ook op World Class.
    Als je een tegenstander met bal onder druk zet gaat ie als een bezetene dribbelen in plaats van de bal te passen, ik heb gisteravond letterlijk driekwart van het veld over gerend achter zo'n dribbelaar aan, het zag er niet uit.

    De AI schiet de bal ook erg vaak zomaar de tribune in, het is best een leuke toevoeging dat men dit doet als ze zwaar onder druk staan maar zelfs met amper druk wordt de bal te vaak de tribune ingeschoten.

    Oh en volgens mij heb ik ook al de nieuwe ''Lob Through Pass'' ontdekt, dit keer is het een gewone ''Through Pass'', ik heb mijn spits(en) al vrij vaak alleen voor de keeper gezet hiermee.

    Nee, buiten de prachtige presentatie en atmosfeer is deze demo niet veel soeps, in mijn ogen uiteraard.
     
  11. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    De AI van Fifa is heel erg onrealistisch. Het is altijd vooruit spelen en nooit een keer een balletje terug om balbezit te houden. Vaak kunnen ze ook veel sneller naar het doel toe lopen en veel eerder schieten dan ze werkelijk doen. Ze blijven oneindig veel door combineren. Dat is gewoon onrealistisch. Voor elk gaatje en foutje zou je bijna altijd afgestraft moeten worden vind ik. Daarom speel ik Fifa liever tegen een persoon. Al is het ook zo dat 80% van de mensen die online spelen ook heel ongeduldig en irritant spelen door als een dolle heen en weer te rennen en met 3 passes een doelpunt proberen te maken.
     
  12. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Dit vind ik inderdaad ook wel heel erg slecht. Zijn zoveel momenten dat op z'n minst de keeper gewoon aangespeeld kan worden.. Nou moet ik wel zeggen dat dit in het echt ook nog te weinig gebeurd, dus ergens heeft EA wel een punt door het zo te doen... En liever dit, dan rare capriolen a la Janmaat :+

    Verder vermaak ik me wel, en zeker online of thuis met vrienden zal het een heerlijke footie worden, maar ik hoop eigenlijk dat PES mij echt het voetbal gaat geven zoals ze deden met PES 5 en 6
     
  13. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Same here, ik verwacht en hoop dat PES 2015 mij het oude PES gevoel weer terug gaat geven.
     
  14. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.761
    En dat baseer je op wat? Konami lacht ons al jaren in het gezicht uit
     
  15. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Op de vele gameplay-beelden die ik heb gezien en op de eerlijke reviews van Asim Tanwir. Hij was vorig jaar bijvoorbeel als één van de weinige überkritisch op PES 2014 en vond Fifa 14 realistischer. Heb zijn bevindingen redelijk hoog zitten.
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik verwacht niks van PES 2015, te vaak teleurgesteld door Konami de laatste jaren.

    Maar, ik heb wel goede hoop dit jaar!
     
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.761
    Ok, goed antwoord :).
    Ik ben benieuwd, ga dit jaar wel weer een footie proberen denk ik. Wel wacht ik even alle reviews af.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Epische reclame.
     
    brambino12 vindt dit leuk.
  20. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Alles is gewoon perfect in deze demo...Alleen de gameplay is ruk. Jammer genoeg is dit het belangrijkste. Fifa is geen voetbal. fifa is gewoon dribbelen en zo snel mogelijk alleen voor de keeper komen
     

Deel Deze Pagina