1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ruim 900 coins is inderdaad dikke prima. Ik vind het gemiddelde van 500 - 700 coins per wedstrijd gewoon goed. Hoe groter die bedragen worden, hoe meer geld iedereen krijgt en hoe hoger de prijzen op de markt worden. Dan ga je er absoluut wel op vooruit, maar relatief niet.
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    En deel 2, inclusief een dikke troll van EA :p

     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zie dat je m'n tip van Ben Arfa op RM gebruikt hebt :thumbs:.

    Verder ben ik geen echte kijker van YouTubers, dus inhoudelijk kan ik niet veel tips geven :p
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Jep! De volgende keer zal ik je credits geven daarvoor. ;)

    Ook je tips of kritieken als neutrale kijker zijn welkom hoor. :)
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Haha blijf mn beloningen posten hier,net weer draftonline gewonnen en kreeg een 5k pack en 50k pack(12 zeldzame gouden spelers) hier was ik erg blij mee totdat ik zag dat Promes mn beste was hehe.Vorige x zat er ook een megapakket bij,hoevaker je em wint des te hoger de beloning misschien?
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oh nee, zo bedoelde ik het absoluut niet. Dat is helemaal niet nodig. Vond het gewoon tof om te zien dat je het aangepast had in je team :).

    Prima rewards inderdaad. 55k aan packs voor 15k inleg. Grote kans op goede spelers ook met een pack van 12 zeldzame gouden spelers.
     
  7. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik ben al snel gekapt met fut draft en had pakjes geopend. Had aardig wat goede spelers om te verkopen zoals griezmann en Rémy.

    Heb nu volgende team 433(4):

    Ter Stegen
    Danilo-Laporte-Varane-Gaya
    Kovacic-Kroos-Perez
    Vela-Benzema-Konoplyanka

    En nog 30k over voor een fitness team. Iemand die een goed fitness team weet?
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik ben heel benieuwd; doe je dit nu voor jezelf omdat je het leuk vind, of krijg je er nog wat voor terug? hoe moet ik het zien
     
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    pff die servers wat een drama heb 3 potjes fut offline gedaan elke x flikker je van de server af ..
     
  10. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    B team is gemaakt:

    Marchetti
    De Silvestre- Rudiger-Koulibaly-Radu
    Hernanes-Menez-Kondogbia
    Iturbe-Rossi-Perisic

    Alleen niet erg tevreden over CAM en spits..
     
  11. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik had tot nu toe ook G Rossi in de spits. Maar hij valt tegen, waar ik hem vorig jaar wel erg goed vond. Heb hem verkocht en Balotelli gekocht, ben benieuwd :D

    Vanochtend Nasri voor 1.100 BIN gekocht, meteen verkocht voor 13k. Nice
     
  12. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Maak toch prima winst laatste dagen.

    [​IMG]
    Hopen dat ik alle Mendy binnenkort kwijt ben voor 20k, Verhaegh ook 18-19k. :)
     
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Geen optie om Hernanes op CAM te zetten? Pjanic of Hamsik zijn denk ik ook wel goede opties. Pereyra lijkt me ook niet verkeerd, snelheid en een lekkere dribbel. Niet zo snel als Insigne maar kan daarentegen wel mee verdedigen.

    Dit is mijn halve Italiaanse teampje:
    [​IMG]

    Di Natale is wel erg klein maar zijn passing en shooting zijn echt perfect voor deze formatie. Daarnaast heeft hij ook heerlijke traits. Parolo ga ik nog vervangen maar dat moet iemand van Roma of een Italiaan worden. Keuze is daardoor redelijk beperkt en helaas hoort Guarin daar niet bij. Wordt waarschijnlijk Marchisio of Pjanic.
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Heb nu eens redelijk goedkoop (ongeveer 10k) Serie A team gebouwd, wel redelijk te vrede mee.
    Ik speel 4-3-3(2).
    Ik ben jullie hulp nodig met het upgraden van spelers.

    Dit is m'n team:

    Spelers die voorlopig blijven staan zijn:
    Ljajic (LB): Wat een tovenaar, positief verrast. Dribbelt, huppelt en vouwt zichzelf overal langs en doorheen, en is erg moeilijk van de bal te krijgen.
    Strootman (LCM): Prima middenvelder, een beetje log maar goed all-round.
    Alex (RCV): Enorme beer, heb geen problemen met z'n lage pace (5:cool: omdat ie zo'n sterke verdediger is. Ook prima uitverdedigend.
    Basta (RA): Ideale RB wat mij betreft. Sterk aan de bal, sterk zonder bal en goed in de bal veroveren. Loopt soms mee naar voren maar niet te vaak, goed in uitverdedigen.

    Spelers waar ik nog niet zeker van ben en/of wil vervangen:
    Jovetic (ST): Nog maar een doelpunt mee gescoord, vind m niet erg fijn spelen. Ga sowieso Dybala en Morata nog even proberen, net zoals Destro die op de bank zit.
    Falque (RB): Een beetje onhandig, log, voelt trager aan dan dat ie is. Wel goed op de counter, goed aanspeelbaar. Lijkt me dat er genoeg beter RB's te krijgen zijn voor niet al te veel coins.
    Keita (CVM), Ansaldi (LA), Gonzalez (LCV) en Consigli (DM), nog niet over uit, allemaal niet heel bijzonder maar ook niet slecht.
    Suarez (RCM): Onhandige speler, veel balverlies in die paar potjes dat ik met m heb gespeeld.

    Zat te denken aan Dybala/Morata op SP, Naingolan voor Suarez en Evra voor Ansaldi.
    LB en LCV weet ik nog niks voor, dacht Jesus op CV maar die is flink duur.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2015
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Doe je mee met de IF trading van het EA forum? Vorige FUT ook even geprobeerd, maar mijn bedrag was niet toereikend genoeg ;)

    Even samenvattende vraag: op welke dag koop je je speler in, wanneer verkoop je ze? Het was toch iets van: 'op dinsdag speler van huidige TOTW kopen op z'n laagst, week later (als ze alweer effe uit packs zijn) verkopen'?
     
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ja is inderdaad die methode. Je koopt de speler in op maandag of dinsdag (ligt er net aan wanneer de prijs het laagst is, prijs stijgt dinsdag al omdat mensen dan al voor de methode inkopen). Verkopen doe je gewoon vanaf dat moment tot ze weg zijn. Dus als ze het 2 weken of langer duurt dan zij dat zo. Heb bijvoorbeeld Verhaegh nu al omdat ik ze tegen het minimum/discard kon inkopen zoals je ziet. En ze verkopen nu al omdat mensen lui zijn om verder te kijken. Je moet gewoon een aantal van zo'n speler hebben en allemaal voor een hoger bedrag erop zetten. Je moet dan wel elk uur relisten.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Thanks!

    Doel je dan op weg zijn uit de packs of weg zijn van de markt? Want discard IF's zullen niet zo snel extinct raken toch? Of is dat een naïeve aanname? ;)
     
  18. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Tot je ze verkocht hebt. Is misschien wat duidelijker, haha. :) Methode is totaal onafhankelijk van het feit of er spelers extinct raken.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2015
  19. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik krijg maar 400/500 per wedtrijd en heb ik ook de coin boost aan.
     
  20. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    spelers die ik naar mijn club stuur. kan ik die ook weer er uit halen en toevoege in me team?? zoja hoe??
     

Deel Deze Pagina