1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Zo hoort het natuurlijk ook gewoon. Alleen wat minder voor de mindere goden. Hahaha
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Maar wel 11 zilveren spelers in de basis toch? Goede zilveren spelers zijn ook niet goedkoop.
     
  3. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Nee hoor,minimaal zilver. Dus dat niet mensen met bronzen spelers op de bank alsnog een topteam kunnen bouwen. Heb net het toernooi gewonnen met Reus gewoon voorin. Alleen is het een beetje puzzelen om goede spelers in te passen.
     
  4. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    nou ik heb het tot brons 1 kunnen krijgen. Had maar weinig potjes gespeeld.

    Wanneer ontvang ik mijn rewards dan?
     
  5. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Donderdag/vrijdag pas waarschijnlijk, net als afgelopen week :thumbs:
     
  6. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    oh, ja was mijn eerste keer deelname. Vandaar...
     
  7. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    oke, weer en pot FUT gedaan. Ben daar echt helemaal klaar mee. Wat een mongolen zitten daarop zeg... Is echt niet te doen.
    Zijn allemaal hetzelfde met hun kut-opstelling. Bij Normale Seasons win ik bijna alles, en hier krijg je alleen maar gare dingen tegen je.

    Trieste mannetjes... diep triest... ga lekker 200 euro aan pakjes kopen, idioten.
     
    Daz vindt dit leuk.
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    4231(2) is met lm en rm. Heb nu Young en Töre gekocht. Heb Martial, Mkhitaryan en Mahrez als loan players. Beetje combinatie van Pace en skill dus. Moet eigenlijk nog even puzzelen met formaties maar deze speelt wel aardig.
     
  9. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Kan er één niet tegen zijn verlies?
     
  10. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Opnieuw top 100. Appeltje eitje. Kan dit het hele jaar blijven volhouden. Maandelijkse top 100 is gewoon 44 IFs :D
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ga aan het eind van het jaar pas mijn eigen next-gen console kopen (PS4) wat mij de mogelijkheid om vaker FIFA te spelen. Nu speel ik het amper vanwege drukte bij mijzelf en vrienden (die wel FIFA hebben). Daarom begrijp ik deze nieuwe hypes ook niet. Wat zijn dit voor toernooien? Is het een wekelijks iets? Ik lees veel over gold, silver, etc?
     
  12. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Je kan je door de weeks kwalificeren voor de weekend league, iets wat EA in het leven heeft geroepen voor competitieve spelers (mensen die pro zijn of daar dicht tegen aanzitten) om meer met eSports te doen. Je hebt elk weekend een maximaal aantal wedstrijden die je kan spelen (40), waarbij bijgehouden wordt hoeveel je er hiervan hebt gewonnen. Uiteindelijk wordt er dus een ranking opgesteld met het aantal overwinningen dat iedereen heeft gehaald, welke bestaat uit een top 100 en een aantal rangen daaronder (elite, goud, zilver en brons). Elk van de 4 rangen die tussen haakjes staat, kent ook weer 3 onderscheidingen (brons/zilver/goud/elite 3, 2 en 1). Voor elke rang die je behaalt op basis van je aantal overwinningen staat dus een reward. Deze rewards zijn vrij hoog (coins + pakketten). Logischerwijs is het dus dat des te meer je wint, des te beter je reward is. Mensen in de top 100 krijgen dus een aantal 100k pakketten, een coin bedrag tussen 100 en 250k en daarnaast een Ultimate TOTW pack: 11 random gouden IFs van de huidige TOTW (waar vorige week dus zomaar 11/16 kans was op Ronaldo of Lewandowski). Zodoende worden de beste spelers dus beloond met gigantische rewards. Dit alles is dus wekelijks.

    Hiernaast is er ook een maandelijkse top 100 die bijgehouden wordt, evenals je maandelijkse hoeveelheid overwinningen. Ik geloof dat je met 118 overwinningen uit 160 wedstrijden (4x 40 wedstrijden) al op elite 1 zit, wat maandelijks dus vrij goed te doen is. Maar mocht je top 100 halen (ik sta momenteel 55e op de maandelijkse ranking) krijg je aan het eind van de maand 44 special FUT Champions kaarten van spelers die de afgelopen maand in pakketjes hebben gezeten. Helemaal een bizarre prijs dus. Om het nog wat te verduidelijken hoe de verhoudingen zijn: elite 1 in een weekend is 36 overwinningen. 4x36=144. Scheelt gewoon 26 overwinningen maandelijks.

    Voor de regionale top 100 (die bestaat ook nog naast de algehele top 100 waar we het eerder over hadden) worden tevens de beste spelers uitgenodigd voor de regionale finales om je te kwalificeren voor de FIFA Interactive World Cup. Dat is dan ook waar ik op mik, om aan zo'n regionale finale mee te mogen doen. Zo wordt via FUT Champions dus de link gelegd met eSports. De uiteindelijke winnaar van de FIFA Interactive World Cup wint €200.000,-.

    Het is ook niet zo dat je 40 makkelijke wedstrijden krijgt. Des te meer je wint, des te hoger je skill rating wordt (bij gelijke aantal overwinningen wordt bepaald wie eerste staat door middel van skill rating). Door te winnen verhoogt je skill rating, maar je komt hierdoor ook tegen betere tegenstanders. Dit houdt dus in dat des te meer je wint en des te verder je komt, de weekend league alleen maar moeilijker wordt. Vetste gamemode in het spel als je het mij vaagt. Hoop dat ik het zo een beetje verduidelijkt heb. ;)
     
    Don Juan en Siemenn vinden dit leuk.
  13. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Netjes hooor.

    Team plus formatie?
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vorig jaar kon je nog kwalificeren voor de FIWC d.m.v. normale seasons. Jammer dat dit nu FUT is geworden.
     
  15. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Na in het spel te pauzeren van 4321 naar 4231 (1) te veranderen staat het team als volgt:
    GK: De Gea
    RB: Walker
    RCB: Smalling
    LCB: Chiellini
    LB: Alex Sandro
    RCDM: Kante
    LCDM: Matic
    RCAM: Griezmann
    CCAM: Dybala
    LCAM: Martial
    ST: Bale

    En kan het nou niet echt afschuiven op het team. In week 1 ook gewoon top 100 met een veel minder team. Toen spelers als Van Aanholt, Bruno Peres, Cuadrado etc. Helaas geen IF Ronaldo of IF Lewandowski gepackt in mijn Ultimate TOTW pack afgelopen week, anders had het team al helemaal gek geweest. Toch zo'n 500k aan overgehouden.

    Alles wat betreft FIFA in eSports is vanaf heden FUT. Je gaat nergens meer H2H tegenkomen. Mooie aan dit systeem is dat er geen booters meer in het spel zitten. Vorig jaar en alle jaren ervoor (door het kwalificatieproces met H2H) kwamen er veel cheaters in de finale. Nu hebben ze dedicated servers in FUT Champions, waardoor deze mensen uiteindelijk door de mand vallen.
     
    Don Juan en Siemenn vinden dit leuk.
  16. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    @Jwoeloe Gebruik je ook custom tactic en instructions?
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wauw, klinkt inderdaad als een toffe gamemode. Ik heb helaas niets met de FUT-gameplay & zou absoluut geen tijd hebben voor zoveel games, maar het principe is gruwelijk.

    Paar puntjes:
    - Als ik het goed begrijp, komt er dan wel bizar veel geld in het spel als mensen zulke hoge prijzen kunnen krijgen. Marktprijzen daardoor ook een stuk hoger dit jaar..?
    - Hoe kan men zich kwalificeren voor de weekend league?
    - Is er ieder weekend zo'n weekend league?
    - Binnen de weekend league krijg je dan één weekend de tijd om 40 games te spelen? Damn, ik vind 't echt ziek veel.

    Overigens:
    "Ik geloof dat je met 118 overwinningen uit 160 wedstrijden (4x 40 wedstrijden) al op elite 1 zit, wat maandelijks dus vrij goed te doen is"

    Nee, Jwoeloe.. 118 overwinning uit 160 wedstrijdens is überhaupt zeer netjes, maar 160 wedstrijden in een maand vind ik echt niet "goed te doen", dat is iedere dag meer dan 5 potjes. :+

    Bij nader inzien: gruwelijke gamemode met toffe prijzen, maar wel érg hoge eisen qua gameplay zeg. Je moet er niet alleen goed voor zijn, maar ook veel tijd voor hebben.
     
  18. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Jazeker. Instructies gebruik ik al jaren. Maar is echt niks bijzonders. Enkel verdedigende middenvelders en de vleugelverdedigers instrueren om achterin te blijven. Ben sinds januari (toen ik voor mezelf de keuze heb gemaakt om eens wat met mijn FIFA talent te doen en een competitieve speler te worden) ook custom tactics gaan gebruiken. Ben sindsdien ook veel beter geworden. Met name dat je je verdediging heel compact kan zetten en precies kan aangeven hoe je graag passt (direct of kort) of dat je wil dat spelers buitenspelval hanteren of liever de diepgaande spelers afdekken door mee te lopen doet al heel veel.

    - Marktprijzen liggen momenteel wel echt hoog. Dat is dan ook de reden dat ik weekend 1 met een goedkoop team heb gespeeld, omdat ik de goede spelers hun prijs simpelweg niet waard vond. Sindsdien zijn de prijzen lichtjes gestegen en heb nu ook de keuze gemaakt niet te traden en alles in het team te gooien om beter te presteren in de Weekend League, wat inhoudt dat ik er dus ook meer coins mee genereer.
    - Je kwalificeert je voor de weekend league door van maandag tot vrijdag kwalificatietoernooien te spelen (gewoon online toernooien zoals je ze eerst had) of door Divisie 1 te behouden/kampioen te worden.
    - De Weekend League is er echt elk weekend.
    - Je krijgt 48 uur de tijd inderdaad. Is ook heel veel kritiek op, dus ben benieuwd of ze daar nog wat mee doen. In de beta (die ik ook heb gespeeld) had je 3 dagen de tijd. Was al een stuk flexibeler.

    Ik doel niet op die 160 wedstrijden, dat is inderdaad bizar veel, wetende dat je er 8 dagen voor hebt. Maar eerder die 118 overwinningen en het verschil met 36 in een weekend voor dezelfde rank. Neemt niet weg dat ik er elk weekend wel 40 potten doorheen krijg als het nodig is. Ik speel normaal ook niet meer dan een seizoen per dag als het een keer mee zit. ;)
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  19. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    ook weer leuk, ik koop voor 15.000 coins een FUT draft token.

    Krijg ik alleen messi als echt bijzondere speler. De teams waar ik tegen speel hebben neymar messi en ronaldo, gecomineerd in de voorhoede.

    na de tweede ronde eruit met penalty's...
     
  20. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik kan goed tegen mijn verlies, maar niet op de manier waarop het nu gaat nee.

    Omdat ik weet dat ik veel beter ben dan de meeste, maar door hun trieste tactieken, wat ze op youtube kijken, winnen ze.

    Ik stap maar weer over naar online seasons, FUT heeft totaal niet met skill te maken.
     

Deel Deze Pagina