1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Black Friday.

    Zat net even te kijken maar zit al bijna aan de 9 miljoen aan transfer inkomsten. Dit jaar gaat het echt extreem hard.
    Gister het geluk dat ik met Puyol heb kunnen spelen met draft, die is echt goed..... pfff. Zo goed dat ik hem maar heb gekocht en Boateng nu op de bank zit. Op de één of andere manier ging Boateng te veel zijn eigen weg, ondanks de individuele instructies.
     
  3. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De link werkt idd niet maar met 12 man op het veld moet je makkelijk kunnen winnen :+
    Ik ben fan van Ben Arfa en Boudebouz, Belotelli is te lui in het spel. Kijk anders eens naar IF Braithwaithe met een Hawk of Maestro kaartje.

    Het lastige met de custom tactics is dat het moet passen bij jouw manier van spelen, ik heb de afgelopen maanden tactieken uitgeprobeerd die overal en nergens stonden maar niets werkte bij mij. Uiteindelijk heb ik zelf wat in elkaar geflanst en speelt mijn team nu zoals ik wil dat het speelt. Ik wil zeggen dat 1 tactiek vaak niet werkt, je moet de boel kunnen omgooien als je tegenstander jouw tactiek weet te blokkeren.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Jongens, frank de boer. Is die echt zo slecht in deze game? Hij gaat voor bijna discard waarde. Maar met een schaduw of anker zijn z'n stats toch niet heel verkeerd?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  6. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Braitwaith ken ik nog wel uit voorgaande FIFA's, chille speler en die IF ziet er wel nice uit. Bijkomend voordeel is dat hij te linken is met Eriksen, dat had ik nog niet door. Goeie tip!
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Heb hem toevallig Pas de deur gewezen. Stats zijn niet verkeerd, maar hij is simpelweg niet zijn centen waard. Zou hem enkel gebruiken als het uitkomt qua chemistry.
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  8. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Wanneer ben je automatisch weer geplaatst voor de weekend league?

    Ik heb afgelopen 20 wedstrijden gewonnen.

    Maar als ik kijk bij fut champions cup dan staat er niet dat ik al gekwalificeerd ben.
     
  9. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Je bent automatisch gekwalificeerd bij goud 3 of hoger, dat wordt donderdag bij de rewards toegekend.
     
    donfatos vindt dit leuk.
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik wil dit team maken. Tips?

    Lukaku
    Sturridge - Mahrez - Martial
    Matic - Dembele
    Aanholt - Zouma - Smalling - Bellerin

    Twijfel flink. Ik heb maar 100k. Lukaku en Sturridge zijn volgens mij best stugge spelers. En: er zijn niet echt goede RW's voor normaal budget. Mahrez kan centraal na positie wijzigingen, Mané IF is te duur. Sowieso zijn de RW''s heel matig dit jaar toch?

    Terwijl de linksbuitens juist prima zijn.. Martial en Douglas Costa zou ik wel willen .
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vind Shaqiri heerlijk spelen. Heb Lukaku weer verkocht, dacht dat hij wel bij mijn speelstijl zou passen maar ik krijg het niet voor elkaar.

    Moet voor de LM positie in mijn 4231(2) ook maar Martial halen. Heb nu Mirallas en Depay maar die vallen nog te weinig op.

    Moet eigenlijk weer een budget Calcio A team maken, die spelen elk jaar fantastisch.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Welke spits koop je dan? Batshuayi was best goed, maar niet top. Vardy? Costa? Sturridge niet op LM maar in de spits? Aguero veel te duur. Benteke ook stug.
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Als pace niet een al te groot ding is kan je roberto formino proberen van Liverpool. Met jager kaartje er op. Sturridge is ook een goeie natuurlijk. En dan een andere lm.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  14. Feesterd

    Feesterd Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    5
    Firmino is een goede met Hunter kaartje! En misschien is If Defoe wat voor je? Lm gewoon Martial zetten. Is echt een beest in dit spel!
     
  15. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb nu een degelijk Bundesliga-team met Auba in de spits :) Gister ben ik begonnen met een goedkoop Serie A teampje. Het is eigenlijk de enige (grote) competitie waar ik weinig vanaf weet dus ik gok dat er veel mogelijkheden zijn om dit team te verbeteren. Iemand tips? Spelers mogen ook duurder zijn dan wat hier staat, aangezien ik deze squad de komende tijd verder wil uitbouwen.

    [​IMG]
     
  16. JGH2110

    JGH2110 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    Denken jullie dat er nog een erge markt crash komt rond kerst? En hoever van tevoren is het dan slim om je dure spelers te verkopen?
     
  17. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Zeker weten.

    In de aanloop naar en tijdens de kerstdagen ging het afgelopen jaren heen en weer... Ik verwacht op zondag/maandag/dinsdag 2-4 januari de toty crash

    Moeilijk om te voorspellen wanneer te verkopen, beste tijd is waarschijnlijk vanavond/morgen ochtend, omdat totgs wordt verwacht morgen... Maandag ochtend is er sowieso weer een "crashje" van de WL...
     
  18. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Wanneer komt er een legend Sbc?
     
  19. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Als de huidige sbc afgelopen is. Die van dat shirtje.
     
    donfatos vindt dit leuk.
  20. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    en wanneer is dat?? ik kan dat nl niet vinden als ik naar de challenge ga...
     

Deel Deze Pagina