1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Twisle

    Twisle New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Die prijs verschillen zijn echt te gek voor woorden gewoon... Misschien moet ik het maar gewoon in de us store gaan kopen op mijn xbox las ergens dat dat ook gewoon kon. Misschien gaat dat wel ten koste van Youri maar als het zoveel geld scheelt is dat het misschien nog wel waard.... Als je dan de Fifa punten ook met dollars kan kopen dan bespaar je zo een hoop geld... Heeft iemand daar ervaring mee?
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Via de app EA Sports Football Club op je mobiele telefoon kun je vaak al twee weken eerder ofzo dan het spel uitkomt spelers verhandelen voor FUT. Iedereen krijgt dan een pakje met spelers en daarmee kun je dus alvast wat spelers bij elkaar proberen te handelen voor FUT. Heb je tenminste al wat te doen voordat het spel uitkomt :9.
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Krijgen we nu weer al die PS4 lui in ons topic wat het zo heerlijk onoverzichtelijk maakt wie op welke console speelt? Dat begin ik inmiddels ook wel zat te worden hoor. Ik zou graag zien dat er twee aparte topics gemaakt worden omdat de prijzen van de consoles al dusdanig verschillen in FUT dat een advies waardeloos is.

    Anyway, ik hoop voor een paar tientjes de downloadcodes van Fifa 15 en Forza 5 te kunnen bemachtigen. Mochten jullie iemand kennen die ze één van de twee over heeft, let me know!
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dit gaat toch gewoon om FIFA 15, voor vragen etc. Er is toch ook elk jaar een apart topic over UT? Als je daar een apart topic van wilt voor alléén XBOX kan ik dat nog wel begrijpen maar dit topic voor beide boeit niet zoveel lijkt me.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    True that, het gaat inderdaad alleen om FUT.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Iets voor Siemenn om een Fut topic aan te maken? ^^
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Met dit nieuwe like-systeem wil ik het nog wel proberen.

    #suckingforlikes
     
  8. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Is er al iets bekend over de Early Access? Bestaat dat nog voor de ONE? Ik lees wel iets over een EA access Vault, maar dat is het niet denk ik.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Waar ik erg benieuwd naar ben is de release datum in de UAE, er staat dat de xbox one op 5 september beschikbaar is mét FIFA 15. Als dat het geval is dan is het omzetten naar de UAE dashboard en een adress toevoegen mogelijk zodat je de game eind deze week al zou moeten kunnen spelen. Het zou ook kunnen dat het om een download code gaat die pas beschikbaar is vanaf eind september. Zeker de moeite waard om dit in de gaten te houden. Het lijkt te mooi om waar te zijn, zeker gezien er nog geen officiele FUT app is en de servers mogelijk niet beschikbaar zijn.

    http://stuffmideast.com/2014/07/16/...fa-15-now-available-for-pre-order-in-the-uae/

    De access vault is de nieuwe early access, het is nog niet echt bekend of een lidmaatschap de moeite waard is aangezien men bij de early access van NFL/NHL 15 maar 6 uur in totaal konden spelen voordat je het definitieve spel moest kopen. Als dat het geval is met FIFA 15 dan kan je net zo goed 5 dagen extra wachten, het is alleen voordelig als je het spel met korting via de EA vault wilt kopen.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tuurlijk heb je Fifa 15 aanstaande vrijdag nog niet :9.
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Inderdaad, je krijgt een redeemcode, die pas werkt vanaf het moment dat FIFA uit is, ergens in Oktober geloof ik?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De 25e van deze maand hebben we het geluk al om deze game te spelen hehe.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh, haha. Valt weer mee voor jullie dan. :)
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha ja ja, dan gaat het echte voetbalgeweld beginnen.

    alleen twijfel ik nog of ik hem ga kopen, qua kosten/geen tijd & current-gen console
     
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hij is de 23e in de Amerikaanse store beschikbaar. 2 daagjes eerder dan hier in Holland. :eek:
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Er zijn al flink wat gameplayvideo's van de beta-versie opgedoken. Ziet er prima uit. Vooral als je in sommige stadions scoort, dat dan de camera gaat schudden. Wel merkte de tester uit dat er nog een hoop glitches inzitten (bijv. de kick-off glitch). Ook ziet de keeper er niet altijd even goed uit en loopt de AI nog altijd teveel met de bal.

    Camera schudt na goal...


    Chelsea - Arsenal (avondwedstrijd)


    Kick-off glitch...


    Keeper ziet er niet best uit
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Was ook de bedoeling, meer zodat niet het FIFA 14 topic werd volgespammed.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gameplay ziet er prima uit, maar dat is vooral ook door de next-gen animaties met passes etc, die op FIFA14 ook al te zien waren. Verder vind ik de gezichten nog wel wat matig, helemaal niet zo geweldig als ze zelf doen zeggen. De Premier League zou perfecte gezichten krijgen, maar Gerrard ziet er uit als de Gerrard van 18. Helemaal glad en wit gezicht, zonder echte details. Verder ziet het er prima uit, voor zover als je er iets over kan zeggen.

    De demo (9 sep, w.s.s.) zal veel vertellen.

    Die kick-off glitch lijkt me nogal een lucky goal, want er is wel wat veranderd. In FIFA14 gaf je die steekbal over de verdediging heen, maar hier staat de verdediging van de tegenstander best ver terug. Dat lijkt dus al een stuk moeilijker te zijn geworden.

    Overigens vind ik het tweede filmpje van Arsenal - Chelsea een veel beter filmpje om aan te tonen dat de keepers zeer zwak zijn in de beta. Bij de goals doen de keepers niets of iets heel gaars.. :F:
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    De Beta Build is meestal dezelfde build als in de Demo en die is meestal al aardig final, dus wel raar dat er nog zo veel bugs in zitten.

    Is het trouwens al bekend of de demo ook naar de 360/PS3 komt?
    Volgens eerdere berichten namelijk niet.
    Ik speel op PC maar ik ben toch wel benieuwd naar hoe die op de 360/PS3 speelt.
     

Deel Deze Pagina