1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Mij niet opgevallen, je kunt ook geen vooruitgang verwachten natuurlijk maar het ziet er goed uit.
    Overigens ben ik erg positief over mijn eerste uurtjes met Fifa15, het is inderdaad sneller maar dat is zo aangepast.
    Het is nog vroeg natuurlijk maar het voelt voor mij als 14 maar dit maal wel goed uitgewerkt en geoptimaliseerd. .
    Ik speel overigens altijd career.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Buahah, gamen op last-gen ;)
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Buahah, console peasants.

    :+
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Haha jij speelt een game als FIFA op je PC? Hoe bevalt de offline multiplayer? :p
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vanavond potje fifa Tyrant?
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Prima, ik heb genoeg vrienden waar ik FIFA 15 mee kan spelen :cool:.

    Nah, er zijn genoeg spelers op PC online maar zeker niet zoveel als op console.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik kon een maand geleden zelfs nog met FIFA 13 een pot online vinden :p

    Maar goed, nu op de PS4 :cool:
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    aanpassen?
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lijkt mij dat hij wennen bedoelt
     
  10. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Dag leven.. Hallo FIFA 15 :)
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik moet hier ook even op terugkomen. De eerste wedstrijd die ik speelde was (zoals altijd) PSV - Ajax. Het hele veld was geel-achtig, totaal niet scherp, etc. Toen was ik echt even teleurgesteld. Het tweede potje Real - Barça was een wereld van verschil. Fel groen gras, etc. Stuk beter inderdaad.

    Btw: corners scoor je niet, schoten gaan 9 op de 10 keer recht op de keeper, finesses zijn de enige manier om te scoren en de snelheid is wat hoger, maar niet ergerlijk. FUT zal dat wel zijn waarschijnlijk :+.
     
  12. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd.. dit wil ook even weten. Gister nog een gast met heavy metal muziek o_O
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb met EA gebeld en die vrouw dacht dat ik een engelse code h
    Ik scoor de een na de andere corner. Je moet niet naar links of naar rechts gewoon zonder wat te doen op voorzet drukken.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Vanmorgen even opgehaald bij MM (50 euro), even 1 potje gespeeld (Liverpool vs Man City 3-1, hattrick Sturridge), en speelt lekker. Keepers nog even afwachten, want vind ze nog aardig wat bellen nodeloos terug het veld in boksen terwijl ze op zich gewoon te pakken zijn, en ook weer verdediger van de tegenpartij die de bal maar even kansloos de tribune in schiet zonder echte noodzaak daarvoor. Beide viel me ook al op (en tegen) in de demo, dus dat is een beetje teleurstellend.

    Daarna moest ik weer uit de game vanwege een update, maar dat ging erg snel en wat rewards gekregen ivm FIFA14.

    Bij mijn Fifa zat ook een voucher voor 15 Gold FUT packs, maar die zaten niet bij iedere copy, dus je moest even zoeken of er een kaartje bij zat of niet.
     
  15. Magikdekay

    Magikdekay Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon worden!! :lol:
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tot vorige week speelde ik nog FIFA 12 online op de PC. Nu maar de overstap maken naar FIFA 15, was maar 37 euro voor de PC.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Morgen?
    Vanavavond trainen.
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Heren, wat betreft de keepers, ik heb vanmiddag even één potje lopen aankloten en wat zitten pielen met de sliders. Goalkeeper ability staat standaard op 50. Ik heb nog wat zaken aangepast waardoor het in mijn ogen realistischer en tevens leuker wordt om tegen de CPU te spelen op World Class/Legendary. Zodra ik tevreden ben over de instellingen post ik ze wel.
     
  19. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Goalkeeper ability had ik in de demo op 40 en dat was al leuker.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    GA kan inderdaad wat lager. Zelf vind ik een verhoogde run frequency ook tof, want dat maakt het wat levendiger, als veel mensen aanbieden en dieplopen. Maar ach, zoveel speel ik niet offline :+
     

Deel Deze Pagina