1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Dat denk ik ook, al hoop ik dat er meerdere toparbiters in het spel zitten gestopt..
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ps4.
     
  3. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Dit wordt hem toch niet voor mij. Heb gisteren een lange sessie gedaan met een vriend van me (op de ps4) en moet zeggen dat het niets veranderd is... Blind ping pong tikken, hoge steekbal en de speelsnelheid maken deze game zo arcade. En het scoren is vrijwel altijd op dezelfde manier. Alles behalve de GAMEPLAY is tip top in orde hoor, maar het spel op het veld is het gewoon weer niet. Als ze zich nou n keer daarop focussen ipv bewegende cornervlaggen en doellijntechnologie... Maar nee hoor, omdat kinderen vinden zulke randzaken 'vet' vinden besteden ze hun tijd daaraan. A.s. woensdag mag ik als introducee de final game gaan spelen bij EA kantoor bij Schiphol Rijk, omdat een vriend van me is geloot bij een loting van VI. Maar eens kijken of de final game nog heel anders is dan de demo...maar denk toch dat het uiteindelijk PES wordt voor mij dit jaar.
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Toch knap dat je durft te beweren dat PES beter is zonder het gespeeld te hebben.
     
  5. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat lees ik niet. Hij zegt alleen dat het FIFA voor hem niet gaat worden. Omdat er volgens hem niet zoveel is veranderd anders dan randzaken. En dat hij daarom voor PES gaat. Ik lees nergens dat hij beweert dat PES beter is. Dat kan ie objectief gezien (als hij geen pers is) pas vanaf woensdag beweren. ;)
     
  6. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    moet toch wel zeggen dat ik t echt wel een verbetering vind speel nu op wereldklasse en merk gewoon dat de AI echt wel verbeterd is qua intelligentie, t enige iritante is dat als de AI voorstaat zei steeds tijd gaan rekken. verder heb ik er weer zin in hoor
     
  7. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Dank je wel, sommigen kunnen niet echt lezen ;-)
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb aan deze demo 1 groot minpunt: de goals die je maakt met de R1/RB knop. Laag schuivend langs de keeper. Zit ALTIJD. Fix dit EA!
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad, doet me denken aan FIFA 09.
     
  10. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Kunnen de mensen met EA Access hem nou vanaf donderdag(?) spelen?
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Alle player ratings staan inmiddels op Futhead, nog niet helemaal compleet natuurlijk maar ze werken er aan.
     
  12. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Echt helemaal niet met je eens.. Gameplay is heel anders t.o.v. fifa 14.. Weer een stap realistischer imo
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind het weinig verschillend.

    En realistisch is het sowieso niet qua spel.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nee, weer een stap achteruit.

    En realistisch is het inderdaad helemaal niet.
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben het met jullie allemaal niet eens. Het is niet realistischer zoals mutant zegt, maar het is ook geen stap achteruit of 14.5 te noemen. Het is gewoon meer arcade en daardoor is het voor mij weer leuker. Realisme etc. kan me allemaal gestolen worden, ik wil gewoon voetbal zien, ruiken en voelen zonder dat ik het saai begin te vinden (in het echt raak ik er ook niet op uitgekeken). Bij Fifa 14 werd mijn spelplezier bedorven door de trage animaties, slechte aannames, vele fouten van spelers/keepers/scheidsrechters en het feit dat een perfect schot nog steeds naast kon gaan door hoe de engine in gesteld was. Daar zat ik me vaak te ergeren, niet aan hoe goed de tegenstander was, maar hoe slecht het spel werkte. Nu gaan ze in principe weer terug naar Fifa 13 met een paar updates en ben ik weer een tevreden man.
     
    Gizmo007 vindt dit leuk.
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik vind het wel fijn dat het spel nu iets sneller is en vooral vloeiender qua animaties en draaien. Ergerde me kapot aan het trage draaien en passeren in FIFA 14.
     
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Wil ik ook wel graag weten. En heeft het nog invloed als ik het koop in de US Store ipv NL?
     
  18. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Iedereen heeft het over het trage draaien en passeren met fifa 14, waarom ben ik dan bijna de enige die daar nooit moeite mee had?
    In fifa 14 is het inderdaad moeilijker om te passeren, maar daarom geeft het juist een extra kick als het echt lukt.
    Fifa moet tenslotte geen Fifa Street ofzo worden
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wel jammer dat er weer een goal glitch is... Dit X is er de corner glitch.

     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De instap is op deze manier gewoon veel te hoog voor een gezellig avondje met vrienden (die niet elke dag Fifa spelen). Ook gaat er gewoon teveel fout tijdens die animatie omdat het te lang duurt. Als je een 1-2'tje wil doen is de kans groot dat jij al met de stick weer de andere kant op wijst en dat je speler nog vast zit in zijn animatie. Het lijkt hierdoor misschien wel realistisch, maar voelt in mijn ogen belabbert aan.

    Voetbal is bij mij puur emotie, of dit nou een CL finale is, zondagmiddag pot tegen Willem 2 of spelletje op de Xbox. Ik persoonlijk wordt helemaal gek als het niet goed gaat en al helemaal als het niet aan mij ligt maar aan dat domme kudt Fifa. Ik wil niet vechten tegen de engine, maar gewoon kunnen passen zoals ik het wil, en dat lukt met dat ping pong voetbal op hoge snelheid een stuk beter dan dat stroperige Fifa 14. Dan maar geen realisme, maar dan is het gevoel in ieder geval wel goed en daar gaat het mij om. Overigens is het verdedigen in Fifa 14 door dat lage tempo ook een stuk makkelijker. Ik speel alleen geen Fifa 14 om een goede verdediger te worden, maar maak liever een paar mooie goals.
     
    Gizmo007 en XLNC vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina