1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [​IMG]
     
  2. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    http://xboxclips.com/
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    :F:

    Ik vind Fifa online nog wel leuk, weinig geks mee gemaakt. Misschien komt het omdat ik nog wat lagere divisie zit en alles nog win. :rolleyes:
     
  4. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb FIFA 15 nu een aantal dagen voor de ps4 en speel online seasons divisie 6.
    Wat me opvalt is dat echt iedereen met Real Madrid speelt en met Ronaldo veel succesvolle solo's uitvoert vanaf de aftrap naar mijn doel.

    Af en toe houd ik hem wel tegen maar die Ronaldo is echt een one man army.
    Verder valt het mij op dat bijna niemand speelt met Barça, Chelsea of Bayern.

    Is Ronaldo echt zo extreem overpowered? Gisteren letterlijk 5-6 verloren en alle 6 van Ronaldo.
    Doet me echt denken aan Adriano in PES6.

    Hopelijk doen ze hier wat aan.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oh, leuk, de kleuterklas is uit. Krijgen we weer dit soort reacties. Ieder jaar is er weer een andere infantiele droeftoeter die denkt grappig te zijn door te provoceren.
     
    Dranx vindt dit leuk.
  6. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    snel klaar met een diepgaande beschouwing van (het op alle overige fronten prachtige) fifa 15: wat een k*t game... geen online lobbies, dus compleet waardeloos voor mij. Speel namelijk al jaren fifa (sinds pes ruk werd bij invoering last gen) alleen maar met vrienden online 2 vs 2 of 2 vs 1 in lobbies. Dat kan dus niet meer.

    Ik vraag me overigens af hoe die besluitvorming loopt. Is het denkbaar dat die knakkers in een vergadering besluiten: goh die lobbies zijn populair he? Nou laten we dat dan er maar uitslopen, krijgt Konami er weer wat oude klanten bij.

    Stelletje....
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Dan speel je zelf dus ook met een vijf-sterren team. Pak gewoon een vier-sterren team of wat lager, dan is het een stuk leuker!
     
  8. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Als ik skillgames doe, staat er bij mijn naam op de highscorelist een Amerikaanse vlag.. Dit terwijl ik mijn Xbox op Nederlands heb gezet. Iemand weet hoe ik dit kan verhelpen?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Locale ook NL?
     
  10. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je mijn Xbox locatie bedoelt, dan ja! Ik zou het verder ook niet weten, ben echt een leek met dit soort dingen.
     
  11. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee hoor, denk niet dat ik grappig ben. En hoezo provoceren? Op een forum geven mensen hun meningen. Het is in mijn optiek dus de keiharde waardheid. Een wedstrijd met PES is gewoon vele malen realistischer dan dit über-arcade gedoe bij Fifa. Als je dat niet kan inzien heb je in mijn ogen vrij weinig verstand van voetbal. Dat is dus MIJN MENING, kleuter.
     
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Voor de mensen die het spel in het Nederlands spelen en het commentaar in het Engels; hebben jullie ook steeds dat het commentaar weer terug gaat naar Nederlands? Ik moet het elke keer als ik FIFA weer opstart opnieuw instellen :confused:
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Door te zeggen dat PES beter en wie dat niet inziet geen verstand van voetbal heeft ben je best aan het provoceren.

    Nu maak je het verschil tussen realisme en arcade en daar heb je idd een punt maar dat betekend niet per definitie dat PES beter is
     
  14. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    [​IMG]
     
    Dranx vindt dit leuk.
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    /Mod Graag vanaf nu weer over FIFA 15. De discussie FIFA vs PES loopt altijd uit de hand, dus kappen met die shit!
     
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Daar heb ik ook last van! super irritant. Mijn Xbox heb ik op USA staan. Heeft iemand een oplossing?
     
  17. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Is er al iets bekend of er binnenkort een update komt? Ik krijg nu al een paar dagen geen XP en EASFC credits meer, redelijk frustrerend. Ik krijg alleen 10 credits als ik het spel opstart en verder helemaal niks als ik wedstrijden of challenges speel.

    Ik speel op PS4 btw..
     
  18. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    'In mijn optiek de keiharde waarheid' is nog steeds een mening, nooit geleerd op school?
     
  19. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Hallo kun je lezen :thumbs:

    WinterBase

    /Mod Graag vanaf nu weer over FIFA 15. De discussie FIFA vs PES loopt altijd uit de hand, dus kappen met die shit!
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gisteren ook kunnen meemaken ja. Even het één en ander gespeeld, maar het is zelfs minder dan FIFA 14.
    Daar liepen de menu's soepeler, ook bij de digitale One versie, was het spel ook niet zo traag als deze.
    Erger me nu alweer, gaat nog leuk worden met die review, zal even overleggen met de baas die mij de code-
    heeft gegeven. Ik moet dat sowieso wel, want het is zijn gaming site.

    Het is in bijna alle opzichten een kopie van de vorige, minus de online lobby's die er dus uitgesloopt zijn.
    Ik win nooit wat online, speel 3 wedstrijden, win er 2, geen Real trouwens. Hoe de neuk, ik zou geen enkele-
    online wedstrijd moeten winnen met mijn skills. :D
     

Deel Deze Pagina