1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 28 mei 2015.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Weet iemand wat het verschil is tussen de Deluxe Edition en de normale editie? Is dat alleen dat je bij de normale elke week 1 FUT goud pakket krijgt en bij de Deluxe editie elke week 2 premium goudpakketten krijgt?
     
  2. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Is dat niet het verschil tussen ultimate en deluxe ipv normaal en deluxe? Ik dacht dat je bij normaal geen extra wekelijkse pakketten ontving.
     
  3. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Normale versie krijg je 15 weken lang 1 FUT goud pakketje, alleen bij preorder of bij sommige zaken krijg je die bonus ook. Deluxe is 20 weken lang 2 premium gold packs.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  4. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    pre load heb ik nu binnen op de ps4 , nu nog 2 dagen en 7 uur wachten =(
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zie post van @Thien . Mijn advies: koop de normale versie en spendeer de rest aan FIFA Points, als je geneigd bent om de Deluxe Edition te kopen. Dan heb je in totaal minder pakketjes, maar heb je wel meteen op het begin een goede start. Dat is veel belangrijker en leuker dan iedere week 2 pakketjes te krijgen (waar je meestal niks mee kan).
     
  6. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik vind het juist geweldig nieuws dat de ps3/ps4 en xbox360/xbox one markten gescheiden zijn. De glitch zat hem op de last gen consoles waardoor coins op grote schaal werden verkocht. Het was zelfs zo extreem dat op een gegeven moment je 100k voor 19 cent kon krijgen xD

    Dit heeft uiteindelijk een gigantische invloed gehad op de markt waardoor de price ranges kwamen. Hopelijk heb ik hier geen of minder last van op de playstation 4 dit jaar.

    Ik heb zelf de regular versie gekocht met de pre order bonus (15 goud pakjes).

    Denk dat ik donderdag gewoon fifa points koop, alleen zal ik dit spenderen meteen aan pakjes of aan fut draft (pakjes verdienen door wedstrijden te spelen)? Nadeel van fut draft is dat je uit het toernooi kan liggen als de servers van EA je eruit gooien..
     
  7. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een adresje waar het spel nu al te halen valt voor ps4?
     
  8. Bedrijfsjurist

    Bedrijfsjurist Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    17
    FUT draft is het niet waard imho. Je krijgt maar zelden goede pakjes die de waarde van 15k overtreffen. Meestal zit je er onder.
     
    Robinxb360 vindt dit leuk.
  9. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    Fut draft op wereldklasse is zo moeilijk dat excelsior opeens real madrid wordt! Ik zou pakjes kopen als ik jou was. Ik heb voor €80 aan pakjes gekocht maar zoals gewoonlijk niks gekregen. Dit was ook de reden waarom ik voorgaande jaren op coins kopen overging.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    hahaha damnn
     
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Serieus? 80 euro en niks gekregen? Dat is zwaar kut.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Niet mee eens.

    Als je de keuze maakt tussen coins bewaren of coins investeren in FUT Draft, dan ben ik het wel met je eens. De inhoud van packs is gewoon matig en dus kan je beter je coins bewaren als je echt wilt sparen.

    Als je de keuze maakt tussen FP investeren in packs of FP investeren in FUT Draft, dan zou ik absoluut voor FUT Draft gaan. Ik lees veel mee op EA fora en als je een beetje kan gamen en geluk hebt win je iedere draft minstens 2 of 3 van de 4 potjes. De rewards zijn best prima als je FIFA Points gebruikt. Meestal een stuk beter 15k aan packs.

    En natuurlijk moet je niet op de hoogste moeilijkheidsgraad gaan spelen offline, maar gewoon iets wat je aankan (professioneel/wereldklasse) of gewoon online.
     
  13. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Alleen mijn enige kritiek op fut draft is dat je er meteen uit ligt als de EA servers weer eens ermee uitscheiden. Dan ben je dus je 300 FP kwijt.. In die offline toernooien lag je er nooit uit mocht je de connectie verliezen.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Goed punt. Ik zou het dan i.i.g. afraden om rond de release donderdag FP te investeren in FUT Draft.

    Je kan er ook voor kiezen om 50/50 te doen he. Probeer je eerst wat drafts en bekijk je de rewards en dan kijk je nog even of je de rest investeert in losse packs of weer wat drafts.
     
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat is inderdaad een idee, ik heb nog ff wat dagen de tijd om daarover na te denken. In ieder geval kan ik 1x fut draft spelen via een token, kan ik meteen bepalen hoe de rewards zijn. Ga offline op professional niveau spelen.
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Je krijgt 1 gratis Draft coin. Speelde online en won helaas maar 2 wedstrijden. Toen kreeg ik een Premium pack en een gold player pack (3 rares volgens mij). Daar zat Mertens in en die kon ik gelijk voor 15k verkopen. Als je last hebt van een slechte verbinding dan is het wel zuur als je tijdens Draft disconnect.

    Paar FUT coins halen om een avondje draft te spelen is wel geinig om met vrienden te doen. Wat betaal je eigenlijk voor die coins?
     
  17. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    15.000 Coins of 300 FP
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    FUT coins / FUT points... Bedoel die puntjes die je voor € kan halen.
     
  19. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Waar blijven de reviews!?
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    8/10. Beter dan Fifa 15.
     

Deel Deze Pagina