1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik krijg nu al 2 weken geen credits of XP op m'n PS4. Voor de PC is er nu een update uit maar die schijnt dit probleem ook niet te verhelpen, ze zijn weer lekker bezig daar.
     
  2. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik blijf dit een lachwekkende fifa vinden. Er klopt gewoon helemaal niks van. Carriere mode is niet te spelen, de verveling slaat sneller toe als Fifa 14.. Er zit voor mij weinig verslaving gevaar in. Speel het sinds de release, maar het voelt alsof ik dit nu al een jaar speel, en ik al uitkijk naar de nieuwe Fifa. Pes is voor mij geen optie aangezien die gewoon te weinig competities heeft en ze nog steeds teren op hun master leaque, en hun rare coins ipv echte transfer geld systeem ( of is dit al veranderd?) Maar ik ben nu al in de verleiding om toch de demo te gaan downloaden... Ea heeft gewoon zo'n gigantisch heerlijk pareltje in handen met al hun licenties en het aantal competities, maar die homo's bij Ea gooien liever al hun lief en leed in het online spelen.. Fuck dat online, ik wil lekker carrière spelen, waar statistieken bijgehouden van spelers van hun voorgaande seizoenen, je spelers beter kan laten maken. Het hoeft allemaal niet zo uitgebreid te zijn als een echte Football manager game, want het gaat toch vooral om het spelen van de wedstrijden bij Fifa, maar ik wil gewoon meer diepgang in de carrière mode. Enorme klaagzang, maar ben echt zo teleurgesteld in deze next-gen titel. Ik verwacht gewoon meer, veel meer bij een next-gen versie van Fifa. Dit was ook op de xbox360 allemaal wel mogelijk geweest.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik gooi hem ook in de verkoop.
    Snap met alle respect niet hoe mensen die een jaar lang spelen, ik heb nu al het gevoel dat ik het spel 'ken'.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Snap jullie kritiek wel. Dinjooo heeft ook een punt met die career-mode. Wordt amper wat aan veranderd.
    Toch blijf ik FIFA 15 regelmatig spelen, al is het maar Online Clubs met mijn vaste groep vrienden, dat blijft geweldig.
     
  5. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Helemaal mee eens. Ik vind de offline carriere-modus bijna altijd het leukst (ook bij NBA en andere sportspellen), in de laagste divisies beginnen en een team opbouwen. Sterker nog, daarom vond ik de Scarface game en Godfather game vroeger ook goed ondanks mixed reviews, lekker iets opbouwen van de grond af. Ik zou een combi van football manager (iets minder uitgebreid) en FIFA/PES echt geweldig vinden, maar dat krijgen ze tot nu toe nog niet voor elkaar.
     
    dinjooo vindt dit leuk.
  6. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Even vraagje, hebben jullie nou ook dat in de offline mode veel ballen meteen door het midden gaan of met een effect door het midden gaan? Dit gebeurt mij dus steeds. Maakt niet uit wat ik doe, geplaatst schot, L1-schot, gewoon schot, alles lijkt geleid te gaan naar het midden. Ook 1 op 1 krijg ik de ballen gewoon niet lekker geplaatst in een hoekje, maar knallen gewoon recht op de keeper af. Dat vond ik bij Fifa 14 toch wel lekker hoor, dat als je 1 op 1 kwam je echt een hoekje kon kiezen...
     
  7. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Geen moeite mee. Probeer eens wat verder van de goal te richten, misschien helpt dat.
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Fifa is toch net een beetje als windows. Ene jaar een goede versie.. volgende versie crap.. etc

    2016 wordt dus weer top :+
     
  9. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Is er ook een mogelijkheid om de vele cutscenes uit te zetten?
     
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Servers offline? kan geen seasons spelen?:mad:
     
  12. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel ook altijd offline career mode want dat is het leukste idd, van voor af aan beginnen tot een wereldster, alleen bij fifa15 is dit echt,,,,,,,, BAGGER..... je eigen team speelt altijd ballen op belabberde wijze naar je toe. Kunnen ze de bal zo aan drie andere spelers kwijt die links vrij staan, schieten ze de bal zo hard ze kunnen de tribune in. Heb nu 4 seizoenen gespeeld en had het Nederlands elftal bereikt en mocht in de kwalificaties wel meedoen en dan kreeg je een mail dat je ook voor het toernooi was uitgenodigd en dan begon het toernooi, speelt het zich gewoon af op de achtergrond en hoef je niks te spelen. Confed en het WK wel bij het team maar niks gespeeld. Ook de skill arena werkt voor geen meter.. heb nu al tig keer de oeffeningen voor brons en zilver en goud moeten doen en ze blijven gewoon terug komen als brons, zilver en goud. Het spel zit vol bugs niet normaal... ik heb het spel dan ook terug gestuurd naar de winkel, ik ga voor die baggertroep geen 60 euro uitgeven.. hopelijk is 16 beter.
     
    dinjooo vindt dit leuk.
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik ga die game ook omruilen voor PES 2015. Ik vond die game in het begin echt vet, maar ik kan gewoon niet leuk tegen de CPU spelen. De AI is echt enorm slecht en nep. Verpest die game m.i. nog meer dan die bugs (die te fixen zijn). De AI fixen ze niet meer en het erge is dat ze daar sinds FIFA09 geen reet aan hebben gedaan....

    Ik had al zo'n vermoeden, maar net als de vorige FIFA die ik kocht is het zonde van mijn geld geweest. Dan maar een spel met minder modi en licenties dat wel op voetbal lijkt.
     
  14. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja net als ajax - psv idd.

    Het publiek geluid zoals je dat nu hoort in fifa15 hadden ze mooi voor de jupiler league kunnen gebruiken. Ik vind het echt slecht. maja, geen last meer van het spel is terug gestuurd en ik wacht lekker op 16, misschien is die een stuk beter. 13 was niks, 14 wel, 15 niks, 16 dan weer wel hopelijk :p


    Kan je met pes15 ook career doen zoals bij fifa?? Dat je met 1 poppetje speel ipv het hele team want met heel het team spelen lukt mij niet haha en vind ik niet leuk.
     
  15. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdedigers in FIFA 14 lijken intelligenter dan in Fifa 15, tackelen gewoon niet meer uit zichzelf en rennen langs je verdedigers alsof het toeschouwers zijn.
    Is er al bekend wanneer er een patch voor de ps4 komt? Ben benieuwd of ze er wat bugs mee uit weten te halen en zal dan beslissen of ik het ga ruilen tegen pes2015.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat kan, alleen heet het bij PES 'Become a Legend'.
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Er is een update voorde XOne en PS4 :)
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  20. Fantastic

    Fantastic Guest

    Ik vind Online Seasons en 2vs2 of 1vs1 op de bank gewoon prima spelen deze versie. En dat is waar ik FIFA voor haal. De offline modi raak ik niet eens meer aan sinds FIFA 13 geloof ik.
     

Deel Deze Pagina