1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb al een aantal keer tegen Rooney gespeeld en die is volgens mij best goed. Sterk aan de bal en natuurlijk goede passing en shooting. Heb zelf met Cavani eindelijk weer een spits gevonden die meer dan 1 op 1 loopt. Na 7 wedstrijden staat hij op 13 doelpunten :thumbs:
     
  2. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb zelf Begovic gehad en vond hem eigenlijk best wel goed, maar toen merkte ik dat ik wel erg vaak met United verdedigers speelde dus had ik Valdes gehaald voor 2 die strong links en dat werkt nog beter, bovendien vond ik het ook wel handig dat ie voetballend sterk was (ex Barca keeper dus dan weet je het wel ;)) en daarom speelde ik hem ook heel vaak aan wat altijd goed uitpakte.

    Lekkere stats man, ik heb dit jaar erg veel moeite met mooie stats halen op mijn spitsen en als ik een beetje de stats van de spitsen bekijk op de markt zie ik ook dat vrijwel iedereen onder de 1 op 1 ratio zit. Met mijn 18 goals uit 13 wedstrijden met Sturridge ben ik dan ook erg blij. :+
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2015
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dat is inderdaad wel chill dan. Ik denk dat ik Cech eens ga proberen. Wel een bullshit is het trouwens dat de conditie van keepers nu ook achteruit gaat na een aantal wedstrijden..
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik twijfel tussen Bpl,Bundes of Seri A,dan kijk ik altijd wat voor voorhoede ik wil en Bpl zou ik Sanchez-Costa-Walcott kunnen doen en Bundes Reus-Auba-Costa.Vind aanvallers in Seri A niet zo denderend maar wel heerlijke middenvelders
     
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja, misschien waren mijn verwachtingen van lewa ook wel te hoog hoor. Maar doelsaldo voor muller was boven de 1op1 en met lewa haalde ik dat niet, bij aubamayang bij lange na niet.

    Meeste succes nog altijd met mijn Ajax team (milik) en Nederlandse teampje gehad (persie)

    Van Persie verkocht met 23 wedstrijden 33 doelpunten. Als je die vastzet in de spits als target man, en dus niet teveel sprint maar een beetje kaatst en dribbels gaat hij los
     
  6. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen. Na bijna 3 jaar xbox loos te zijn geweest heb ik er eindelijk weer 1.

    Nu heb ik fifa 16 op de 360 gespeeld en stap morgen over op de xbox one. Nu heb ik begrepen dat er niks overdraagbaar is van fut van de xbox 360 naar de xbox one. Wat kan ik nu met mijn team en munten doen? Heb het complete team van Bayern Munchen inclusief de paarse lewa.

    Hoop dat ik het goed geplaatst heb hier

    gr Sjalevaeger
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb nog nooit serieus FUT gespeeld, nu toch maar eens proberen. Ik wilde een Serie A team maken en dacht ik koop zo'n pakje met 12 rare spelers om een begin te maken, kreeg ik meteen Barzagli en Luiz Adriano. De rest snel verkocht en heb daar onder andere Mandzukic, de Guzman en Kondogbia van gekocht. Nu nog op zoek naar een goede verdediger voor naast Barzagli en dan heb ik in ieder geval 100 teamgeest.

    Snelste manier voor coins te halen is gewoon seizoenen doen neem ik aan?
     
  8. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik speel nu veel FUT DRAFT en als je daar goed presteerd, verdien ik ook vaak redelijk. Het is wel 15k investeren maar meestal maak ik winst ✌

    Net na een gewonnen finale, yaya toure en cazorla verdiend! Dat zijn aardig wat coins
     
  9. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Niks.
     
  10. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik geloof dat het overdragen van Xbox 360 naar Xbox One je gehele club inclusief FIFA punten is. Dat was het in ieder geval in FIFA 15, dus ga ervanuit dat dat niet is veranderd. Dus je neemt alles mee. Allemaal gebonden aan je Gamertag.
     
  11. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    De markten zijn dit jaar wel van elkaar gesplit, dus maybe ligt het nu anders. :confused:
    EDIT: Ik heb ff héél kort gezocht. Ik zag niet echt een direct antwoord op de vraag, maar hoe ik het een beetje begreep is dat je coins etc. niet kan overzetten van 360 naar one.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2015
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb nog tot level 32 al mijn coin bonussen ongebruikt, dus dat gaat me echt veel tijd besparen. :)
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Als ik in de catalogus een coinbonus wil doen of het uitbreiden van de transferlijst gaan mn punten er wel vanaf maar het werkt allebei niet,hoe kan dit?
     
  14. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik speel zelf met een Serie A team; met een 4-3-2-1 opstelling is het wel echt een heerlijke competitie. Links Perisic (lang), centraal Higuain/Bacca (vrij complete spitsen) en rechts Candreva (ook niet de kleinste en ook nog een snel en dribbelt lekker). En zoals je zelf gezegd, staat er een heerlijk middenveld achter en als er de coins voor is, ook nog eens een heel solide Juventus verdediging. :p
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja de coins heb ik wel,momenteel zo'n 550k maar ga denk ik toch voor een Bpl team met zowieso Rooney,Bruyne en Toure op middenveld
     
  16. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Dat is inderdaad een chille manier om snel aan extra coins te komen Nukem. Verder kan je handelen, al is dat tijdrovend en niet de leukste manier.. Ik handel dan ook nooit in spelers, dan maar wat langer wachten tot ik eindelijk een speler kan kopen die ik wil.

    Voor je Serie A team denk ik dat Miranda of Chiellini wel goede verdedigers zijn. Had Chiellini in FIFA 15, was altijd erg tevreden over hem.. En dan als keeper Buffon, staat het centrum achterin in ieder geval als een huis!
     
  17. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Helaas heb ik dit geluk nooit. Mijn beste speler uit een gewonnen FUT Draft is Azpilicueta -_-
     
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik mag op de een of andere manier geen titels winnen in FUT Seasons. Ieder seizoen start ik lekker, maar zodra ik nog één of twee punten nodig heb voor de titel, lukt er opeens niets meer. Ik heb nu vier seizoenen op rij gespeeld waarbij het zo gegaan is. Ik heb ook nooit last van lag, maar juist in beslissende potjes heb ik vaak haperend beeld. Waarschijnlijk zijn de tegenstanders die ik tref gewoon beter, maar het is wel opvallend.
     
  19. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Heb ik ook vaak gehad, je zou het niet gelijk denken maar dat heeft vooral te maken met gemakzuchtigheid. Vaak denk je o lekker ik heb nog 4 wedstrijden over om 2 punten te halen dus dat wordt echt een eitje, maar juist dan wil het vaak mis gaan en zit je voor je het weet al 1 of 2 super onnodige wedstrijden te verliezen waardoor je gefrustreerd wordt en die andere 2 ook gewoon keihard mis gaan.

    Nou zijn er natuurlijk wel wat simpele dingen waar je op zo'n moment vaak niet aan denkt, maar die voor mij uiteindelijk wel de sleutel waren om voortaan 'die ene onbelangrijke wedstrijd om even snel te kampioen worden' te winnen:

    1. Sowieso je allerbeste spelers opstellen.
    2. 90+ conditie bij iedereen (bij spelers met lage stamina is nog hoger aan te raden). Zo had ik bijvoorbeeld Ozil die als ik de wedstrijd begon met 90 conditie hij rond de 75e minuut al echt helemaal leeg was omdat ie maar 64 stamina heeft.
    3. Ervoor zorgen dat je zeker tegen iemand speelt met 3 balkjes connectie (groen)
    4. De wedstrijd gewoon serieus nemen net als vorigen en natuurlijk geen gekke dingen uitproberen.

    Hou je op z'n minst aan deze dingen en het kan je nog heel wat onnodige wedstrijden gaan schelen.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2015
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik speel sowieso niet met spelers die minder dan 90 fitness hebben en waarom zou je in vredesnaam spelen tegen iemand die geen goede connectie heeft? Als de tegenstander ook maar een tiende van een seconde geen groen balkje heeft dan ben ik weg.

    Ik denk overigens niet dat het met gemakzucht te maken. Na alle jaren FUT die ik heb gespeeld ben ik ervan overtuigd dat er iets van scripting in zit. Het valt echter niet te bewijzen, anders zou EA een bak schijt over zich heen krijgen. Als iemand er niets van bakt en alleen maar verliest dan is de kans groot dat ze sneller stoppen met spelen. De mensen die er niets van bakken zijn voornamelijk de mensen die Fifa coins kopen, EA zou daardoor een hoop geld mislopen. Zoals ik al zei, het valt allemaal niet te bewijzen en het is dus makkelijk om te zeggen dat het onzin is. Heb het spelletje genoeg gespeeld om te weten dat het geen zuivere koffie is.
     
    Sonny en ExoSkeleton vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina