1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 28 mei 2015.

  1. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Had liever gezien dat ze eens wat facescans maakten in de Eredivisie, gezichten daar zijn altijd van een bedroevend niveau. Vrouwenvoetbal zit met alle respect niemand op te wachten.
     
  2. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik zie het al voor me tijdens een avondje fifa: "Ga jij maar met Real, ik own je wel met wat chickies"
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Er voetballen zo'n 30 miljoen vrouwen op de wereld en dit aantal stijgt alleen maar...
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan alleen met vrouwenteams tegen andere vrouwenteams..saaaai.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Niks mis met vrouwenteams inderdaad. Beetje kansloos 'het is een mannensport QQ' te roepen. Je hoeft het niet te spelen..
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Denk dat het punt vooral is, dat 98% het ook echt niet gaat gebruiken en ze dus die tijd hierin beter in gameplay elementen hadden kunnen steken.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dan moet je niet die kansloze argumenten gaan gebruiken.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Naja, dit is dan ook mijn argument. Ik zat hier ook niet op te wachten.
     
    Scorp2111 vindt dit leuk.
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Als je online met een Eredivisie club of FUT team speelt moet je van goede huize komen. Thuis op de bank kan ik iemand nog wel eens zo gek krijgen om met Eredivisie clubs te spelen, maar dat is al vrij zeldzaam. De vrouwelijke topspelers ken ik geeneens, dus dat is helemaal een no-go.

    Enige voordeel wat ik zie, meer vrouwen online = meer easy wins ^^. Die hebben een achterstand van xx Fifa's, dus ik wens ze succes. Als je altijd verliest is de lol er binnen no-time vanaf.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zo dan, lekker seksistisch bezig jij 8)
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik speel geen FUT en in Seasons kom je gelukkig met een FC Utrecht geen Real Madrid en Barca e.d. tegen...
    Daarbij vind ik de game met topclubs teveel ''on rails'' om het zo maar te zeggen, er gebeurt vrijwel nooit eens iets randoms omdat elke speler perfecte balcontrole e.d. heeft.
    Met slechtere teams gaan er wel eens dingen fout die de game imo leuker maken, het is minder voorspelbaar dan.

    Op je overige commentaar ga ik maar gewoon niet in. :+
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Een aantal dingen die ik hier lees zijn echt te kinderachtig voor woorden. Dat je zo gaat lopen huilen over een toevoeging aan FIFA16, echt, hebben jullie geen andere dingen, belangrijke dingen of levensdingen, waar jullie je druk om kunnen maken? Ik bedoel.. vrouwenvoetbal in FIFA16, boeien, grappig toch? Ik zal het ook niet wekelijks spelen, maar ik snap de zet van EA wel. Het vrouwenvoetbal wordt steeds groter en het WK komt eraan. Prima om daar even op in te spelen. Het spel wordt er niet slechter van, alleen nog ietsje uitgebreider voor de mensen die het willen. Bovendien komen er maar 12 teams, komen de speelsters niet in Ultimate Team en kunnen vrouwen teams alleen tegen vrouwen teams spelen.

    Overigens vind ik Alex Morgan (USA) in een FIFA spel wel dubbel zo fijn.

    En inb4 'ja ze hadden die tijd veel beter kunnen besteden'. Hoeveel tijd denken jullie dat deze toevoeging kost? Het zijn 12 teams met een X aantal echte gezichten. Een dagje in het lab en alle gezichten zijn gescanned en geüpload in FIFA. Verder zal er echt niet zoveel tijd in gestopt zijn. Ze hebben een jaar de tijd om aan de nieuwste versie van FIFA te werken en een minideel daarvan spenderen ze hieraan en de zeikerds staan meteen vooraan. Incroyable.

    En over spelen met 5-sterren teams: mensen die alleen met 5-sterren teams alla Real kunnen spelen zuigen in dit spel. Zo. Alsof alleen assisted settings (dat bijna iedereen gebruikt) nog niet erg genoeg zijn, hoef je met een 5 sterren team al helemaal niets meer zelf te doen. Ik ben ook niet heel goed in FIFA, maar manual & 3-4 sterren teams maken het spel véél uitdagender en realistischer.
     
    FcTwenteGirl en Jorrie vinden dit leuk.
  13. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik d8 precies hier aan hh, ik zou ook geen andere reden kunnen verzinnen waarom ze vrouwenvoetbal in fifa doen
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Jij bekijkt het ook wel weer héél positief Siemenn.

    De jaarlijkse ontwikkeling van Fifa moet je vergelijken met een (kleine) taart. Elk jaar hebben ze 1 kers op de taart wat hun Unique Selling Point is om het grote publiek weer over te halen de game te kopen. Dit jaar is de kers het vrouwen voetbal en die lust ik toevallig niet. Wat er dan nog overblijft op het gebied van ontwikkeling is het kleine taartje zonder kers, die elk jaar al het zelfde smaakt. Je betaald echter wel gewoon weer het volle pond.

    Lang verhaal kort; je wordt blij gemaakt met een dode mus. Reken maar dat dit ten koste gaat van de verdere ontwikkeling. EA zal nooit maar dan ook nooit 2 'grote innovaties' gelijktijdig doorvoeren, want wat moeten ze dan volgend jaar doen? Kortom; in plaats van een grote overhaul ter verbetering van FUT of een leuke nieuwe gamemode o.i.d, krijgen we nu fucking vrouwen voetbal. Reken maar dat deze toevoeging meer tijd en geld kost dan een middagje in de studio. Als ze iets doen dan zullen ze ook zorgen dat het iets toevoegt en dat het 'goed' werkt. Ik word er alleen niet blij van.
     
    Gizmo007, Reckuuza, AntraXxX en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Gaan ze nu dan ook eindelijk de goal celebration shirt uittrekken toevoegen?
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  16. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Lekker scharen bij de cornervlag.
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570

    Eens! Elk jaar pronken ze met een grote aanpassing en dit zal het zeer waarschijnlijk zijn en dus zal het qua voetbal game weer een grote update worden.

    Zonde want de game heeft nog veel aanpassingen nodig.

    Vrouwen voetbal vind ik totaal niets, ik zap altijd zo snel mogelijk weg.
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    De enige reden die ik kan bedenken waarom ze vrouwenvoetbal toevoegen is omdat het in de VS populair is. Voor mij voegt het echt niks toe. Ben het er wel mee eens dat, wat hierboven gezegd is, het ook geen kwaad kan dat het toegevoegd wordt en het kost vast niet super veel tijd voor EA om het in de game te integreren.
    Ben alleen ook wel een beetje bang dat dit hét paradepaardje van de nieuwe FIFA wordt en er daardoor voor de rest weinig nieuws bijkomt. En dat terwijl er zoveel andere prioriteiten zijn die herzien mogen worden. Hierbij denk ik aan de graphics (houterige animaties, lightning), de career-mode (zowel manager als player), veel gameplay-aanpassingen (zoals het minder belangrijk maken van snelle spelers), betere Be a Pro-goalkeeper mode etc. etc. Hoop dat er nog wat interessante features worden aangekondigd binnenkort.
     
  19. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het prima dat ze dit toevoegen aan de game. Het kan niet langer genegeerd worden, ook al is het (nog) lang niet zo populair als mannenvoetbal.
     
  20. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Het is ook niet dat ik er tegen ben tegen vrouwenvoetbal, ga binnenkort wel ff kijken naar dat kampioenschap in Canada, maar zoals hier eerder gezegd is dit waarschijnlijk het paradepaardje en verandert er verder nagenoeg niks. Vorig jaar de Premier League volledig gelicenseerd met stadions, gezichten etc. zag ik dan toch liever dan dit.
     

Deel Deze Pagina