1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Is dat een persoonlijk antwoord of doel je op de 'community'? :) Wat zou jij willen zien dan? :)
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Je moet het niet persoonlijk opvatten hoor, maar het is niet onderscheidend wat je doet. Er zijn al zoveel goudzoekers op YouTube.

    Desalniettemin heb ik er wel respect voor dat je het gewoon doet. Als je het voor de lol doet, moet je gewoon lekker zelf weten wat voor filmpjes je maakt. Dan maakt het ook niet uit hoeveel views je krijgt. Als je er geld mee wilt verdienen, zul je toch zelf iets moeten verzinnen waardoor jij er bovenuit steekt. Dat kunnen anderen niet voor je voorkauwen.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wat Santino zegt. ;)
    Het is niet zo bijzonder, IMO. Er zijn duizenden van dit soort 'Youtubers' te vinden. Maar je maakt best aardige videos.
     
  4. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    echt bizar joh die overtredingen die je af en toe tegenkrijgt echt niet normaal net word me speler gewoon doormidden gezaagd door zijn keeper oh nix aan de hand joh geel echt enorm slecht vind ik dat was gewoon donkerrood
     
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Klinkt gewoon alsof een hoop mensen klop krijgen en excuses zoekt, en de rest vind het wel prima, zoals elk jaar weer
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2015
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Thanks man. Ik doe het niet omdat ik er geld mee wil verdienen. Tuurlijk is dat leuk als je er iets voor krijgt in de vorm van advertentie inkomsten, maar dan hebben we het echt over bedragen onder de 1 euro per filmpje. ;) Vind het gewoon tof om te doen. :)

    Ik vraag het met name vanuit 'kwaliteitsoogmerk'. Wat kan er beter aan waardoor het leuker wordt om naar te kijken. :)
     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    echt bijzonder dat t snelle penaltyprobleem er nogsteeds inzit lijkt wel alsof ik een FIFA 15 versie 2 zit te spelen wat een onzin zeg jezus
     
  8. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat een onzin... Staat nog 0-0 in de 80ste minuut. Ik krijg een terechte penalty maar hij leaved meteen en geld de wedstrijd als een draw...
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Pfff moet hier toch even kwijt dat een vriend van me gewoon Ronaldo in een pack kreeg:mad:
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Sta ik in het vierde potje FUT-draft 1-0 voor, vallen de EA servers er weer eens uit.

    Teleurstellend =(

    $#!@$$% Kut EA.
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Dit is mijn team momenteel: http://www.futhead.com/16/squads/1936495/

    Zit alleen echt in een dubio. Momenteel heb ik 62K coins op de bank staan. Depay vind ik echt een hele gekke speler, maar ik vraag me af of die het waard is?

    Suggesties zijn welkom! Weet het even niet meer :cool:
     
  12. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Depay gaat op dit moment voor zo'n 45-50k (Xbox One) en dat vind ik hem persoonlijk met z'n stats niet waard. Verwacht dat die over een aantal weken flink in prijs zal gaan dalen dus ik wacht nog even.
     
  13. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Prijzen zijn al flink aan het dalen volgens mij.
    Milner ging een week geleden nog voor 4000 weg. Nu ong 2400.
     
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik heb Depay net gekocht en hij is inderdaad een beetje overpriced, wat ik van te voren wel wist maar ik wilde hem gewoon graag :)
    Hij heeft wel lekkere pace en balcontrole maar wordt wel iets te snel van de bal gezet, terwijl hij irl wel sterk is. Voor de rest heeft ie ook een goed schot!

    Lekker team. Hoe speelt Bony?

    Is er ook iemand die Sadio Mané in zijn team heeft?
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2015
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb bony nog niet geprobeerd maar ben hem meerdere keren tegen gekomen. Dit was meestal voor mij niet zo positief. Sterke spelers zijn zeer balvast
     
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Wil het best voor je aankaarten, maar kan je niet garanderen dat ze er wat mee doen. Wel heel opmerkelijk, want hij was er vorig jaar wel toch?
     
  17. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja vorig jaar zat hij er volgens mij gewoon in
     
  18. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Even een vraag; ik heb heel veel problemen met die disconnect na een fut wedstrijd. Even wat research gedaan en toen zag ik dat het open zetten van bepaalde poorten je hierbij flink kan helpen:

    http://www.fifabenelux.com/fifa16/port-forwarding-fifa-16/

    De vraag is, moet ik ALLE poorten invoeren? Zo ja, op de pc of alleen op de playstation?
     
  19. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Voor het eerst online draft gedaan. Jezus, wat spannend pfffff..
    Eerste 2 partijen gewonnen. 3 de partij in de blessuretijd van de 2de verlenging verloren.
    Toen wad ik wel even ziek haha.. verdorie penalty gemist en legio aan goede kansen. Keeper pakte werkelijk alles.

    Al met al ga ik het zeker nog een keer spelen.
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Gareth Bale is zeker één van de beste, zo niet de beste, speler in Fifa 16 Ultimate Team. Wat een speler!

     

Deel Deze Pagina