1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn advies jongens verkoop al je spelers die je hebt! Er komt een zware market crash aan waarbij je de spelers voor heel wat minder kan kopen! Heb al mn IF ( bolasie, willian, koscielny en alves ) verkocht. Heb nu 800k om een super elftal te bouwen of om 100k packs te kopen ( al is de kans erg klein dat je een toty krijg ).
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Of je koopt een team van 100k en met de overige 700k koop je een paar goeie informs en een paar weken later maak je dikke winst.Heb ik ook vorig jaar gedaan
     
  3. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan je ook doen indd ligt er een beetje aan hoeveel geld je hebt kunnen sparen. Maar met een 100k elftal ga ik het niet redden in divisie 2 zo goed ben ik ook weer niet :D
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja heb zelf Legend Futre gekocht voor 235 en probeer hem te verkopen voor 258 maar zie er al paar tekoop staan voor 210-225.Nu weet ik niet wat ik moet doen,gewoon verkopen voor 200k of paar weekjes in mn team houden
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Als ik alles verkoop dan heb ik ongeveer 350k,zit eraan te denken om veel op te maken met draften en dan de packs opsparen voor Toty.Enig nadeel is dat de prijzen erg laag zijn en ik met regelmaat er in de 1ste ronde eruitvlieg
     
  6. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Wat een slechte trade, je investeert dus 235k om maximaal 10k winst te maken.
    En dat ook nog op een budget van 350k.
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoezo dan?het is me al 6x eerder gelukt in 1week dus 60k winst in een paar dagen noem ik niet slecht.Had gewoon de pech dat er gelijk 100k pa,ks kwamen
     
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Je neemt veel risico met erg weinig rendement. Je hebt nu 60k winst gemaakt en bent daar nu 50k van kwijt als je hem voor 200k verkoopt. Logisch dat ReSoN het een slechte trade noemt.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja vanwege de prijzen,als die straks weer meer waard word dan is het weer een goeie trade
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha ja als je zo redeneert is alles een goede deal.
     
  11. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Als je 350k tot je bezitting hebt handel dan in spelers van Max 75k zodat je meerdere aankopen kan doen waarmee je meerdere keren 10k winst mee maakt en je je risico ook nog spreidt.

    Coins moet blijven rollen, jouw coins rollen niet.
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan zie weinig spelers die voor minder worden aangeboden dan hun normale prijs
     
  13. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Tuurlijk is het aanbod van je concurrentie belangrijk. Maar als ik jou zo hoor handel je best wel veel en kun jij je spelers wel een aantal keren per dag relisten. Als jij een rijtje spelers 4x per dag relist en je doet dat de hele week dan verkoop je ze gewoon ongeacht dat jij 10k boven de lowest BIN gaat zitten.

    Mensen kopen toch wel, het enige wat je moet doen is zorgen dat je verkopen zo vaak mogelijk per dag langskomen. En als je dan ook nog eens 10 dezelfde spelers hebt dan ziet de random koper dat iedereen die speler verkoopt voor de prijs die jij het aanbiedt. (jij en ik gaan prijzen vergelijken maar heel veel mensen doen dat niet)

    Op deze manier maak je gewoon standaard winst, gaan de prijzen omhoog dan ga je mee omhoog. Gaan ze naar beneden dan neem je je verlies en ga je naar beneden.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    En dan zeg jij dat mijn Legend Futre een slechte trade is? Maar wat jij nu uitlegt is toch ook allemaal op de gok en puur geluk hebben? Ik heb die methode weleens gebruikt zonder succes,als er 1 daalt in prijs en je hebt er 10 van dan maak je dus dik verlies
     
  15. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Dan zou ik z'n post nog eens lezen.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik doe nagenoeg hetzelfde en sta qua handelen erg hoog in de plus.
    Ben het overigens helemaal eens met Reson. Mensen kopen met name omdat veel mensen ze het niet eens heel veel interesseert. Ze willen gewoon die speler op dat moment.

    Mijn transferlijst kunnen nu 70 spelers op, dus dat helpt zeker. Ik houd een paar spelers bij qua prijs en eerder zelfs de spelers rond de 4-20k. Omdat die juist mooie verschillen laten zien qua prijs.
    Verder een leuke manier is om te verdienen is tijdens de vooraankondiging van de bekers.

    Om 1:00 worden die bekend gemaakt en gelijk de beste spelers opkopen voor een prikje,.... daarna te koop zetten voor 10 en soms zelfs 20x zoveel. Heb tijdens de laatste (4 Amerikanen van 2 clubs) zelfs zoveel mogelijk van 2 spelers opgekocht en blijven doen in de 20 uur er voor. Voordeel is dat het vaak redelijk onbekende clubs zijn dus er ook niet veel van te koop is. Echter veel mensen willen wel die beker spelen.
    Heb ze weer te koop gezet voor 8-9k. Met telkens 2 spelers rond de 3k. Gevolg de 'koopjes' gingen als warme broodjes. Zo tot de laatste gedaan.

    Die legends is geen pijl op te trekken en moet je idd veel geluk hebben.

    Zelf ben ik nu redelijk gestopt met handelen, omdat ik niet echt veel kan veranderen aan mijn team. Kan Suarez en Ronaldo nog een keer upgraden, maar eigenlijk meer ook niet. Ik vermoed wel dat Messi aankomende week een nieuw kaartje krijgt. Mede door de fantastische 4-1 tegen de stadsgenoot Espanyol. Die wil ik dan wel graag hebben. Kortom Messi staat nu ook te koop, want zodra die kaart er volgende week is, dan zakt de prijs van Messi nog verder weg.
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben dit jaar begonnen met fifa.
    Hoe werkt dat toty precies?
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik stop maar met de discussie over traden,blijkbaar zijn jullie het niet met me eens,vorig jaar 8miljoen winst met traden dus weet wel een beetje waar ik over praat.Nu zorg ik dat ik 100k overhoud en met de rest ga ik draften en de packs bewaren tot volgend weekend als heel TOTY in packs zit.Heb nu 4x 5k packs,2x 7,5packs 1x 15k packs en 2x 35x packs
     
  19. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ik weet zeker dat je die 8 miljoen vorig jaar VOOR de priceranges verdiend hebt.
    Daarvoor kon je zelfs nog lucht verkopen voor coins, zo goed verrot was de markt (vanwege de grote hoeveelheid coins in het spel).
    Zet iets op de tradepile voor een megaprijs en je verkocht het.
    Na het invoeren van priceranges liep de handel voor geen meter meer.

    Dat is ook het grote verschil tussen fifa 15 en 16.
    De markt is nu normaal, het lijkt alsof er een normaal aantal coins in het spel is en prijzen blijven enigszins stabiel.
    Ook is het scheiden van de current en last gen markten een reden waarom de markt veranderd is ten opzichte van vorig jaar.

    Een vergelijk tussen FUT15 en FUT16 kun je dus mijn inziens absoluut niet maken. De reden hiervoor mag inmiddels duidelijk zijn.

    Ik heb vanaf september zo'n 800k (in FUT 15 had ik in 3 maanden 4,5 miljoen) verdiend met handel en heb er een leuk team van kunnen kopen.
    Zo rond TOTY en TOTS wil ik nog wel wat handelen, maar ik zoek het niet om nogmaals 3/4 maanden voor 800k te handelen.
    Dat is het me niet waard.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Behaalde resultaten uit het verleden ed. Plus dat FIFA 16, FIFA 16 is.

    Zelf nu ook een paar miljoen in de plus (dit seizoen),... dus tja. Daarbij ook erg veel geluk gehad en een paar top spelers gehad in pakketjes, maar toch ook het nodige terug gekocht!
    Soms heb je domweg geluk bij een, in eerste instantie, rot moment.
    Net bijvoorbeeld van mijn Zilveren team per ongeluk de nieuwe KEKO te koop gezet,... kocht hem gisteravond meteen voor 28k. Dit terwijl ik hem nodig had voor mijn Zilveren B-team,... verkocht voor 33k. Gelijk terug kunnen kopen voor 29k; Dat is domweg geluk hebben, zeker aangezien het kaartje pas net uit is.

    Merk met name dat het meeste bij mij in de laatste paar minuten verkocht wordt. Kortom ik probeer via de app elke uur weer even de boel te koop te zetten. Enfin, gewoon lekker handelen op jouw manier en als het voor je werkt,.... prima toch!






    Gewoon beginnen met FUT.
    Ben er eind vorig jaar mee begonnen,... is wel verslavend, maar ook wel erg leuk. Zijn een paar goede sites die je perfect op weg kunnen helpen. Futhead en fifauteam zijn er twee die mij erg geholpen hebben.

    Ben zelfs zover dat ik al mijn spelers in Excel heb staan met alle stats,.....en extra info met rolverdeling ed. 8)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2016

Deel Deze Pagina