1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Depay zit op dit moment rond de 45K. Weet niet wat ik moet verwachten van de prijzen na de officiële release op de One.
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Depay is wel moeilijk aangezien hij maar 81 rated is. Zou morgen wel kijken hoe duur hij is.

    Trouwens morgen leuke dag om te investeren in TOTW1 aangezien Fifa dan in Amerika uitkomt.
     
  3. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Mmm verrot zeg, ik kan me spelers niet naar de transfer markt zetten :confused: mn ea acces is afgelopen en nu wil ik ze via de app weer verkopen maar dat lukt niet.
    Hopen dat de prijzen niet te veel zakken.
    Depay, sterling, muller, Benteke,remy, Ramires,ibarbo,.
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Shiiiiit ik kan hier elk jaar weer zo slecht tegen :') Heb m'n team al lang en breed in mijn hoofd zitten en zie allemaal mensen die al aan het spelen zijn en erover discussiëren, en dan nog die paar dagen wachten tot ik kan spelen :'-( Ja ik stel me aan
     
  5. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb nu een redelijk serie A teampje. Wat denken jullie? Zullen de prijzen dalen bij de release omdat er veel pakjes geopend worden of zullen de prijzen stijgen omdat iedereen dan spelers koopt?
     
  6. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Vorig jaar daalden de prijzen 1-2 weken na de release wel flink.
     
  7. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat donderdag en vrijdag de markt in elkaar zakt. Dan is de game overal uit en iedereen gaat pakjes openen. Heb op dit moment 300k en ik speel alleen maar fut draft omdat de prijzen nu gewoon te hoog zijn in mijn ogen.
     
  8. Djilocoo

    Djilocoo Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Na op fifa 15 aangesukkeld te hebben met FUT wil ik nu wat meer focus gaan leggen op FUT en hier de komende week mee starten. Ik vroeg me af, wat is na het openen van je "gratis" pakjes de beste mogelijkheid om in korte tijd een leuk team neer te zetten. Met andere woorden, zouden jullie hier een aantal mogelijkheden/ tactieken willen delen om aan coins te komen
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Denk dat weinig mensen die echt een strategie hebben deze niet zo snel zullen delen. Zelf pas ik constant mijn team aan en als ik iemand een stuk goedkoper zie dan de rest koop ik hem en probeer ik er wat winst voor te maken. Zag net nog een Mustafi voor 1000c minder dan de rest. Dat zijn dan makkelijke coins. Daarnaast zijn wedstrijden gewoon de leukste manier om coins te krijgen. Met de 1000c bonus uit de EA catalogue gaat het nog best hard.

    Voor je het weet heb je dit team.

    [​IMG]
     
  10. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    ik dacht met die coinboosts: laat ik ze allemaal meteen kopen dan krijg ik super veel bonus. Maar dat stacked dus niet. Zit nu dus al 15 wedstrijden van aan 200 extra :mad:

    heb zonet een IF Meier voor 10k gekocht, hopelijk kan ik die nog voor veel meer verkopen
     
  11. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat is eigenlijk de beste/voordeligste manier om Fifa points te kopen op de ps4?

    Via de Ps store? Of kan het net zoals op de Xbox 360 goedkoper via websites?
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Toch wel lekker zo op de webapp af en toe even handelen,gaat niet heel hard maar gisteren Naldo gekocht voor 6,5k en net verkocht voor 11,5k(ps:cool:
     
  13. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    hoe doe je dat? Zit je continu te zoeken op een verkeerd geprijsde Naldo?

    koop je ze via BIN of bied je het hoogst, wat toevallig erg laag is?
    En hoe zet je de verkoopprijs? Heel laag, of sowieso al genoeg om winst te maken?
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee zat btje te zoeken tussen de 4 en 8k en toen zag ik in de 58ste min Naldo staan voor 6,5k toen ging ik vergelijken en stonden 3tekoop voor 16k toen deed ik 14k maar verkocht hem niet en vanmiddag stond er 1op voor 12,5k dus deed ik 11:)
     
  15. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ben hier een tijd niet geweest, komt voor het grootste deel dat ik een beetje uitgekeken was op FIFA 15. Nu met 16 in aantocht, fantastisch spel als je het mij vraagt (op basis van de beta en early access), toch maar weer eens kijken welke mensen weer trouw mee doen in FIFA 16. Heb uiteraard het spel ook weer, al hoef ik er geen cent voor te betalen. Krijg hem gratis van EA opgestuurd namelijk :)

    Heb nu 160k. Vanmiddag een flinke domper. Miste op de webapp net Zanetti die voor het minimum erop stond. Dus die had ik dan voor 106k kunnen oppikken en vervolgens voor 900k kunnen verkopen, haha.
     
  16. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Cool, bedankt

    Vertel
     
  17. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik doe op het EA forum het één en ander voor EA en de mensen die zeg voor EA op die wijze hebben ingezet mochten de beta spelen en krijgen voor niks de deluxe edition thuis gestuurd. Meeste mensen hadden hem vandaag binnen, dus ik verwacht die van mij morgen. Niet heel bijzonder, maar je bouwt binnen EA wel een flink netwerk op naar verloop van tijd waar ik in dit soort situaties dan voor beloond wordt. Al wist ik vooraf niet dat ik er op enige manier voor beloond ging worden. We kregen mogelijk ook ons eigen kaartje in FUT, maar dat is er helaas niet van gekomen. :D
     
  18. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Lewandowski is al lekker aan het stijgen in prijs.
    Mag ook wel 5x scoren in 9 min hahah
     
  19. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Wat ik mij afvraag, gaan ze bij FIFA UT er iets aan doen met die bedragen? Want spelers staan er nu weer op voor belachelijke prijzen.
    Bij Fifa 15 hadden ze op een gegeven moment een limiet bij spelers, wat echt 100x beter was. Snap niet dat ze dat niet meteen hebben gedaan.
     
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Belachelijke prijzen? Valt wel mee hoor. Die price ranges zijn er alleen gekomen om coin selling tegen te gaan. Het lijkt me logisch dat de ranges aan het begin veel wijder liggen. Je moet er wel wat voor doen om een goed team te krijgen natuurlijk! Over een tijdje zullen ze het vast iets aanpassen, al kunnen de ranges ook nog wijder worden.
     

Deel Deze Pagina