1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Leeds United kampioen kunnen spelen en de F.A. cup gewonnen.
    Had januzaj kunnen aankopen Door dat de club financeel werd overgenomen daar door ook vandeborre gekocht. Daar heb ik het mee gered. Nu 3 goeie talenten gevonden door te scouten.

    Heb verdedigend vooral versterkt een nog een goeie jonge spits gehuurd voor de premier league. Eerste 3 matchen gewonnen. Maar wel een heel uitdaging.

    Jammer dat fifa 15 net wat meer gescript aanvoelt. Tegengoals zie je echt op voorhand afkomen en er is amper wat aan te doen. Ze lijken dan wel superkrachten te hebben. Dat was is in de vorige delen ook soms wel zo een beetje maar deze toch meer.
     
  2. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Je stickie in de richting van de bal bewegen?
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat is deze FIFA frustrerend zeg. Heeft totaal niks meer met skills te maken.

    - Dit draait alleen maar om snelheid. Je hebt meer aan een speler met een rating van 70 maar met 90 snelheid, dan een speler van 85 die enorm langzaam is.
    - Ingooien. Waarom is dit nog steeds zo triest? Een tijdje achter een bal aanhuppelen, naast de bal staan, en vervolgens maar weer het hele stuk terug lopen om een andere bal te krijgen. Tijd tikt ondertussen vrolijk door.
    - Duels?! In de demo viel dit volgens mij reuze mee en kon je nog leuke duels aangaan. Nu is alles een vrije trap of zelfs een penalty terwijl er geen fuck aan de hand is. Spelers rollen over elkaar heen, lopen elkaar in de weg en vallen bij de geringste aanraking.
    - Je kunt nu per speler aangeven wat zijn taak is, wat een erg fijne toevoeging is. Maar waarom is dit bij Ultimate Team alleen mogelijk wanneer je tijdens de wedstrijd in het menu zit? Waarom kan ik dit niet van te voren aangeven, ik ga toch niet elke wedstrijd weer opnieuw alles invoeren? Dit zou juist een belangrijk element zijn in Ultimate Team. Erg jammer.
    - Het veld zal slechter worden tijdens een wedstrijd. Heel leuk, maar moet het veld echt helemaal naar de klote zijn in de 30'ste minuut terwijl er amper een bal heeft gerold? Ziet er na een half uur al uit alsof er 3 maanden lang een shitload aan koeien hebben gerend.
    - Spelers zouden een geheugen hebben? Ik hoop dat ze hier een grap hebben gemaakt, echt.
    - 4de official. Moet die arme knul echt 90 minuten lang voor janlul met dat bord in zijn handen bij de middellijn staan, om even 2 keer per wedstrijd 3 seconden te mogen shinen?
    - Waarom zijn we nog steeds zo ontzettend beperkt in het scoren van doelpunten? Dan heb ik het vooral over de variatie. Het ene jaar is een geplaatst schot wel altijd raak, en het jaar erna weer niet. Hetzelfde voor afstandsschoten, kopballen, etc etc etc. Waarom moet je geforceerd worden om elkaar jaar met beperkte middelen te scoren? Ik zie constant dezelfde goals online, nu al.
    - Worden spelers wel écht moe? En kom niet aan met dat nietszeggende balkje bij elke speler. Je kunt met je hele team je tegenstander 90 minuten afjagen. Gevalletje doping.

    Elk jaar willen ze weer meer opties erin gooien terwijl sommige dingen gewoon totaal niet relevant zijn, het gaat uiteindelijk om de gameplay. Ze kunnen zich beter eens een jaar puur op de irritatiepunten gaan focussen. Luisteren ze überhaupt wel naar de mensen die geld uitgeven aan dit spel?

    Met FIFA wil ik elke wedstrijd winnen, en dan heb ik liever dat iemand mij helemaal van de mat zou tikken dan dat ik door belachelijke penalty's of zeer knullige situaties een wedstrijd verlies. Zelfs als je veel beter bent weet je gewoon dat het weinig uitmaakt en hij toch met snelheid je hele defensie er in een counter uit kan rennen. Maar counters horen erbij, ja, maar FIFA 15 is één groot counterfeest.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2014
    reatrix vindt dit leuk.
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Je hebt helemaal gelijk, maar toch is FIFA 15 leuk :)
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    EA heeft afgelopen jaren steeds een patch uitgebracht ergens in de eerste paar weken. Hopelijk dit jaar ook dus. ;)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Het is gewoon weer een bende en typisch FIFA. Na een paar potjes carriere heb ik het wel weer gezien met de game, daarvoor is er te weinig vernieuwing en teveel vervelende dingen. Carriere is ook te boring imo om met een klein team te beginnen, in Football Manager is dat fun, maar hier is het gewoon huilen.

    Lekker de verkoop in en gewoon weer voor NBA 2K gaan.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  7. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik overweeg serieus om mijn versie alweer te verkopen. Wat een irritante kutspel is het geworden zeg! Dat terwijl Fifa 10-12 juist de goede richting op gingen.
     
  8. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    h2h Seasons is wederom de fijnste mode om te spelen. Ze zouden die gameplay nou eindelijk in FUT moeten stoppen!
     
  9. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik heb een vraag over virtual pro. Zit deze optie nog in fifa 15, aangezien ik deze niet kan vinden. Ik wil graag mijn eigen speler maken, zodat ik die gameface kan importeren. Ik zie wel dat je een speler kan maken, maar geen echte virtual pro met gameface. Dus weet iemand waar ik in het fifa 15 menu moet zijn?
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoogstwaarschijnlijk komt er binnen nu en een week of twee een patch die het e.e.a. weer een beetje rechttrekt. Wacht even tot die patch en beslis daarna of je hem verkoopt. ;)
     
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Wat bedoel je? Ze hebben ook seasons bij ultimate team, gameplay is verder toch hetzelfde?
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, UT is altijd veel meer arcade als in: gameplay is veel sneller en schoten zijn veel nepper (gaan veel harder en beter). ;)
     
  13. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Patch???? De hele game engine is broken. Dat verhelp je niet met een patch.
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De AI is tot dusver wel belachelijk slecht. Soms loopt er inderdaad een superhuman over het veld die 5 man passeert en hem vol in de kruising ramt op Professional(!). Ik win elke wedstrijd wel met 4-0/5-0 maar soms zijn ze gewoon onrealistisch niet te stoppen. Ook heb ik nog nooit zoveel pingels en gele/rode kaarten tegen gekregen en de blessures zijn ook terug, 5 van mijn UT gasten zitten permanent in de lappenmand. Keepers zijn nog steeds belachelijk slecht etc etc.

    Ik vind de gameplay wel een verbetering ten opzichte van 14, de snelheid is beter dan dat stroperige van het vorige deel. Maar er zitten nog wel ontzettend veel vage typische Fifa momenten in. Er is wel een patch nodig om bepaalde zaken weer op orde te krijgen. Online heb ik er overigens een stuk minder moeite mee dan tegen de AI.
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570

    Same here, behalve dan dat ik NBA 2K gaat halen, echt de meest waardeloze versie in jaren van Fifa.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben ik de enige die zich wel vermaakt met FIFA 15? :+
     
  17. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    De slechtste FIFA van de afgelopen jaren. Onderbouwing? Niet echt meer nodig lijkt me. D-R-A-M-A
     
    Sonny vindt dit leuk.
  18. Fantastic

    Fantastic Guest

    Inderdaad.
    In FUT heb het idee dat het gaat om de 50 meter sprint, terwijl je in h2h en gewoon 1 op 1 of 2 tegen 2 met je vrienden prima voetbalwedstrijden kunt hebben.

    Toch jammer...
     
    DAU_MGS vindt dit leuk.
  19. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Gisteravond bij een vriend wat potjes gedaan op de ps4. Grafisch gezien is het wel mooi allemaal maar de gameplay is echt verneukt. Het is normaal dat je altijd even moet wennen aan een nieuwe Fifa, maar het lijkt nu wel onmogelijk om de bal fatsoenlijk in de ploeg te houden. Het mooie van fifa vond ik juist de controle die je over je spelers hebt, het is nu allemaal zo stroperig, erg jammer.
     
  20. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Coop season loopt ook weer raar te doen, ik kan soms mijn eigen opstelling niet aanpassen halverwege omdat ik dan de opstelling van de tegenstander te zien krijg en die dan kan veranderen wat trouwens geen effect heeft op het veld
     

Deel Deze Pagina