1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik mag graag wedstrijden SIM spelen, dat werkt voor mij gewoon wat vlotter dan alles zelf spelen in career. Alleen vanwege de vervelende resultaten kies ik nooit weer voor een club als Heerenveen, dus een nieuwe career gestart en begonnen met Bayern. Laatste vriendschappelijke wedstrijd thuis tegen AC Milan met 4-0 gewonnen. 8)
     
    AntraXxX, Fiasco en Tyrant vinden dit leuk.
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dit is waarom ik van je houd Yellow.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nu nog een like van Nera en mijn dag is helemaal goed. :+
     
  4. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    normaal gesproken speel ik altijd online, maar ben sinds kort begonnen aan de carrière modus. Even een vraag hierover:

    1. victor fisher geeft aan dat hij weg wil. De board geeft aan aan dat ik hem moet lozen, maar ik wil hem niet kwijt. Een club doet een bod van 5 miljoen (zijn waarde is 4.7). Ik doe een tegen bod van 12 (lekker hoog!). De club gaat niet akkoord. Na een wedstrijd te hebben gespeeld krijg ik opeens de melding player sold. Voor 3 miljoen aan sevilla. Is dit een bug? Of kan de board achter mijn rug om een speler verkopen.
     
  5. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    De board kan je op die manier inderdaad naaien en de speler verkopen. Geen bug van het spel helaas.
     
  6. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Jeetje! lekker dan... die gozer deed het net zo goed.
     
  7. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja soms krijg je ook van die berichten dat een speler zich niet thuis voelt bij de club en graag wil vertrekken, daar kan je ook weinig tegen doen.
     
  8. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt die heb ik ook 2x gehad van Sana en Denswil. Die heb ik toen direct uit het basis team op de bank gezet. 2 wedstrijden later kreeg ik van beide weer een bericht, dat ze spijt hadden van hun uitspraken en toch graag bij ajax wilde blijven :)
     
  9. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is deze vraag wel vaker gesteld maar kan zo niks vinden en erger me er kapot aan. Als ik in carrière mijn opstelling heb veranderd en de spelers diverse instructies heb meegegeven wil ik dat graag opslaan. Echter als ik dan afsluit en zeg ja bewaar wijzigingen aan teamformulier en ik open daarna teammanagement en doe weer een andere op stelling dan is diegene daarvoor weg. Kan ik niet gewoon een opstelling maken met instructies en en deze dan onder een bepaalde naam opslaan?
     
  10. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Zou iemand met PS4 mij edit player in career uit de catalogus cadeau willen doen? Hij zit op level 19 dacht ik, mijn PSN id is Sinac10. Ik kan op dit moment niks unlocken, weer een of andere bug..
     
  11. fbree

    fbree Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje m.b.t. De vlag van het land waar je in woont, ik heb mijn xbox one laten importeren en hem in ingesteld op Engeland voordat hij in Nederland uit was. Hier heb ik FIFA 14 gespeeld onder de Engelse vlag, tot dat hij in september in Nederland uit werd gebracht en de xbox op Nederland heb ingesteld. Nu blijft in FIFA 15 dus wel de Engelse vlag staan voor mijn naam en ik krijg die niet weg, heeft er iemand een idee hoe dit te veranderen?
     
  12. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de laatste 2 dagen co-op seizoenen met een vriend van me en zelfs na de patch voor de ps4 heb ik nog steeds last van de wissel bug. Krijg nog steeds het elftal van de tegenstander te zien en kan dus geen wissels toepassen. Heeft iemand anders hier ook last van?
     
  13. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Op de Xbox One hetzelfde verhaal. Oplossing is om na de wedstrijd niet om next game te drukken maar op quit. Vervolgens gaat de één van de twee opnieuw team en tenue kiezen. Als dit klaar is dat moet de tweede persoon joinen. Dit werkt.
     
  14. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voord de tip, ga ik vnv gelijk proberen. Is het dan mogelijk om hierna wel in game wissels toe te passen?
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nooit meer een Nederlandse ploeg nemen. Sim nu met Bayern, na 20 competitierondes 16 gewonnen, 2 gelijk, 2 verloren uit mijn hoofd. Robben doet alleen moeilijk over zijn salaris. Hij krijgt 250 K, bied hem 300 K, nog niet tevreden. Is mij nog niet helemaal duidelijk waar je de eisen van de speler kan zien helaas.

    Kies trouwens ook bewust niet voor een Europees toernooi in het eerste seizoen. Ik wil me er liever eerst voor kwalificeren, dan kan ik het eerste seizoen nog redelijk kalm blijven met mijn opstellingen. Trouwens: Kan je in career, sim en gewoon, blessures en schorsingen ook uitschakelen??? Gewoon even een normaal vraagje, aangezien ik een hekel heb aan het overhoop gooien van mijn opstelling voor een speler die geschorst of geblesseerd is, of ik nu sim of zelf speel in career.
     
  16. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had hetzelfde probleem, maar met de Amerikaanse vlag. Je moet even op de site van Origin kijken en je locatie daar veranderen naar Nederland. heeft dus verder niks met je Xbox te maken. Dit heeft voor mij gewerkt in ieder geval.
     
  17. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Als je een nieuw contract aanbiedt, staat precies boven het aantal jaar dat je wil geven, de eis van de speler. Kan haast niet missen.

    Je kunt in het setting menu de slider van injury frequency op 0 zetten, wellicht dat het helpt. Schorsingen ontkom je niet aan denk ik.

    Zelf ook een probleempje. Ik heb twee spelers gehuurd afgelopen seizoen met optie tot kooo. Nu aan het eind van het seizoen wil ik ze graag hebben, maar ik kan ze niet accepteren omdat mijn squad te vol zou zitten. Met beide huurspelers erbij heb ik echter maar 41 (van de maximaal 42) spelers. Ook als ik er maar eentje wil kopen, krijg ik de melding.
    Iemand een oplossing?
     
  18. Fantastic

    Fantastic Guest

    Waarom speel je FIFA als je simuleert met nota bene Bayern? :lol:
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik speel het als een echte manager simulatie game, en FUT vooral om zo snel mogelijk een leuk gouden team te hebben. Dat is voor mij FIFA vandaag de dag. Ik ben manager games wel redelijk gewend, maar dan wil ik ze als simulatie spelen, de meeste managers gaan neem ik aan niet zelf het veld in als speler. ;)
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Waarom speel je niet Football Manager dan? Normaal een carriere spelen is al boring, alles simuleren is toch zaaddodend.
     
    Tyrant vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina