1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Als ik dat doe kom ik in een scherm waar je je netwerk kan instellen maar zie nergens open of strict staan,
     
  2. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijk hier zie je een filmpje ervan.

     
  3. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    Trouwens ik ga ervanuit dat je een xbox one hebt. Mocht je een 360 hebben dan kan je het niet checken ( tenzij je COD heb daar staat namelijk het NAT: open/moderated/strict type weergeven) wanneer je multiplayer gaat spelen.
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja heb een Xbox one,bij mij geeft die aan Nat-type:gemiddeld.Maar welke knoppen moet je nu vasthouden dan haha
     
  5. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh geen idee het filmpje was puur om je te laten zien hoe je het kon zien. Het probleem oplossen moet via je router intstellingen. Je moet namelijk je poorten gaan openen. Zoek anders op port forwading fifa of poorten openen fifa.
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hmm ik ben niet zo technisch dus hoop dat het lukt,maar zal dat het probleem zijn dan? Want voor Woensdag had ik nergens last van.In ieder geval bedankt.voor je hulp
     
  7. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Als het hiervoor wel goed was (en het toen wel open was), kan het zijn dat je enkel je router hoeft te resetten. Zo niet, dan moet je je eens verdiepen in de juiste poorten van de router en die open zetten. Weet nog wel dat mijn vader daar vrij stellig in was enkele jaren terug. Medewerking van ouders is echter wel vereist, omdat er een gebruikersnaam en wachtwoord voor is. Verdere instructies hoe deze poorten open te zetten, is vast wel op internet te vinden.
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben 29 dus toestemming heb ik niet nodig haha,idd voor Woensdag was het goed.Maar ik weet zelf niet eens of ik een router heb of iets anders.Technologie is niet mijn ding
     
  9. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    Mocht je bij ziggo zitten dan wil ik je best helpen ermee dan is het zo gebeurd. En indd je kan hem proberen te resetten en dan kijken wat er gebeurd. Nadelig is wel dat wanneer hij bijv open is na het resetten dat die na een paar dagen weer terug gaar naar moderate.

    Ik heb een vaste ip adres gegeven en speel via de google servers werkt perfect.
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hij staat nog steeds op Nat-type gemiddeld en kan nu opeens wel weer spelen,snap er echt geen ballen van haha wat een gezeur toch
     
  11. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    Had je nog niet geprobeerd je router stekker eruit te trekken en weer erin te doen?
     
  12. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft er iemand zin in een potje fifa vnvnd? it i montana is mijn gamertag
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb geen idee wat een router is:+ Heb alleen mn Xbox opnieuw opgestart.Maar mn Nat-type staat altijd op gemiddeld en heeft altijd goed gedaan
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Potverdorie die specs van Messi (99), Ronaldo (98) en Neymar (97) zijn wel heel erg gruwelijk..... de prijzen ook, maar zullen wellicht komende tijd nog iets zakken! Hopen dat ik er nog eentje tref komende twee dagen. Vermoed van niet want heb afgelopen week al geluk gehad met twee.

    Messi:
    https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/fut/database/player/158023/Messi#50489671
    Ronaldo:
    https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/fut/database/player/20801/Cristiano Ronaldo#100684097
    Neymar:
    https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/fut/database/player/190871/Neymar#100854167



    Loopt hier ook ergens een topic voor je NAT. Het is allemaal niet zo spannend, gewoon netjes doen wat ze uitleggen. Je kan ook even je modelnummer van je modem google icm open NAT. Dan krijg je genoeg hits.
     
  15. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik dacht dat vandaag alle toty spelers in de pakjes zaten vanaf 06:00 uur. Zie het nog niet beschikbaar
     
  16. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Volgens mij vanavond pas om 7 of 8uur,aanvallers zitten dacht ik eerst 24uur in packs
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb de slag gemist met Kluivert. Kon hem halen voor 508k maar besloot nog te wachten. Paar dagen later is de prijs alweer boven de 600... Vind het dan toch weer zonde, net alsof ik coins aan het weggooien ben. Als ik dan coins weg ga gooien kan ik net zo goed maar een paar 100k packs halen als alle spelers in packs zitten.
     
  18. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Dan is dat eerste geen probleem haha. Router moet je hebben anders kan je niet op internet. Vaak staat hij in de meterkast tegenwoordig.
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dat is balen, maar voor die coins heb je ook veel andere goede spelers. Die packs kunnen ook aardig teleurstellend zijn,...maar als je er vijf kan kopen, dan zit er vaak wel iets bij.
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja zit bij Ziggo en alles zit in 1kastje maar die staat gewoon onder de tv heb ook alles via de wifi
     

Deel Deze Pagina