1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ja dit heb ik gister 2 gehad.. Gebeurde echt 2x precies niks, en toch lag die bal op de stip..
    En over dat 5 minuten blessuretijd, dat zei ik gisteren nog tegen een maat van me.. echt zo stom
    Haha, hoe meer ik dit topic lees, hoe kutter ik de game ga vinden:+
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Heeft er iemand tips ten aanzien van koppen? Ik krijg geen fatsoenlijke bal op doel gekopt.
     
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Pelle in de spits zetten :p
    Nee maar viel mij indd ook op dat het lastiger is dan voorheen. Je moet veel meer moeite doen de voorzet goed te richten en kijken welke speler een beetje vrij staat. En een beetje proberen goed positie te kiezen met je spits vlak voor het moment dat je gaat koppen (dus als de voorzet in de lucht is).
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Fifa 15 vind ik echt mindere versie dan Fifa 14, echt frustrerend hoe die gasten overal vallen alsof het veld ijs is.
    Ik vraag me ook af of de testspelers die Fifa 15 spelers niet blind zijn want het komt zo vaak voor dat ze zo lomp vallen wat absoluut niet realistisch is.

    Ook zit er weinig tempo in als het een uitbal is etc.. ik moet een aantal keer klikken voordat ik daadwerkelijk een doeltrap kan nemen, kom op zo haal je me helemaal uit de flow.
    Keepers staan echt vaak slecht gepositioneerd waardoor ze van die rare reddingen willen doen (en de bal totaal niet raken). (zowel bij mijn eigen keeper als tegenpartij)

    Hopelijk wordt het gepatched anders ben ik heel snel klaar met voetbal games dit jaar, die andere grap van een voetbal game (PES) is het ook niet dit jaar (al zie ik wel redelijke stappen)
    Fifa zit al een aantal jaar op hetzelfde niveau als van Fifa 00/01 totaal geen inspiratie meer om iets te doen aan de game en ieder jaar maar met een minimale upgrade(downgrade) uitbrengen.

    Erg jammer dat er niet een 3de speler op de markt is om een voetbalgame te maken.
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Gister zo'n 10 potjes Fifa 15 gespeeld op de PS4 en nog een paar potjes Fifa 14 op de X1. Ik blijf erbij, het 'arcade' gevoel past mij veel beter. Vond 14 echt helemaal niks.

    De keepersfouten, vage buitenspel situaties die afgefloten worden en klutsgoals zitten er nog steeds in helaas. Dat zijn wel echt die typische Fifa (kudt)momenten. Al met al denk ik beter af te zijn met Fifa 15.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik kreeg juist gister twee penalties hierdoor. Lekker vals spelen. En keepers zijn echt fucking dom overigens, meeste goals maak ik door een rebound. Lijkt wel tafelvoetbal.
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb in 10 wedstrijden al 5-6 penals tegen gekregen. Bij allemaal was ik zelf niet eens de speler die de penal veroorzaakte of was het de keeper die de bal liet vallen en vervolgens een speler onderuit roeide. Ligt ook wel erg aan de rating overigens, sinds ik Krul in de goal heb is het niet meer gebeurd.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gisteren een Road to Glory begonnen met Portsmouth. Kijken of het lukt om er wat van te maken. Weinig mogelijkheden om versterkingen binnen te halen dus voor iedere linie een talentvolle jeugdspeler gehuurd :)
     
    Makkabeer vindt dit leuk.
  9. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, heb ook al zulke dingen mee gemaakt. Het ergste was dan nog dat ik met een verdediger de bal naar voor geef met een pas. Een aanvaller struikelde Door die pas te geven en ik kreeg rood en een penalty tegen.

    Daarnaast veel goals die vallen zijn Door domme toestanden. Het is heel gemakkelijk ook om de tegenstanders een owngoal te laten maken. Het valt me ook op dat de tegenstanders in carrière mode soms een paar minuten superpowers hebben. Dan zijn ze helemaal niet van de bal te zetten tot ze een keer scoren heb dit al 3 keer gehad. Nadien zijn ze dan weer te pakken als eieren in een kiekenstal...

    hopelijk fixen ze het snel

    Update: mijn derde goede jeugdspeler op rij op 4 weken tijd (ingame carrière mode) hebben ze voor weken geblesseerd gestampt.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2014
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Tijd dat 2K games een voetbal game gaat maken :thumbs:.
    FIFA 2K16 please!!!
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nog meer microtransactions, yaay!

    Maar voor de fans lijkt het me wel een goede zaak. Concurrentie is goed voor elk bedrijf. Fifa is momenteel echt alleenheerser in mijn ogen. PES snoept daar wat sales van af door de mensen die Fifa niet leuk vinden te bedienen. 2K zou met hun ervaring met sportgames toch ook in staat moeten zijn een goede footy te maken.
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik hoop het! devs bij Fifa zijn de laatste jaren erg lui! misschien dat ze dan wakker worden.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben nu bij een vriend FIFA 15 op de PS4 aan het spelen, maar Falcao en Blind zitten niet bij Man Utd?! Terwijl bij de Xbox One versie ze er wel inzitten.. Strange.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat laatste, wat een bullshit. Er zijn er nog genoeg die liever PES spelen. Blijkbaar verkoopt de game nog steeds, anders zouden ze wel een keertje stoppen. Ik speelde afgelopen jaar geen footie, beide games waren het niet voor mij. PES 2014 is de slechtste PES ooit, maar de 2015 versie lijkt een heel stuk van het plezier terug te brengen. PES is natuurlijk allang niet meer wat het is geweest, maar laten we hopen dat de serie blijft bestaan en het goed gaat doen. Anders krijgen de FIFA spelers elk jaar een simpele upgrade van shirts en transfers.
     
    Dyonko, Tyrant en Saaslijer vinden dit leuk.
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Laat hem even die teamupdate downloaden bij teams bewerken, zitten bij mij op de PS4 gewoon bij Man Utd.
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Was op vakantie en dacht als ik thuis kom dan koop ik een PS4 en fifa erbij. Maar ben blij dat ik hier ff heb gekeken want nu wacht ik wel ff tot er met kerst ps4 bundels in de aanbieding zijn. Fifa word het niet voor mij.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Het probleem met PES bij mij is dat ze altijd achter de feiten aanlopen. Richten zich op gameplay wat uiteraard moet. Maar dat ze jaar na jaar niet goed krijgen, niet eens een basis. We zijn alweer een generatie verder en opnieuw is de gamplay niet super fijn en lopen ze qua presentatie alweer twee generaties achter. We zitten alweer in een nieuwe generatie dus op dat gebied moet er ook vernieuwing zijn. PES4/PES5 was in zijn tijd legendarisch, maar qua presentatie is het nog steeds hetzelfde.

    Nu wil ik niet zeggen dat EA daar zo subliem in is, die nemen nu ook kleine stapjes. Maar wat ze wel hebben is een basis dat is begonnen rondom FIFA 09, sinds dien ligt er (hate it or love it) toch elk jaar wel weer een product in de winkels wat meer dan redelijk is. Ik kijk gewoon meer naar een footie dan alleen gameplay. En buiten dat lopen ze nog steeds echt gigantisch achter als je weet wat ze uit zo'n console kunnen halen. Maar toch voelt FIFA meer aan als een compleet voetbal-game. Maar goed, wil geen verdere discussie starten over PES tegen FIFA of iets. Het is meer over footies in het algemeen.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Leuk! Doe dit ook elk jaar. Dit keer Accrington gekozen. Transferbudget van 170.000 euro. Straks mijn squad in kaart brengen en dan kijken of ik een speler van PSV kan halen. Misschien is Leemans betaalbaar.
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik ben nu met Doncaster. Lastig zat.
     
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Misschien een domme vraag maar hoe laat ik spelers na een pass in de bal lopen? Als ik erheen wil lopen blijven ze gewoon staan...
    Dit had ik ook al in de vorige fifa's trouwens maar het kost me nu echt teveel tegengoals soms. :+
     

Deel Deze Pagina