1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wanneer en hoelaat word je Sbc bekend gemaakt dan?En moet je alles.dan gelijk verkopen
     
  2. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Vaak is het exactly gold met de Marquee SBC. Vaak twee spelers Dortmubd + twee spelers Schalke. Ajax - Feyenoord was het volgens mij twee gold Ajax en twee gold Feyenoord.
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb trouwens ruim 100 spelers van Dortmund,Schalke,Cska,Spartak en een.boel zilveren uit Mexico en Saudi Arabie
     
  4. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Vaak in het eerste uur wanneer de SBC er is. Want dan gaan de spelers die de boot gemist hebben snel investeren plus veel mensen die zich niet bezig houden met investeren willen de SBC voltooien dus koopt iedereen in de eerste paar uur de spelers. Sowieso list ik ze elk uur voor veel te veel op. Vandaag bijvoorbeeld al Rode 2x verkocht voor 2200 en Subotic voor 1800. Dus elk uur ff allemaal opnieuw listen voor veel te veel en luie mensen kopen ze alsnog.
     
  5. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Trouwens na lang sleutelen heb ik mijn team gemaakt wat ik ga bouwen eind november als de prijzen zakken. Iemand misschien tips voor een betere optie op een positie?

    [​IMG]
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  6. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Man wat een team. Ik zou persoonlijk altijd alle chem op 10 willen hebben dus eerder 433(5), met Rui Costa CF, of 4321 (niet Costa, maar kluivert of bergkamp ST) spelen. Heb het gevoel dat je dan altijd wel meer haalt uit Ronaldo of elke andere buitenspeler

    Als je ze voor het doel wil hebben, stay forward en cut inside..
     
  7. Flayner

    Flayner Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    86
    Is niet altijd zo, de peak van de vorige SBC was op zondag. Ligt ook aan de spelers. Zo had je bij de Ajax/Feyenoord SBC geloof ik min. 6 verschillende nationaliteiten nodig en ze moesten allemaal gold zijn. In de eredivisie heb je daar niet veel spelers van dus die werden voor veel verkocht.

    Ik zou Viera of Petit op CDM zetten. Daarnaast kan je ronaldo en bale op max chem krijgen door 4-3-2-1 te starten en ingame te switchen naar 4-1-2-1-2 (2). Dat zie ik alle topspelers doen op dit moment.
     
  8. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    4321 lukt helaas niet want ik krijg Bale dan niet op volledige chem. En Viera is nu 1.5 miljoen, te veel helaas.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Stats van effenberg zien er ook echt niet verkeerd uit.
     
  10. Flayner

    Flayner Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    86
    Gaat er meer om dat je met 4-3-2-1 makkelijker een hybrid kan maken en later eventueel ingame omzetten naar een andere formatie. Petit is rond de 800k geloof ik.
     
  11. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Ja ik had eerst ook 4321 om inderdaad betere spelers op full chem toe te passen. Petit is mijn ogen meer een CM omdat hij H/H workrates heeft wat erg irritant is als lone CDM. Wil sowieso met Bale, Ronaldo en Rui Costa als voorste 3. Denk dat vrijwel onmogelijk is zonder Bale op lagere chem neer te zetten, vooral omdat ik Modric en Kroos beide niet goed vind deze FIFA.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik zou ook Del Pierro overwegen. Paar keer mee gespeeld en vind hem echt erg sterk. Zelf al redelijk klaar met het team wat ik wil. Wil enkel mogelijk Puyol hebben, enkel nog niet mee kunnen spelen. Hopelijk is die dit jaar ook sterk. Komt die naast Hierro te staan, die valt dit jaar iig niet tegen tov Blanc (had ik vorig jaar).
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2016
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja maar wanneer komt die Sbc uit dan met de wedstrijden voor het weekend en Hoelaat?
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Doe je team eens showen ben wel benieuwd.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Speel het meest met mijn Bronze en Zilveren team. Vind ik zelf het leukst omdat je dan samen met je vrienden een wat gelijkere teams aan het bouwen bent. Mijn Zilveren is Spaans georiƫnteerd en Bronze team Engels. Kan ze ook wel posten, maar denk dat het minder zegt daar de namen minder bekend zijn.

    Als gouden team een A en B team. Met name zodat ik makkelijk iedereen weer op peil kan brengen qua conditie.
    Daarnaast een Nederlands team, handig om soms te combineren met mijn A en B team voor de speciale cups die je kan doen.

    Mijn Nederlandse team met als leenspeler Kluivert,..nog niet geprobeerd.
    [​IMG]


    Dan het B-team met soms in de spits Aduriz (Halloween). Aduriz is de beste kopper van FIFA17, het gewone kaartje al en deze helemaal.
    [​IMG]


    Last but not least het A-team of eigenlijk de helft van Barca. ;) Waarin ik mogelijk Pique wil wijzigen voor Puyol. Dan in een later stadium nog Zanetti toevoegen op linksachter. Ook vind ik Busquets een beetje tegenvallen, dus wie weet moet die er ook een keer aan geloven.
    ps. Jordi per ongeluk een training geven na het geven van een contract te snel weer op 'A' geklikt. :)
    [​IMG]
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zo dan ziet er goed uit hoor!! Voorhoede om vingers bij af te likken.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben er ook blij mee. Neymar in een pakketje en Messi/Suarez gekocht.
    Meeste van het team had ik al tijdens de eerste 10uur. Prijzen waren toen nog heel laag. :)
     
  18. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Zaterdag 19:00

    Haha niet alleen Neymar in een packje gehad zo te zien...
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nee gelukkig wel wat meer!! ;)

    Verder vind ik wel dat het gat, qua coins, te groot is tussen de Iniesta's, Rakitic's en echte top spelers. Duurt soms best lang om de volgende binnen te hengelen. Als in van ~80k naar ~600k
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Tja ik focus me momenteel op de mindere goden. Heb niet heel erg veel tijd en ben ook nooit echt een goeie geduldige handelaar geweest. Kwa pakjes heb ik ook echt totaal geen geluk.

    Blijf nu ff op m'n coins zitten tot na de grote pricedrop na de Toty.
     

Deel Deze Pagina