1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Falcao 69 wedstrijden 54 goals en 18 assist. Echt een goede spits voor fut, momenteel in div 3 en hij blijft scoren.
     
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Zag deze weer voorbij komen, een van mij beste fut-drafts:
    [​IMG]
     
  3. DD16

    DD16 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand een hybrid maken met het liefst 83 / 84 IF Dybala?
    Maximaal 270k.
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heb sinds kort EA Access dus kon ik Fifa 16 ook downloaden. Wat potjes gespeeld, leuk hybrid teampje gemaakt, Coop season geprobeerd maar jezus wat speelt dit kut als ik het vergelijk met 15 :confused:. Het is echt super druk ten alle tijden, je hebt nooit even rust. Naar elkaar overspelen is echt een opgave zelfs voor de betere spelers, met skill kom je nauwelijks mensen voorbij want 1 tikje en je bent de bal kwijt en aan pace heb je ook weinig want mijn 89 en 91 RM en LM lopen er niemand uit. Voor schieten krijg je bijna geen kans omdat er constant 2/3 man op je lip zit. Erg spijtig word wachten op Fifa 17.
     
    Sonny vindt dit leuk.
  5. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    Dagger blijven oefenen. In het begin vond ik alles kut aan het spel maar wanneer je eraan gewend bent is een stuk leuker.
    Mannetje uitspelen met skill - makkie alleen niet elke skill is effecient
    Eruit rennen met pace - makkie als je de juiste techniek beheert.
    Schieten - scoren - makkie
    Overspelen - lastig en dit is voornamelijk in het begin wanneer je eraan gewend bent gaat het een stuk beter. Plus wanneer je vanaf de release was begonnen dan had je alle verbeteringen meegemaakt want met de release was allee 100X slechter
     
  6. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Het geluk heeft ein-de-lijk toegeslagen bij me. Oke, deels zelf verdiend, maar dan nog. Voor het eerst FUT Draft gewonnen, met als beloning:

    Een TOTS LEWANDOWSKI !!:D

    730k rijker. Neem je deze coins nou mee naar FIFA 17. Nee he?
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nope, helaas niet..... althans helaas. Gewoon weer lekker opnieuw beginnen. Had met FIFA16 een team dat ik nooit meer zal krijgen, maar dat mag de pret niet drukken. :)
     

Deel Deze Pagina