1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Inloggen op je kastje en upnp aanzetten. Dat lost al je problemen op.
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Morgen de laatste TOTY kansen,....
    tot nu toe vallen met name me de prijzen erg mee. Slechts 6 ton voor Iniesta (95) en 1,9 miljoen voor Neymar (97),.... Heb iig veel kaartjes verkocht en ingezet op het kopen van kaartjes. Na zondag zal het wel snel voorbij zijn met deze prijzen en het allemaal langzaam omhoog gaan. Alhoewel ik denk dat er niet veel zal veranderen aan Ronaldo en Messi.

    Iemand anders tot nu toe nog blauwe binnen kunnen slepen of nog beter kunnen uitpakken?
     
  3. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb mezelf versterkt met Gattuso, Rui Costa en Zola. Maar TOTY is tot maandagavond 7 uur he. Dus vanavond om 7 uur waarschijnlijk weer 100k packs per account, maximum 5 ofzo. ;)
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Verdorie je hebt gelijk, dan zelf nog hier tig x de link geplaatst!! Lol

    Rui Costa heb ik een tijd lang gehad en juist verkocht voor TOTY. Had ook Hagi in mijn team en gekozen om toch Costa te laten gaan. Vond het een echt beest, erg bal vast,.. kortom had hem graag gehouden. Heb inmiddels mijn droom team compleet.
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117


    In mijn 4e 100k pack. Uiteindelijk 5 packs gehaald. Toch weer wat muntjes binnen.
     
    Saaslijer, pG Montana, Barbabravo en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga eindelijk beginnen met FUT16, heb zojuist een goedkoop Nederlands team gemaakt en wil nu nog een BPL team maken in een 4-3-3 formatie met een budget van 10.000. Hebben jullie suggesties voor goedkope spelers die erg goed zijn ondanks hun lage prijs, ik dacht zelf bijvoorbeeld aan Martial als spits.
     
  7. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Ik weet dat je in fifa 15 altijd met de false 9 speelde, speel je er nog steeds mee? Sinds de patch is 41212 (2) werkt dit niet meer voor mij, ineens van div1 naar div3. Het spel voelt ineens weer als fifa 15 aan na de patch. Ben nu zoekende naar een ideale opstelling voor mijn speelstijl(balbezit, zonder skill).
     
  8. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ogbonna, Sakho, Cahill, Walker, Baba, Dembele, Eriksen, Bolasie, Walcott, Hart.
     
  9. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Omg.. Heb nu achterin Ramos en Godin in form. Staat als een huis
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Insigne, Medel en Gervinho.
    Speel heel FIFA 16 al met een Serie A team, zo'n beetje elke speler uit de Serie A al gehad (behalve de hele dure als Pogba) maar dit zijn m'n favorieten voor weinig coins.
     
  11. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb voor de patch 4321 gespeeld en 41212 (2), waarbij die laatste voornamelijk werd gebruikt in de belangrijkere potten voor Pro Cups tegen de spelers die er zijn. En 4321 was meer relaxen in Seasons en dan winnen. Na de patch werkte 41212 (2) niet echt meer en ben ik teruggevallen op de false 9, die voor de patch niet werkte. Mijn gevoel was ook dat het spel veel meer op FIFA 15 leek en de false 9 werkte dus weer uitstekend haha.
     
  12. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Pff dat sparen steeds.. Wil nu alleen nog suarez erbij. Hoeft geen in form kaart ofzo de normale is ook goed! Mja zit nu op 120k coinscoins. Moet nog meer dan het dubbele
     
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Tja, ik heb 240k coins en ik heb ook het dubbele nodig. Dat probleem houd je altijd :D
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Naar eerst mn coins te hebben opgemaakt aan Toty krijg ik nu weer beetje coins dmv handelen en potjes spelen
    Buffon
    Lichtsteiner Miranda Varane Alba
    Guarin. Modric
    Iniesta
    Cuadado Jackson Konoplyanka

    Iemand nog tips? Heb Kroos vervangen voor Modric dus met Modric nog geen pot gespeeld
     
  15. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Buffon eruit, Handanovic erin.
    Alba uit, Tremoulinas erin
    Iniesta uit, Griezmann op CAM erin
    Guarin eruit voor Marchisio
    Zo heb je iedereen op 10 chem, daarnaast zou ik Modric vervangen voor Krychowiak (ivm zijn high defence rates) en dan Varane vervangen voor Jesus.

    Handanovic
    Lichtsteiner Miranda Jesus Tremoulinas
    Marchisio Krychowiak
    Griezmann
    Cuadrado Martinez Konoplyanka

    of

    Buffon
    Lichtsteiner Miranda Barzagli Alba
    Marchisio Iniesta
    Griezmann
    Cuadrado Martinez Konoplyanka


    Dit is mijn team nu:

    [​IMG]

    Pastore alleen maar op de bank als ik op het middenveld de kopduels aan het verliezen ben, dan de Bruyne naar RCM en Pastore voor Modric.
    Wilde Lloris vervangen voor Cech (recordbreaker) maar hij doet het verdienstelijk.

    Ik heb nog 1.1 miljoen op de bank

    Edit: Alba moet Alaba zijn, dan heb ik iedereen op 9 chem (10 chem na 10 wedstrijden)
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2016
  16. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
  17. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Je moet gewoon de bal naast de muur leggen met A. Vaak gaat men met die speler op de lijn staan. Dus je speelt hem in, je bent langs de muur en kan gelijk schieten. En als ze met een andere speler gaan staan, pass ik hem alsnog naast de muur, draai ik weg met een schijnschot en dan is het ook een doelpunt.
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zeepsop en TobiasBB vinden dit leuk.
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Vanmiddag deze goal gemaakt met LT+B :)

     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2016
    Bidle vindt dit leuk.
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Wilde dit ook even hier delen. Finale van de laatste cup. Kwam 3x op voorsprong maar hij kwam snel 3x gelijk. Laatste tijd gaan de penalty's wel lekker dus ik maakte me niet zoveel zorgen. Altijd wel leuk om op deze manier een penalty te redden.

     

Deel Deze Pagina