1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    IF kaartjes is idd een prima manier om te handelen. Eigenlijk zijn er maar vier manieren om goed geld te verdienen.

    1. De 'standaard' beweging van de markt; Door de events zoals TOTY, Futmas, etc. Hier kun je de echte klappers maken.
    2. Standaard verbruik items; Dit is een soort zekere factor, maar kost zeeën van tijd.
    3. IF-kaartjes; Een goede kans, maar je moet je wel verdiepen in de spelers; belang van hun plek in het spel en of het ook goede spelers zijn in het spel.
    4. Teambuilding challenges; Op tijd de krakers spotten en ze in voorkoop zetten om ze later te verkopen.

    Kortom er kan best wat tijd in gaan zitten. Dus filmpjes van mensen zoals J Hil zijn erg welkom voor de mensen die er de tijd niet voor hebben of willen nemen. Let ook op dat de 15 miljoen in "transfer profit" natuurlijk best een hoog aantal is. Echter is het ook van belang om te zien wat hij nog in zijn club heeft staan. Er zijn zat mensen die graag enkel op de leaderboards willen komen en dus dan zowat geen team hebben. Elke speler verkocht op de markt is namelijk van invloed op je "transfer profit". J Hil heeft naast zijn "transfer profit" ook nog eens een dik team, dus dat zit wel goed.

    Kortom haal je voordeel uit zijn filmpjes of niet! 8)





    Terug naar een update van mijn team. Die is nu eindelijk wel zoals die moet zijn. Had er nog meer TOTY kaartje in kunnen zetten, maar ben al sinds jaren een trouw Barca fan. Ga ook elk jaar naar meerdere wedstrijden, dus Real spelers opstellen gaat nooit gebeuren.;) Dan voor de oplettende kijkers,... ja Carlos is een grote uitzondering. Erg veel respect voor hem met name wat hij heeft laten zien in zijn nationale team. Dan nog Hagi, maar die heeft toch goed meegedraaid na Turkije bij Barca. Met zijn fantastische goal, gelijk bij de aftrap in het doel in de mist.



    Mijn B-team. Speel afwisselend, zodat ik niet te veel coins kwijt ben aan "team condition" kaartjes. Heb namelijk al zo weinig coins, je bent zuinig of niet. O-)

    [​IMG]


    En mijn A-team. Heb nog even Vieira gehad aan de rechterkant, maar Lothar doet het icm met Messi beter. Met name is het aanvullend fijner spelen.
    [​IMG]


    Mijn club staat momenteel 15de qua topteam en net de top100 qua transfer profit uitgeknikkerd, op 100.000 coins na. Heb nu namelijk vier dagen niet gehandeld en dan val je gelijk een paar stappen terug. Ga me er ook niet heel erg meer in verdiepen. Heb enkele vrienden nog flink gematst en nu gewoon alles een beetje op peil houden.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2017
    mutantemile, Siemenn en Don Juan vinden dit leuk.
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ooohw mijn godje wat een teams .

    Je legend team moet alleen nog wel brehme en best hebben.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Bidle vindt dit leuk.
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Thanks heb er ook de nodige tijd in zitten.
    Heb nog een apart team met enkel legends, altijd leuk om even mee te showen. :thumbs: Dit zijn de spelers die ik soms ook wil wisselen. Vandaar ook geen echte RV. Daarnaast een paar teams voor andere leagues.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2017
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Haha jullie hebben allemaal gelijk hoor,If Montoya was een goeie investering en blijf die filmpjes zeker volgen.Punt is gewoon dat ik zelf vaak de verkeerde informs koop en veel verlies maak maar ik twijfel zeker niet aan die methode
     
    J HiL en Barbabravo vinden dit leuk.
  5. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Yo dudes kunnen mij adviseren met de verkoop van mijn IF Ousmane Dembele?

    [​IMG]

    Hier onder zijn prijsgrafiek toen ik hem kocht voor 124K
    [​IMG]

    En zijn prijs op dit moment:
    [​IMG]

    Ik wil de coins die ik op hem ga verdienen gebruiken om hardcore te gaan handelen met de IF/OTW watch. Om uiteindelijk Pogba te kopen.

    Als ik hem nu zou verkopen maak ik gelijk 65k winst ex. Btw

    Maar het gerucht gaat rond dat zijn kaartje word geupgrade met een X aantal punten plus de upgrade van 4*skills naar 5*. Dit zal zijn prijs aanzienlijk verhogen. Zijn price cap staat nu op 260k. Kan ik dan aannemen dat dit met een potentiële upgrade zal worden verhoogd.

    tl;dr: sell now or sell later?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heeft er ooit iemand een skillupgrade gekregen tijdens het seizoen?
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ja kan het me wel vaag herinneren. Weet alleen niet meer wie en wanneer.


    @nawa

    Was z'n origineel niet 77? Dan zou hij geupped worden met max 3? En z'n if is 84. Dan gaat hij niet omhoog lijkt me. Regels was dat als hij gelijk komt met z'n if, dan gaan alle kaarten een punt omhoog.
     
  8. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Heb me dit weekend gehandeld van 25k naar 125 :), ben best wel tevreden. Met hoeveel k per uur zijn jullie eigenlijk tevreden?
     
    J HiL vindt dit leuk.
  9. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ricardo Kishna.

    (Fifa 15 of 16)
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Mn eerste Otw Milik verkocht,11 gekocht voor 41-44k en net 1verkocht voor 75k:)
     
    mutantemile, J HiL, Don Juan en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Als de pace van de upgraded Dembele naar 89 of hoger gaat, wordt de IF ook al geupgrade omdat er een stat van de NIF dan hoger dan de IF zou moeten zijn. Daarom denken mensen dat hij ook de IF een UP zal krijgen, maar je weet het nooit natuurlijk.
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Best bijzonder aangezien z'n bin 44500 is.....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Is zeker bijzonder,ik handel veel via de lazy buyers methode.Zo heb ik wel 10 Sterlings voor 9k verkocht terwijl zn laagste bin 2600 is gewoon elk uur blijven relisten
     
    J HiL vindt dit leuk.
  14. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Ik wil niet overkomen als een spammer dus dit is de laatste keer dat ik hier een video van mij zelf plaats, maar het is even belangrijk voor de mensen die Montoya hebben gekocht.

     
    mutantemile, Optimus, Eetstokje en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Van mij mag je lekker spammen joh! Houdt de discussie tenminste ook gaande hier.
     
    J HiL vindt dit leuk.
  16. Flayner

    Flayner Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    86
    Is niet zo bijzonder hoor. De lazy buyer methode vind ik zelf (één van) de beste methode in FIFA. Heel veel mensen die in de top 100 staan verhandelen ook hun gekochte spelers op deze manier. Maak zelf ook aardig wat coins op deze manier.

    Het is de bedoeling dat je één of meerdere van dezelfde IF's tegen geflatteerde prijzen op de markt zet en hoop dat een lazy buyer ze koopt. Dus potentiële kopers die de markt op gaan en geen tijd nemen om te kijken wat de laagste buy now prijs is van een speler. Deze mensen denken dat een speler wel voor de prijs gaat waarvoor de IF wordt aangeboden.

    Om een voorbeeld van de huidige TOTW te geven had ik IF Bernardo Silva ingekocht voor 30K en verkocht voor 59.5K BIN (huidige prijs 35K) . De prijs moet je zelf een beetje inschatten op basis wat iemand er voor zou geven. Ik vond dat deze kaart goede stats had en een behoorlijke rating maar een middelmatige competitie en nationaliteit.

    Denk dat @J HiL deze methode ook wel gebruikt of in ieder geval herkent.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  17. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Absoluut, ik maak er ook veel gebruik van.
     
  18. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Wat mij in het verleden ook met enig regelmaat gelukt is, is om IF spelers voor SIF of TIF prijzen te verkopen.
    Let wel op dat de price ranges elkaar moeten overlappen om dit te kunnen doen!

    Zo heb ik ook een keer een IF Tevez (FUT 16 geloof ik) verkocht voor de SIF prijs.. een netto winst van 200k als gevolg :+

    Lazy buyers are the best buyers.
     
  19. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Wie verwachten jullie dat de nieuwe BPL POTM wordt?
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    90%zeker Deli Alli,andere 10% Harry Kane:p
     

Deel Deze Pagina